Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Wydajna pompa paliwa zewnętrzna
Zibi122
post Tue, 09 Jun 2009 - 13:04
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Jaką zewnętrzną pompę paliwa mozecie polecić do silnika 1,3 Turbo i mocy docelowej 250-300 KM?
Walbro z serii GSL kosztuje jakieś 550 zł a cos tańszego ewentualnie z oryginałów.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 09 Jun 2009 - 13:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rysa
post Tue, 09 Jun 2009 - 14:03
Post #2


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 February 2008
Skąd: ;)





Moze z Mercedesa lub Forda na K-jecie?6,5 bara i bylo montowane w 5.0 L MB starych i dawaly rade.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dboryr
post Tue, 09 Jun 2009 - 20:18
Post #3


User
Dołączył: Tue, 22 January 2008
Skąd: Bielsko-B





Coś takiego powinno dać radę .... u mnie sie sprawdza
http://www.allegro.pl/item647278385_pompa_...0_audi_200.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Żółwik Tuptuś
post Tue, 09 Jun 2009 - 20:48
Post #4


User
Dołączył: Sun, 25 November 2007
Skąd: Galapagos





http://www.allegro.pl/show_item.php?item=622069751 - to samo tylko taniej - u mnie daje rade w połączeniu z surgetankiem ( Ty chyba nie będziesz miał tego problemu ) mam wtryski boscha 701 i po załadowaniu 1.2 bara zamiast seryjnego 0.6 po prostu szybciej pojechałem wink.gif

Powinna wystarczyć spokojnie ( uważaj - dolot do pompy ma średnicę 12 mm ) .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Tue, 09 Jun 2009 - 21:09
Post #5


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





501 440 500 numer do faceta, który w warszawie na ul. sokratesa sprzedaje pompy zewnętrzne i wewnętrze. Za największą zewnętrzną zapłaciłem 180 zł.
Wiele osób go poleca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 09 Jun 2009 - 22:35
Post #6


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





tu masz kilka numerów boscha z opisami http://boschfuelpumps.com/


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Tue, 09 Jun 2009 - 23:25
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





A do mocy 250KM jakiej pompy potrzebuję minimum?? Czy taka 148l/h starczy czy bedzie za mała?


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 10 Jun 2009 - 07:05
Post #8


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





trzeba pamiętać że parametr l/h to tylko jeden z dwóch potrzebnych by oszacować wydajność pompy

ważniejszym jest zdolność podawania paliwa przez pompę przy konkretnym ciśnieniu na listwie. I tu zaczynają się schody.

zakładam ze twoja listwa ustawiona jest na 3 bary (bez doładowania i bez podciśnienia) wtedy na 1 barze doładowania masz ciśnienie 4 bary a na 1.5 bara masz ciśnienie na listwie 4.5 bara.

Pompy paliwowe mają to do siebie że w raz z wzrostem ciśnienia paliwa są w stanie tłoczyć go co raz mniej. Nie wiem jak na ten wzrost reagują te pompy boscha od N/A Audi.

Walbro 255l/h daję radę do 400KM bezpiecznie, potem 450-500 to już jest bardzo niepewnie z paliwem się robi.

Kiedyś na forum Skyline znalazłem taką rozpiskę:
Bosch 040 - 400hp
Bosch 044 - 600hp
Bosch 070 - 280hp
Bosch 910 - 380hp
Bosch 979 - 500hp
Bosch 984 - 450hp

Oczywiście z każdej z tych pomp da się wycisnąć więcej, podane tutaj są "bezpiecznie" wartości.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 10 Jun 2009 - 09:26
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(Albert @ Wed, 10 Jun 2009 - 07:05) *
trzeba pamiętać że parametr l/h to tylko jeden z dwóch potrzebnych by oszacować wydajność pompy

ważniejszym jest zdolność podawania paliwa przez pompę przy konkretnym ciśnieniu na listwie. I tu zaczynają się schody.

zakładam ze twoja listwa ustawiona jest na 3 bary (bez doładowania i bez podciśnienia) wtedy na 1 barze doładowania masz ciśnienie 4 bary a na 1.5 bara masz ciśnienie na listwie 4.5 bara.

Pompy paliwowe mają to do siebie że w raz z wzrostem ciśnienia paliwa są w stanie tłoczyć go co raz mniej. Nie wiem jak na ten wzrost reagują te pompy boscha od N/A Audi.

Walbro 255l/h daję radę do 400KM bezpiecznie, potem 450-500 to już jest bardzo niepewnie z paliwem się robi.

Kiedyś na forum Skyline znalazłem taką rozpiskę:
Bosch 040 - 400hp
Bosch 044 - 600hp
Bosch 070 - 280hp
Bosch 910 - 380hp
Bosch 979 - 500hp
Bosch 984 - 450hp

Oczywiście z każdej z tych pomp da się wycisnąć więcej, podane tutaj są "bezpiecznie" wartości.


Fajnie, dzięki za odpowiedz będę szukał. U mnie faktycznie jest 3 bary i narazie 1,25 b doładowania. Chciałem dać 3,5b regulator aby wiecej wycisnać z tych wtrysków co mam ale chyba najpierw zrobię sobie wskaźnik cisnienia paliwa w kabinie.





--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_LeszekMK2_*
post Wed, 08 Jul 2009 - 12:49
Post #10









ja potrzebuje regulator cisnienia paliwa ktory jest na listwie wtryskowej do silnika 1.8T AEB wiec jaki dać ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Wed, 08 Jul 2009 - 22:41
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





tzn nie masz wcale regulatora, czy masz a chcialbys inny?
po co chcesz go zmieniac?
seryjny nie dziala poprawnie?

sprecyzuj pytanie bo nie wiadomo o co chodzi. rolleyes.gif


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_LeszekMK2_*
post Wed, 08 Jul 2009 - 23:51
Post #12









nie mam wcale i musze kupic
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 14:44