![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Witam wszystkich jak w temacie po wyspawaniu sobie nowego kolektora ssącego okazało się że ssanie wariuje najgorsze to jest to ze ssanie mam regulowane za pomocą temperatury cieczy chłodzącej a nie silniczkiem krokowym
![]() ![]() stary ![]() ![]() ![]() ![]() nowy ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a może masz jakaś nieszczelność i to kwestia "lewego powietrza"? odłączałeś już cały ten system ssania na próbę na ciepłym silniku żeby sprawdzić czy jest ok?
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: W-wa ![]() |
Bogdan9999 widze że f2t się skończył i czas na fe3, napisz czy coś w silniku zmieniałeś i z czego przepływka czy od fe3 czy f2t??
-------------------- Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Tak ten zaworek od ssania odłączyłem na próbę i bez niego wszystko jest ok nie ma żadnych problemów z wolnymi wtedy. Nieszczelności też nie ma. Na razie składam resztę auta do końca ale przy okazji myślę co z tym fantem zrobić.
Co do silnika to został poddany kompletnej obróbce wyważaniu + kute tłoki CP, regeneracja korb ![]() ![]() ![]() ![]() Narazie przepływka i elektryka od F2T ale niedługo przepływka znika i będzie strojenie. -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
jak zamontowałeś na innej wysokości, lub węże są dłuższe, to przez "zawór szybkiego biegu jałowego" może nie przepływać borygo:)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Za maly jest przeplyw cieczy chlodzacej (zawor za malo sie rozgrzewa wraz z silnikiem).
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Węże są tej samej długości mniej więcej. Ale wysokość jest inna troszke nirzej jest zamontowany jakieś 5 cm. Co jest najdziwniejsze to że gdy jest zimny wszystko jest ok ale po rozgrzaniu nazwijmy to pełnym nie trzyma wolnych już wcale tz. obroty faluja od 1200 do 1500 i tak cały czas. Jak zgasze i posti troche powiedzmy godzine i zapale znowu jest ok ale jak znowu złapie konkret temperatury obroty znowu wariują
![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Witam problem rozwiązany całe te szopki były przez wadliwy korek od chłodnicy który nie trzymał ciśnienia w układzie ;/ Kupiłem korek HKS i wszystko jest ok chodzi jak laleczka
![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 05:08 |