Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Słabe hamulce w A4 B5 1.8T 98r (AEB) avant quattro
devastation
post Wed, 08 Apr 2009 - 22:19
Post #1


User
Dołączył: Sat, 17 February 2007
Skąd: STOLP (STOLPMUNDE)





witam
pacjent to A4, auto było rozbite ale nie został naruszony zaden element hamulcowy
wymienione zostalo prawe nadkole i przewody były odczepione z jednej i z drugiej strony i praktycznie płyn wyleciał do zera
silnik był wyciągniety wymiana sprzęgła i kilka innych elementów
po złozeniu całości okazało sie ze hamulce są o wiele słabsze jak to było pierwotnie
odpowietrzałem je kilkakrotnie ale bez zmian,
co sie dzieje????? bo juz nie mam siły do skur.....a
co zrobic ????? pedał hamulca jest miekki ale nie przesadnie, na moje oko jest jeszcze lekko zapowietrzony
ale jak pisałem wczesniej odpowietrzałem go kilkakrotnie
mozna to zrobic VAG-iem ???? w jaki sposób to zrobic?
za info w temacie serdeczne dzieki
pozdrawiam
T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 08 Apr 2009 - 22:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dżordżyk
post Thu, 09 Apr 2009 - 10:44
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Hej!
Napisz jeszcze jak odpowietrzałeś. Bo jeśli zacząłeś od jakiegoś tam koła to może tak być że powietrze zostało w układzie.
Odpowietrza się od najdłuższego przewodu. W A4; B5 pompa jest z przodu po lewej stronie. Czyli odpowietrzasz w następującej kolejności:
1 -prawy tył
2-lewy tył
3 prawy przód
4- lewy przód
Nie można zapomnieć dolewać płynu bo inaczej cała robota na marne.

Pozdr.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
devastation
post Thu, 09 Apr 2009 - 21:16
Post #3


User
Dołączył: Sat, 17 February 2007
Skąd: STOLP (STOLPMUNDE)





odpowietrzałem na wszystkie sposoby
płyn był na bieżąco uzupełniany
powietrza w układzie nie było ale hamulce nadal są "tępe"
coś mi sie wydaje ze w ABS-ie trochę zostało ale tego tak na prawde nie wiem
i wk....a mnie to strasznie bo porazka jest straszna z tym tematem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Thu, 09 Apr 2009 - 22:09
Post #4


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





A pompa ABS'u nie zapowietrzyła się przy rozpiętych przewodach. Bo jeśli się zapowietrzyła, to takie typowe odpowietrzanie problemu nie usunie.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Fri, 10 Apr 2009 - 00:01
Post #5


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





Zrób tak jak napisał dżordżyk
CYTAT(dżordżyk @ Thu, 09 Apr 2009 - 10:44) *
1 -prawy tył
2-lewy tył
3 prawy przód
4- lewy przód


.....ale przy pracującym silniku

Jak to nie pomoże to będziemy szukać innych mozliwych przyczyn słabych hamulców


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekS
post Fri, 10 Apr 2009 - 12:29
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 October 2003
Skąd: 100lica





A A4 nie ma przypadkiem układu krzyżowego?

wtedy schemat odpowietrzania wygląda tak:
- lewy tył
- prawy przód
- prawy tył
- lewy przód

lub odwrotnie:
- prawy tył
- lewy przód
- lewy tył
- prawy przód

Z drugiej strony budując Legnuma (wymiana pompy, przewodów między pompą a pompą ABS, przednich przewodów między ABSem a zaciskami, relokacja pompy ABSu, wymiana przewodów miedzy pompą ABS a zaworami rozkładającymi siłę przód-tył), odpowietrzyłem pierw oba przody, potem tyły - generalnie najgorszy schemat - miałem poprawić jak wyjadę z garażu - nie musiałem hamulce działają wzorowo....

Może masz jakąś mikro nieszczelność i stąd miękki pedał...


--------------------
Mitsumaniak

Legnum VR-4 '99
Space Wagon '99 Swap 2.5 V6-24 - żonoidzieciowóz
Galanty A161 '82 i A164 '81 - zabytki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Fri, 10 Apr 2009 - 14:54
Post #7


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





bez ABSu to tak jak napisał dżordzyk, jednak przy ABS chyba zaczyna się od koła najbliżej pompy i krzyżowo? tak mi się wydaje.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
devastation
post Sat, 11 Apr 2009 - 13:22
Post #8


User
Dołączył: Sat, 17 February 2007
Skąd: STOLP (STOLPMUNDE)





problem polega na tym ze chce odpowietrzyc hamulce
przy pomocy VAG-a (ADAKO)
wchodze w blok 03 ABS/hamulce
nastepnie w Nastawienia podstawowe 04
ustawiam grupe 002 wciskam IDZ
i wyskakuje info że niedostepny
jak ugryśc temat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nosb
post Sat, 25 Apr 2009 - 14:48
Post #9


Super User
Dołączył: Fri, 17 August 2007
Skąd: Swietokrzyskie





To z tym vagiem to chyba dopiero w autach z ESP (nie jestem pewien) ... Mialem podobny problem u siebie... Pomoglo odpowietrzenie zaciskow + potem luzowalem przewody przy pompie abs i wypychalo powietrze i plyn i zakrecalem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nippo83
post Sun, 03 May 2009 - 21:57
Post #10


User
Dołączył: Sat, 05 January 2008
Skąd: Cieszyn





Davastation czy problem został usunięty? jak działa już hamulec??
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 19:58