Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> 1.9 tdi ahh /obecnie ~ 150 KM/ co dalej ?
sokolnh
post Fri, 05 Dec 2008 - 00:20
Post #1


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 June 2008
Skąd: Kraków





witam,

posiadam a4 b5 z silnikiem ahh w standardzie w pompką 11 mmm
załozyłem mu wtryski od 110 KM zeby go odmulić i na hamownii pokazało sie 142 KM bez zadnego programu



chwile tak pojezdziłem i załozyłem customowego fmica
teraz chce pójsc dalej i chciałem sie doradzic
moc jaka by mnie interesowała to ok 180 -190 KM
chce zmienic wtryski, turbo i zrobic programi
zdecydowałem, ze wtryski beda to 230 jednak nie wiem co z turbo
szukałem od 2.0 tdi 170 KM, ale ciezko znalesc i zacząłem myslec o jakis hydrydach
jakbyście mogli mi cos polecic byłbym wdzieczny
pozdrawiam


--------------------
urquattro sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 05 Dec 2008 - 00:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mirass
post Fri, 05 Dec 2008 - 08:45
Post #2


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 February 2006
Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie





proponuje jednak poszukać turbo od 170tki
twój wynik bez softu na samej pompie 11mm i wtryskach od 110-tki jest mocno optymistyczny wink.gif chyba ze masz jakis soft i nie wiesz o tym, najlepiej zrób logi i wklej


--------------------
www.vagtune.pl tel.502730289

indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Fri, 05 Dec 2008 - 16:25
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





mirass detech to slynna firma co sie na plotach reklamuje..... wiec masz odpowiedz smile.gif


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokolnh
post Fri, 05 Dec 2008 - 16:41
Post #4


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 June 2008
Skąd: Kraków





co do firmy detech sie nie wypowiadam bo nie miałem z nimi stycznosci poza tym ze hamowałem u nich auto
ale co do wartosci pokazywanych przez hamownie jestem przekonany, że są one dobre, ponieważ byli ze mną koledzy, którzy hamowali wczesniej auta na maha i wartosci, które wychodziły były bardzo zblizone- róznice rzędu 3 KM, jedynie moment był wyzszy niż na maha

co do mojego samochodu to na oryginalnych wtryskach (90 KM) auto było naprawde mułem, po załozeniu od 110-tki zaczęło jezdzić i nie robiłem zadnego programu i jestem przekonany ze wczesniej tez nikt go nie robił, ale wrzuce logi zeby miec pewnosc

pozdrawiam


--------------------
urquattro sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Fri, 05 Dec 2008 - 16:57
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





czyli zmieniles wtryski i pompe i masz nagle taka moc bez strojenia.... raczej nie realne...


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokolnh
post Fri, 05 Dec 2008 - 17:29
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 June 2008
Skąd: Kraków





tylko wtryski
pompe 11 mm ahh ma w serii
uwierz, że sam sie zdziwiłem bo liczyłem na jakies 110 KM choc spokojnie "objezdzałem" każde afny
ale nic, zrobie logi i je wrzuce



--------------------
urquattro sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mirass
post Fri, 05 Dec 2008 - 23:34
Post #7


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 February 2006
Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie





CYTAT(sokolnh @ Fri, 05 Dec 2008 - 17:29) *
tylko wtryski
pompe 11 mm ahh ma w serii
uwierz, że sam sie zdziwiłem bo liczyłem na jakies 110 KM choc spokojnie "objezdzałem" każde afny
ale nic, zrobie logi i je wrzuce



zrób logi- 3,8,11...a może masz 216stki?


--------------------
www.vagtune.pl tel.502730289

indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sat, 06 Dec 2008 - 11:21
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Czy ja dobrze rozumiem 90 konne a4 po założeniu wtrysków 205 dostaje ponad 50KM bez strojenia? silnik nie jest w automacie czasem?
Dla mnie albo jest juz program zapodany albo box podłaczony bo nie chce mi sie wierzyć że przy doładowniu seryjnym turbinki można taką moc nakręcić, zresztą mirass czy po założeniu 216tek przy seryjnym doładowaniu byłoby 140KM?


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Sat, 06 Dec 2008 - 14:48
Post #9


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





byłoby , tam jest pompa 11 i bardzo małe szpryce , mniejsze od sdi/agr , przez co program seryjny jest dosyc mocny , po zalozeniu wtryskow 110 powinno wyjsc około 140koni , po zalozeniu 216 około 150koni


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sat, 06 Dec 2008 - 15:51
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
czyli zmieniles wtryski i pompe i masz nagle taka moc bez strojenia.... raczej nie realne...


