Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Jak zrobić elektryke w Golfie 2 pod silnik 1.8 T
gość_LeszekMK2_*
post Mon, 21 Sep 2009 - 12:46
Post #1









czy wie ktoś jak podpiąć wiązke elekt. z silnika 1.8T do skrzynki z bezpiecznikami w Golfie 2 ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 21 Sep 2009 - 12:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Paulus31
post Mon, 21 Sep 2009 - 20:07
Post #2


Frequent User
Dołączył: Wed, 09 March 2005
Skąd: Śląsk





Najprostszy sposób to wymiana całej wiązki z dawcy 1.8T. Ale można też pożenić istniejącą wiązkę z wiązką silnika 1.8T. potrzebne będą Ci schematy elektryczne dawcy i biorcy. Łatwo nie jest ale wszystko jest do przejścia.


--------------------
Potrzebne teile do skrzyni EVS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_LeszekMK2_*
post Mon, 21 Sep 2009 - 20:36
Post #3









schematy odbiorcy mam a ma ktos dawcy ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paulus31
post Mon, 21 Sep 2009 - 21:47
Post #4


Frequent User
Dołączył: Wed, 09 March 2005
Skąd: Śląsk





jaki samochód i jaki kod silnika? Prześlę na maila jeśli mam :-)


--------------------
Potrzebne teile do skrzyni EVS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_LeszekMK2_*
post Mon, 21 Sep 2009 - 22:48
Post #5









1.8T kod silnika : AEB montowany był w VW Passat B5 lub w Audi A4 , silnik jest prawdopodobnie od Passata ale na silniku widnieje oznaczenie Audi na tych plastikowych nasadkach od elektryki na gore silnika

mail: LeszekMK2@gmail.com

dzieki z góry

to mam od Golfa MK2 http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_LeszekMK2_*
post Wed, 23 Sep 2009 - 10:34
Post #6









opis przewody kabli ze skrzybki bezpieczników do sterownika silnika AEB ma ktos ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Wed, 23 Sep 2009 - 11:39
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





taka wiedza moze dysponowac uzytkownik GTO. namiar znajdziesz na stronce www.digitun.pl


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Wed, 23 Sep 2009 - 12:23
Post #8


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Robiłem takiego Golfa II 1.8T na MegaSquircie. Chyba najlepszy sposób (efekt/cena) jeśli bierzesz pod uwagę kolejne modyfikacje, stroisz od razu na rządaną moc, żadnych problemów z immobilizerami i swapem wiązki.


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Wed, 23 Sep 2009 - 13:19
Post #9


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





Jasne, pytanie tylko po co? Skoro seryjny komp ogarnia bez problemu duze moce, a zrobienie wiazki to kwestia przeczytania dwoch schematów i podlaczenia kabli.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_LeszekMK2_*
post Wed, 23 Sep 2009 - 16:58
Post #10









czy ma ktos moze schemat elektryczny od silnika 1.8T i fajnie by bylo jak byl jeszcze schemat jak wychodza przewody ze skrzynki bezpiecznikow pod ten silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szydło
post Wed, 23 Sep 2009 - 18:33
Post #11


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Schematy elektryczne znajdziesz w książkach typu sam naprawiam. Bardziej przejrzyste schematy kompa i osprzętu silnika znajdziesz w programie Autodata. Poszukaj tu a znajdziesz i książki typu sam naprawiam i program Autodata bądź Info-tech itp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paulus31
post Wed, 23 Sep 2009 - 22:13
Post #12


Frequent User
Dołączył: Wed, 09 March 2005
Skąd: Śląsk





Podaj mi jeszcze rok produkcji tego auta. Schematy wyśle na maila.


--------------------
Potrzebne teile do skrzyni EVS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Thu, 24 Sep 2009 - 01:13
Post #13


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT(iibitdi @ Wed, 23 Sep 2009 - 13:19) *
Jasne, pytanie tylko po co? Skoro seryjny komp ogarnia bez problemu duze moce, a zrobienie wiazki to kwestia przeczytania dwoch schematów i podlaczenia kabli.


No fakt, w przypadku AEB swap wiązki nie powinien przysporzyć aż takich problemów (bo nie ma CANa), tym niemniej jak to często bywa może brakować jakiś elementów dawcy, trzeba będzie płacić po 1000zł za każdy remap (pewnie prędzej czy później coś będzie dłubane), seryjnego kompa, wiązki i reszty niezbędnych rzeczy też darmo nie dają. O zaletach SA nie będe tu pisał, żeby nie zaśmiecać zbytnio tematu.
Oczywiście wszystko ma swoje wady i zalety.


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_LeszekMK2_*
post Thu, 24 Sep 2009 - 02:07
Post #14









roczek 1999 Paulus
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paulus31
post Thu, 24 Sep 2009 - 21:05
Post #15


Frequent User
Dołączył: Wed, 09 March 2005
Skąd: Śląsk





CYTAT(LeszekMK2 @ Thu, 24 Sep 2009 - 02:07) *
roczek 1999 Paulus

Schematy poszły na maila smile.gif


--------------------
Potrzebne teile do skrzyni EVS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_MK2
post Sat, 26 Sep 2009 - 01:54
Post #16


Rookie
Dołączył: Fri, 25 September 2009





a dlaczego akurat pod skrzynke chcesz się wpinać? przeciesz wszystkie potrzebne przewody są pod maską
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 16:41