![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
MODEL: TOYOTA MR2 2000r.
Auto było zakupione z myślą o swpie na K20 z CTR ! Plan zakładał lekkie RWD z silnikiem centralnie z tyłu, żeby napęd przekazywany był przez półosie, auto miało być stosunkowo świeże, wybór padł na MR2 III generacji bo auto w serii waży ok. 1000 kg jest stosunkowo młode ma silnik umieszczony centralnie z tyłu i konstrukcyjnie silnik Toyoty jest zbliozny do Hondowskiego K20 (4 cylindry, lekki aluminiowy blok i podobne gabaryty silników) co pozawala na zachowanie fabrycznego rozkładu mas i podobnej wagi. K-seria wybrana została do projektu ze względu na bardzo dobre parametry wyjściowe oraz bardzo dużą podatność na modyfikacjie i z zamiłowania do marki ![]() Auto ma dawać dużo frajdy z jazdy na zakrętach czasem wypad na ćwiartkę i pozostać w pełni uliczne !!! Modyfikacje Silnik: seryjnie 1ZZ Toyoty 143 KM i 170 NM, swap na K20 z Civica TypeR – zakończone Modyfikacje głowicy: seria K20 Modyfikacje bloku: Seria K20 Układ dolotowy: Air Box idolot by PromotoR - zakonczono Układ wydechowy: custom z orginalnych wydechów MR'ki i CTR'a pod nowy silnik – zakończono Układ wtryskowy: seria K20 – zakończone Elektronika: HONDATA K-Pro – zakończone Układ chłodzenia: seria z MR2, dobry zamiennik chłodnicy wody + chłodnica oleju - oczekuje Układ napędowy: skrzynia seria z K20, półosie dorabiane z oryginalnych i z civica TypeR – zakończone Zawieszenie: amortyzatory robione na zamówienie - zakonczono BODY KIT: seria + hardtop, carbonowa maska oraz tylna klapa i dokładka przedniego zderzaka - oczekuje Auto i kierowca miało już swój pierwszy raz na zakrętach z seryjnym silnikiem i zawieszeniem na torze w Lublinie i musze przyznać ze prowadzi się jak mały gokart ![]() ![]() za pomoc w realizacji projektu podziekowania dla Kuby, Piotrka, Łukasza i Mamby Zdjęcia: ![]() ![]() ![]() ![]() prace …. Oryginalny silnik: ![]() przymiarka K20: ![]() auto juz odpalone i jezdzi ![]() -------------------- Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010
Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem) Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
Mati brawa za odważny pomysł. Bardzo mnie ciekawi jak to auto wypada na porstej i na torze (np. Poznań) w stosunku do seryjnej S2000.
Silnik zostaje seria czy idziesz w mocne N/A? Może K24/K20? -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
ałała- CUDO
chciałbym mieć coś takiego czekam na większe koła, bo seryjnych wygląda niepoważnie, takie auto dla pani |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
Mati brawa za odważny pomysł. Bardzo mnie ciekawi jak to auto wypada na porstej i na torze (np. Poznań) w stosunku do seryjnej S2000. Silnik zostaje seria czy idziesz w mocne N/A? Może K24/K20? na wprost z seryjna S2000 mysle ze sobie poradzi a na zakretach to juz trzeba kierowce dobrego ![]() co doplanów silnikowych to jest ich kilka ale narazie bedzie seria K20 ![]() -------------------- Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010
Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem) Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara) |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 20 March 2004 Skąd: Gdynia ![]() |
Pojechałeś, Panie. Zupełnie inne auto teraz, co?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Nie zastanawiacie sie nad wide body kit i jakies szersze kola?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
Nie zastanawiacie sie nad wide body kit i jakies szersze kola? oczywsicie ze koła i opony beda zmienione tylko narazie jeszcze sam nie wiem na jakie ![]() a body kit to jesli nawet to bardzo odległe plany ![]() -------------------- Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010
Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem) Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Pod seryjne blotniki chyba nie zmiesci sie nic szerokiego, 225 max?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
Pod seryjne blotniki chyba nie zmiesci sie nic szerokiego, 225 max? z tego co szukałem to 225 z tyłu to ostatni rozmiar który wchodzi bez problemu wiec chyba taki tez bedzie docelowo ! -------------------- Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010
Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem) Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara) |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 July 2005 Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny ![]() |
kurde, fajna zabawka..... zycze powodzenia w modach
-------------------- złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem auto handel,auto czesci,pomoc drogowa NowmaRacing 605829000 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 02 December 2008 ![]() |
rewelacyjna zabawka k20 w tej budzie
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
fajny świeży projekt > dobra robota
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
buda lalka (dlugo szukalismy)
z hardtopem wyglada swietnie jezdzi chyba szybciej niz sie spodziewalismy ![]() dzwiek za plecami K20 priceless ![]() ps wiekszosc osob myli z porsche ![]() -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
z tego co szukałem to 225 z tyłu to ostatni rozmiar który wchodzi bez problemu wiec chyba taki tez bedzie docelowo ! My w 300konnej Mr2 mamy Toyo 225 i nie ma żadnych problemów z trakcją Gratuluje projektu -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
super pomysł, świetnie, że taki projekt się pojawił
Pewnie wiesz lepiej, bo Twój samochód ale wydaje mi się że MR2 na Hondacie (pewnie jakieś 220 KM) będzie sporo szybsze na prostej niż seryjna S2000. Ponad 200 kg różnicy i sporo większy nacisk na tylną oś (kwestia lepszego startu) -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Brakuje takich projektów w PL. Po załamaniu polskiej 1/4 forum "projekty" wzbudza coraz mniej emocji, a tu taka niespodzianka.
Gratuluję |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Mati Ty byles ta MRka we wtorek na cargo spocie? :>
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 September 2005 Skąd: WB ![]() |
Swietny pomysl.
Niezly potencjal. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
dzieki za miłe słowa
![]() My w 300konnej Mr2 mamy Toyo 225 i nie ma żadnych problemów z trakcją Gratuluje projektu jakie czasy robiła ta MR'ka na cwiartke jesli zmierzyliscie ?! i jakie felgi zakładaliscie do tego auta bo jestem na etapie rozważania rozmiaru felg i opon ... co do mocy i przyspieszen to K20 odetkane dolotem i wydechem powinno miec 220 KM ale jak pisałem narazie wydech jest zrobiony z seryjnego kolektora z CTR'a i seryjnych portek i wydechu z MR'ki, jest cichutko ale tez mocno dusi w górnych zakresie wiec narazie to moze nawet 200 KM nie byc albo cos koło ![]() ![]() odnosnie planów silnikowych to jak wiadomo K-seria daje duze pole do popisu !!! sa juz jakies wstepne dwa plany albo K20/K24 na strokerze i rozwiercie i niższe krecenie albo K22 zeby mozna było wysoko krecić w obu przypadkach mysle ze moc bedzie kolo 300 KM ale to sa plany mocno odległe napewno nie w tym sezonie ! wiec jest czas na zastanowienie sie co do szpery to też ma byc ... tylko mysle ze raczej podobnie jak i mody silnikowe next year -------------------- Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010
Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem) Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 11 August 2025 - 15:06 |