![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Ostatnio moja Cobra miała dwie fotosesje:
1. By Konrad Skura: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2. By Kacper Szczepański (narazie częśc, czekam na pozostałe foto): ![]() ![]() ![]() ![]() Obu fotografom dziękuję. -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
2 miejscowka niezła
![]() Gratuluje autka, miłe dla oka fotki! -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Piękne, really
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Auto i fotki pierwsza klasa!
Te felgi to chyba raczej nie są ori z Shelby? To jakaś opcja, czy osobno kupione? Gdybyś jeszcze chciał pomodzić auto to mam propozycję kierunku: ![]() ![]() Cervini's design -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
2 miejscówka była hardcore i robiona szybko
![]() Felgi ori były 18" z GY F1 Te również są ori, ale z katalogu Shelby - Shelby Alcoa Forged - 20x9 & 255/35 Nitto Invo przód i 20x10 & 305/35 Nitto NT555R tył. @ Sluger - Cervini - takie jak na dolnym zdjęciu jest już jedno w PL(co zabawne, właścicielem jest były posiadacz Bandurowej 325T ![]() Najbardziej podoba mi się pakiet Super Snake Shelby'ego, ale nie można go kupić wysyłkowo - jedynie na miejscu. Dlatego pomału kompletuję osobno części od producentów ![]() W samochodzie jest już trochę zmian mechanicznych, ale opiszę wszystko jak skończę. W wyglądzie zewnętrznym chciałbym zmienić za jakiś czas maskę na SS'ową właśnie. Poza tym,że bardziej mi się podoba, znacznie poprawia chłodzenie. Pozdr, -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
swietny sprzecior
fajne fotki ![]() pozdr -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Oryginalny shelby gt 500 jest w lodzi : klamot.pl
kolega jechal nim do slubu. postaram sie wrzucic fotki niebawem -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
widzialem i slyszalem auto na zywo i po prostu masakruje.
jeden z kilku samochodow marzen z tego forum. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
A hamowałeś serię?
Pamiętam, że kiedyś w top gear hamowali gt500 i wyszło jakieś 430 koni. Rzeczywiście te 500 jest zawyżone? -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Piekne auto jak już miałem okazję na żywo powiedzieć
![]() ![]() -------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 10 April 2006 Skąd: Krakow ![]() |
Pierwsza miejscowka to benzyl albo mesko??
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Dzięki wszystkim za miłe słowa
![]() @Sluger - obejrzyj ten test: http://www.edmunds.com/insideline/do/Media...ideoId=20109324 W skrócie - pierwsze egzemplarze GT500 miały wadliwy filtr powietrza (zatykał się) i faktycznie mogły dysponować niższą mocą. Po wymianie filtra, wszystko wracało do normy. Auto już kilka razy było hamowane. O tym co wyszło po modyfikacjach napiszę później. A w prawie serii (prawie: SLP Loudmouth zamiast tłumików końcowych) wyszło na Masters MAHA 540KM i 690Nm płaskie jak stół. @(A)rturo - to JEST oryginalny Shelby GT500. @qbejs - Żerań. -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Sat, 18 October 2008 Skąd: Opole ![]() |
Auto miażdży. Fajne tablice, dodają takiego ori klimaciku. Wnętrze na czarnych skórach też przyjemne. Fotki również miłe, zwłaszcza te w ruchu przy tej galerii, czy co to tam jest
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Kurcze nie znam sie na amerykanskiej motoryzacji. Ja pisalem o tym :
To chyba tez GT ale starszy? ![]() -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Wiedziałem,że temat zejdzie na lata 60te.
Żeby zakończyć - tak wyglądało Shelby Cobra GT500 w 1967, czyli dokładnie 40lat przed moim, który jest bezpośrednim następcą tego modelu: ![]() To powyżej srebrne to modyfikacja przeprowadzona na potrzeby nowszej wersji filmu "60sek.", później jeszcze sprzedawali je chętnym (wypadła mi nazwa firmy przerabiającej), ale zrobiło się z tego spore zamieszanie, bo przebijali/nabijali VIN i używali do przeróbek skasowane już samochody. Firmę zamknięto, auta skonfiskowano. Może później znajdę materiał na ten temat. Tymczasem back to reality ![]() -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Ponieważ w rodzinie mamy GT cabrio to przyszedł mi do głowy jeszcze jeden mod, poprawiający chyba największy mankament Mustangów- obicie deski i wszystkich dramatycznie słabych jakościowo plastików alcantarą!
![]() Nie myślałeś o tym? Co do felg to mi nie pasowały bo sprowadzaliśmy dla jednej osoby GT500 i pamiętam, że był na takich samych jak zwykły GT. Miały bodajże inny kolor! -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
@Sluger - mam "Upgraded interior package", czyli deska jest obita "skórą", choć napewno alcantara byłaby 97x fajniejsza
![]() Fabryczne (nie było innych felg do wyboru) wyglądają tak: ![]() to 4x 9,5x18 i mam je w garażu ![]() Tu małe comparo obecnych z serią 285/35/18: ![]() -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Ale koks
![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
fajne
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Świetne auto, ładna seria i zdjęcia eleganckie
![]() Widziałem raz to auto w akcji na C... i naprawde robi robote ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 11 August 2025 - 21:07 |