Raczej realne....dla przykladu podam ze hamowalem raz passata b5 AFN na ori sofcie, ktory po zmianie wtrysków na 216....wygenerowal moc 137 KM co prawda niuton był bardzo niski....sam niedwierzalem i kilkukrotnie go shamowalem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokolnh
post Sat, 06 Dec 2008 - 19:06
Post #11


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 June 2008
Skąd: Kraków





logi:

003


008


011


jak widać ciśnienie standardowe


--------------------
urquattro sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_mumin_
post Sat, 06 Dec 2008 - 20:30
Post #12


User
Dołączył: Mon, 25 April 2005
Skąd: OKR





CYTAT(aw69 @ Sat, 06 Dec 2008 - 15:51) *
Raczej realne....dla przykladu podam ze hamowalem raz passata b5 AFN na ori sofcie, ktory po zmianie wtrysków na 216....wygenerowal moc 137 KM co prawda niuton był bardzo niski....sam niedwierzalem i kilkukrotnie go shamowalem.


Adam ten passat miał .230 (bynajmniej jak już do nas dojechał) smile.gif
tutaj pomiary tego samego auta, seria+ .230 i soft ...soft bezdymny.


--------------------
_mumin_
CTR Tuning
503068298
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Sun, 07 Dec 2008 - 12:22
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





Jak aw go hamował miał 216, przed wizytą u was dostał 230 wink.gif


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokolnh
post Sat, 07 Feb 2009 - 00:23
Post #14


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 June 2008
Skąd: Kraków





odświeże

zagościłem dzisiaj u Aliego na wstepny program
na serii hamownia pokazała 139,6 KM i 298 NM
no programie wyszło coś takiego:



turbo wciąż seria na 1,25 bara, wtryski 0.205 i fmic
także chyba całkiem nieźle smile.gif

za jakis czas zmienie turbo i wtryski, korekta i powinno byc miło


--------------------
urquattro sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter250
post Mon, 09 Feb 2009 - 12:54
Post #15


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 November 2005
Skąd: Wawa





Bardzo ładne kreski Ci wyszły. Widać, że pompa 11 nawet na zwykłych szprycach od 110 dużo daje.
To teraz tylko 230, turbo ARL i będzie ładnie furka latać cool.gif
Szkoda, że tylko automaty mają bonus w postaci 11mm wink.gif


--------------------
XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokolnh
post Mon, 09 Feb 2009 - 13:28
Post #16


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 June 2008
Skąd: Kraków





ja mam manuala wink.gif


--------------------
urquattro sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter250
post Mon, 09 Feb 2009 - 13:41
Post #17


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 November 2005
Skąd: Wawa





To tym bardziej pogratulować wink.gif Byłem pewien, że 11 tylko do automatów pakowali...


--------------------
XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragon_77_123
post Thu, 11 Feb 2010 - 13:39
Post #18


Rookie
Dołączył: Mon, 25 January 2010
Skąd: Poznań





Witam,
mam pytanie do kolegów,
zamierzam trochę wzmocnić mojego paska z silnikiem AHH, ze względów ekonomicznych na ten rok nie planuję nic więcej niż wymiana wtrysków i ewentualnie soft (który "złagodzi" NM w dolnym zakresie obrotów).
Pytanie, czy zakładać wtryski 216, czy 230? Wydaje mi się, że dokładając do 230-tek można zyskać lepszy przebieg krzywych niż na 216-tkach na niezmienionej turbinie AHH (analogiczna jak AFN). Jeśli się mylę, to proszę o korektę. Dodam, że nie upalam auta, nie katuję , więc montaż FMIC-a odkładam na przyszłość.
Pozdrawiam i liczę na konkretne wskazówki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Thu, 11 Feb 2010 - 23:01
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, turbina BRD jeśli Cię interesuje to mogę coś używanego polecić za 1250zł plus przesyłka. To wystarczy na 200KM z groszem, oczywiście z dużym IC. Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
morfeusz86r
post Sun, 28 Feb 2010 - 18:55
Post #20


User
Dołączył: Mon, 29 December 2008





mi po zmianie pompy na 11 w afn-ie nie przybyło nic, wszystko przez ori wtryski
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 00:40