Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> K20 RWD z teamu BHW, zzw30 Spyder
Mati79
post Fri, 15 May 2009 - 20:56
Post #1


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: Beer Honda Wawa





MODEL: TOYOTA MR2 2000r.

Auto było zakupione z myślą o swpie na K20 z CTR ! Plan zakładał lekkie RWD z silnikiem centralnie z tyłu, żeby napęd przekazywany był przez półosie, auto miało być stosunkowo świeże, wybór padł na MR2 III generacji bo auto w serii waży ok. 1000 kg jest stosunkowo młode ma silnik umieszczony centralnie z tyłu i konstrukcyjnie silnik Toyoty jest zbliozny do Hondowskiego K20 (4 cylindry, lekki aluminiowy blok i podobne gabaryty silników) co pozawala na zachowanie fabrycznego rozkładu mas i podobnej wagi. K-seria wybrana została do projektu ze względu na bardzo dobre parametry wyjściowe oraz bardzo dużą podatność na modyfikacjie i z zamiłowania do marki wink.gif
Auto ma dawać dużo frajdy z jazdy na zakrętach czasem wypad na ćwiartkę i pozostać w pełni uliczne !!!


Modyfikacje

Silnik: seryjnie 1ZZ Toyoty 143 KM i 170 NM, swap na K20 z Civica TypeR – zakończone

Modyfikacje głowicy: seria K20

Modyfikacje bloku: Seria K20

Układ dolotowy: Air Box idolot by PromotoR - zakonczono

Układ wydechowy: custom z orginalnych wydechów MR'ki i CTR'a pod nowy silnik – zakończono

Układ wtryskowy: seria K20 – zakończone

Elektronika: HONDATA K-Pro – zakończone

Układ chłodzenia: seria z MR2, dobry zamiennik chłodnicy wody + chłodnica oleju - oczekuje

Układ napędowy: skrzynia seria z K20, półosie dorabiane z oryginalnych i z civica TypeR – zakończone

Zawieszenie: amortyzatory robione na zamówienie - zakonczono

BODY KIT: seria + hardtop, carbonowa maska oraz tylna klapa i dokładka przedniego zderzaka - oczekuje

Auto i kierowca miało już swój pierwszy raz na zakrętach z seryjnym silnikiem i zawieszeniem na torze w Lublinie i musze przyznać ze prowadzi się jak mały gokart smile.gif nerwowe i dość mocno pływa na seryjnym zawiasie … no i na pewno to połączenie silnik centralnie z tyłu w RWD wymaga dużo pokory i praktyki od kierowcy wink.gif
za pomoc w realizacji projektu podziekowania dla Kuby, Piotrka, Łukasza i Mamby

Zdjęcia:









prace ….

Oryginalny silnik:



przymiarka K20:



auto juz odpalone i jezdzi smile.gif


--------------------
Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010

Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem)

Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 15 May 2009 - 20:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sane
post Fri, 15 May 2009 - 21:08
Post #2


Moderator
Dołączył: Thu, 17 March 2005
Skąd: ludzi znam tu i tam





Mati brawa za odważny pomysł. Bardzo mnie ciekawi jak to auto wypada na porstej i na torze (np. Poznań) w stosunku do seryjnej S2000.
Silnik zostaje seria czy idziesz w mocne N/A? Może K24/K20?


--------------------
Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nevada
post Fri, 15 May 2009 - 21:09
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





ałała- CUDO
chciałbym mieć coś takiego

czekam na większe koła, bo seryjnych wygląda niepoważnie, takie auto dla pani
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mati79
post Fri, 15 May 2009 - 21:12
Post #4


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: Beer Honda Wawa





CYTAT(Sane @ Fri, 15 May 2009 - 21:08) *
Mati brawa za odważny pomysł. Bardzo mnie ciekawi jak to auto wypada na porstej i na torze (np. Poznań) w stosunku do seryjnej S2000.
Silnik zostaje seria czy idziesz w mocne N/A? Może K24/K20?


na wprost z seryjna S2000 mysle ze sobie poradzi a na zakretach to juz trzeba kierowce dobrego tongue.gif

co doplanów silnikowych to jest ich kilka ale narazie bedzie seria K20 wink.gif


--------------------
Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010

Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem)

Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CMQ
post Fri, 15 May 2009 - 21:16
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 20 March 2004
Skąd: Gdynia





Pojechałeś, Panie. Zupełnie inne auto teraz, co?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Fri, 15 May 2009 - 21:17
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





Nie zastanawiacie sie nad wide body kit i jakies szersze kola?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mati79
post Fri, 15 May 2009 - 21:26
Post #7


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: Beer Honda Wawa





CYTAT(Kubek @ Fri, 15 May 2009 - 21:17) *
Nie zastanawiacie sie nad wide body kit i jakies szersze kola?


oczywsicie ze koła i opony beda zmienione tylko narazie jeszcze sam nie wiem na jakie huh.gif

a body kit to jesli nawet to bardzo odległe plany rolleyes.gif


--------------------
Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010

Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem)

Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Fri, 15 May 2009 - 21:28
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





Pod seryjne blotniki chyba nie zmiesci sie nic szerokiego, 225 max?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mati79
post Fri, 15 May 2009 - 21:34
Post #9


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: Beer Honda Wawa





CYTAT(Kubek @ Fri, 15 May 2009 - 21:28) *
Pod seryjne blotniki chyba nie zmiesci sie nic szerokiego, 225 max?


z tego co szukałem to 225 z tyłu to ostatni rozmiar który wchodzi bez problemu wiec chyba taki tez bedzie docelowo !


