![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 18 December 2002 Skąd: wawa-okolice ![]() |
czy to normalne zjawisko ze po wyjeciu zaworu z rur i po zatkaniu otworu wejscia do zaworu reką (boczne wejscie do zaworu nad grzybkiem) zasysa on powietrze z podcisnienia????? czy to koniec DV??
-------------------- > A6 2,7 biturbo< to już było
>Leon Cupra 290< obecnie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Sprawdź zawór w normalnych warunkach pracy, czyli podłącz ciśnienie na boczny króciec i to samo ciśnienie podaj na sterowanie. Powinien trzymać. Jeśli będzie przepuszczać to do wymiany.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 18 December 2002 Skąd: wawa-okolice ![]() |
po podlaczeniu do przewodu przed przepustnica i zapodaniu sterowania (podcisnienia) przy gwaltownym ujeciu gazu nie upuszcza cisnienia (grzybek sie nie podnosi ) ale jak zawór jest zdjety z przewodow i ma podlaczone tylko sterowanie (cienki przewód podciśnienia) i zatkam reka boczny króciec przy wysokich obrotach czuc wtedy jak zasysa do otworu powietrze
![]() -------------------- > A6 2,7 biturbo< to już było
>Leon Cupra 290< obecnie |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
speedy, nie do końca rozumiem o co pytasz, ale DV w VAGu z turbo jest szczelny od strony podciśnienia i taki być musi. Doładowanie, które występuje w trakcie normalnej jazdy dodatkowo "uszczelnia" zawór, bo w niektórych 1.8T zamocowany on jest w taki sposób, że sprężyna główna przeciwdziała doładowaniu... :
![]() (analogicznie będzie w 2.7, z dokładnością do ilości takich układów dolotwych) ![]() -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 18 December 2002 Skąd: wawa-okolice ![]() |
speedy, nie do końca rozumiem o co pytasz, ale DV w VAGu z turbo jest szczelny od strony podciśnienia i taki być musi. Doładowanie, które występuje w trakcie normalnej jazdy dodatkowo "uszczelnia" zawór, bo w niektórych 1.8T zamocowany on jest w taki sposób, że sprężyna główna przeciwdziała doładowaniu... : ![]() (analogicznie będzie w 2.7, z dokładnością do ilości takich układów dolotwych) ![]() to jest tak ze zawor polaczony tylko do pocisnienia kiedy zatkam reka otwor od dolotu( boczny) i dodam gazu zawor zasysa mi reke :/ wiec po obejrzeniu rysunkow stwierdzam ze jednak membrana ktora jast odpowiedzialna za podnoszenie grzybka jest dziurawa ![]() -------------------- > A6 2,7 biturbo< to już było
>Leon Cupra 290< obecnie |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Podłacz mały wezyk do podcisnienia i spróbuj ustami pociagnac jesli sie da bez zadnych oporów to znaczy ze mebrana jest peknieta i nie diała.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 18 December 2002 Skąd: wawa-okolice ![]() |
dzis sprawdzilem i okazuje sie ze jednak sa pekniete membrany wiec tylko wymiana ale czy mozna go zastapic jakims innym DV-em numer ori 034 145 710 B ?? czy np 06A 145 710 N bedzie pasowal ?? nie zalezy mi na psssst lecz na dobrej pracy motorka i oczywiscie cenie
![]() ![]() -------------------- > A6 2,7 biturbo< to już było
>Leon Cupra 290< obecnie |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 March 2006 ![]() |
Forge
-------------------- www.facebook.com/rotiformpolska
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
speedy - ori zaworek do Twojego auta to 06A 145 710 P... Kosztuje w okolicy 110zł (x2). Kupujesz i masz spokój na następne 100kkm przy seryjnym doładowaniu. Nie wiem po co kombinować...
![]() -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 18 December 2002 Skąd: wawa-okolice ![]() |
własnie Etka pokazuje ze to 034 145 710 B (wg SZEWCZYKA) a nie 06A 145 710 P wiec sam juz nie wiem
![]() -------------------- > A6 2,7 biturbo< to już było
>Leon Cupra 290< obecnie |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Byly zmiany w numeracjach. Bierz od kosiniaka biedny sprzedal s4
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
taaa
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 18 December 2002 Skąd: wawa-okolice ![]() |
zawory mialy uszkodzona membrane , jak rolozylem jeden to sie poprostu rozpadla membrana !!! nowe zawory założone 710N zakupione po 80 zł od Kulczyka
![]() ![]() -------------------- > A6 2,7 biturbo< to już było
>Leon Cupra 290< obecnie |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Szczerze odradzam kombinowania z czujnikami EGT w 2.7. Komp używa ich też do regulacji składu mieszanki chyba jak i do ochrony silnika przed przegrzaniem. Tak więc muszą być sprawne i nie da się tego oszukać jak drugiej lambdy. Chyba, że chcesz aby silnik zmienił stan skupienia
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 18 December 2002 Skąd: wawa-okolice ![]() |
jak sprawdziczy czy rzeczywiscie czujnik jest uszkodzony bo w serwisie mechanior mowil ze to moze byc rowniez przetarta instalacjaa
![]() -------------------- > A6 2,7 biturbo< to już było
>Leon Cupra 290< obecnie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:04 |