--------------------
Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010

Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem)

Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klima
post Fri, 15 May 2009 - 22:52
Post #10


Super User
Dołączył: Wed, 06 July 2005
Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny





kurde, fajna zabawka..... zycze powodzenia w modach


--------------------
złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem
auto handel,auto czesci,pomoc drogowa

NowmaRacing
605829000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SimonGSi
post Fri, 15 May 2009 - 23:26
Post #11


Rookie
Dołączył: Tue, 02 December 2008





rewelacyjna zabawka k20 w tej budzie rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wielki
post Fri, 15 May 2009 - 23:35
Post #12


Super User
Dołączył: Tue, 16 November 2004
Skąd: W-wa





fajny świeży projekt > dobra robota
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Sat, 16 May 2009 - 10:07
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





buda lalka (dlugo szukalismy)
z hardtopem wyglada swietnie

jezdzi chyba szybciej niz sie spodziewalismy rolleyes.gif
dzwiek za plecami K20 priceless ohmy.gif

ps wiekszosc osob myli z porsche laugh.gif






--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sat, 16 May 2009 - 10:21
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





CYTAT(Mati79 @ Fri, 15 May 2009 - 21:34) *
z tego co szukałem to 225 z tyłu to ostatni rozmiar który wchodzi bez problemu wiec chyba taki tez bedzie docelowo !


My w 300konnej Mr2 mamy Toyo 225 i nie ma żadnych problemów z trakcją

Gratuluje projektu


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Sat, 16 May 2009 - 10:30
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





super pomysł, świetnie, że taki projekt się pojawił

Pewnie wiesz lepiej, bo Twój samochód ale wydaje mi się że MR2 na Hondacie (pewnie jakieś 220 KM) będzie sporo szybsze na prostej niż seryjna S2000. Ponad 200 kg różnicy i sporo większy nacisk na tylną oś (kwestia lepszego startu)


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Sat, 16 May 2009 - 10:34
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Brakuje takich projektów w PL. Po załamaniu polskiej 1/4 forum "projekty" wzbudza coraz mniej emocji, a tu taka niespodzianka.
Gratuluję
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sat, 16 May 2009 - 12:56
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Mati Ty byles ta MRka we wtorek na cargo spocie? :>


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Sat, 16 May 2009 - 13:56
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





CYTAT(Bartek 1ZZ @ Sat, 16 May 2009 - 10:21) *
My w 300konnej Mr2 mamy Toyo 225 i nie ma żadnych problemów z trakcją

Gratuluje projektu


Raczej mielismy bo z tego co kojarze to kierowca robil fure zaliczajac koncertowa bombe z Omega 3000.

BTW Swietny projekt MR2 z K20,bedzie jakas szpera ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Loobo
post Sat, 16 May 2009 - 14:36
Post #19


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 September 2005
Skąd: WB





Swietny pomysl.
Niezly potencjal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mati79
post Sat, 16 May 2009 - 15:40
Post #20


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: Beer Honda Wawa





dzieki za miłe słowa smile.gif

CYTAT(Bartek 1ZZ @ Sat, 16 May 2009 - 10:21) *
My w 300konnej Mr2 mamy Toyo 225 i nie ma żadnych problemów z trakcją

Gratuluje projektu


jakie czasy robiła ta MR'ka na cwiartke jesli zmierzyliscie ?!

i jakie felgi zakładaliscie do tego auta bo jestem na etapie rozważania rozmiaru felg i opon ...

co do mocy i przyspieszen to K20 odetkane dolotem i wydechem powinno miec 220 KM ale jak pisałem narazie wydech jest zrobiony z seryjnego kolektora z CTR'a i seryjnych portek i wydechu z MR'ki, jest cichutko ale tez mocno dusi w górnych zakresie wiec narazie to moze nawet 200 KM nie byc albo cos koło dry.gif a co do przyspieszen vs S2000 to jak napisałem mysle ze juz na tych 200 koniach damy rade wink.gif

odnosnie planów silnikowych to jak wiadomo K-seria daje duze pole do popisu !!! sa juz jakies wstepne dwa plany albo K20/K24 na strokerze i rozwiercie i niższe krecenie albo K22 zeby mozna było wysoko krecić w obu przypadkach mysle ze moc bedzie kolo 300 KM ale to sa plany mocno odległe napewno nie w tym sezonie ! wiec jest czas na zastanowienie sie

co do szpery to też ma byc ... tylko mysle ze raczej podobnie jak i mody silnikowe next year



--------------------
Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010

Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem)

Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 11 August 2025 - 15:06