![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
witam,
posiadam a4 b5 z silnikiem ahh w standardzie w pompką 11 mmm załozyłem mu wtryski od 110 KM zeby go odmulić i na hamownii pokazało sie 142 KM bez zadnego programu ![]() chwile tak pojezdziłem i załozyłem customowego fmica teraz chce pójsc dalej i chciałem sie doradzic moc jaka by mnie interesowała to ok 180 -190 KM chce zmienic wtryski, turbo i zrobic programi zdecydowałem, ze wtryski beda to 230 jednak nie wiem co z turbo szukałem od 2.0 tdi 170 KM, ale ciezko znalesc i zacząłem myslec o jakis hydrydach jakbyście mogli mi cos polecic byłbym wdzieczny pozdrawiam -------------------- urquattro sedan
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
proponuje jednak poszukać turbo od 170tki
twój wynik bez softu na samej pompie 11mm i wtryskach od 110-tki jest mocno optymistyczny ![]() -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
mirass detech to slynna firma co sie na plotach reklamuje..... wiec masz odpowiedz
![]() -------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
co do firmy detech sie nie wypowiadam bo nie miałem z nimi stycznosci poza tym ze hamowałem u nich auto
ale co do wartosci pokazywanych przez hamownie jestem przekonany, że są one dobre, ponieważ byli ze mną koledzy, którzy hamowali wczesniej auta na maha i wartosci, które wychodziły były bardzo zblizone- róznice rzędu 3 KM, jedynie moment był wyzszy niż na maha co do mojego samochodu to na oryginalnych wtryskach (90 KM) auto było naprawde mułem, po załozeniu od 110-tki zaczęło jezdzić i nie robiłem zadnego programu i jestem przekonany ze wczesniej tez nikt go nie robił, ale wrzuce logi zeby miec pewnosc pozdrawiam -------------------- urquattro sedan
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
czyli zmieniles wtryski i pompe i masz nagle taka moc bez strojenia.... raczej nie realne...
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
tylko wtryski
pompe 11 mm ahh ma w serii uwierz, że sam sie zdziwiłem bo liczyłem na jakies 110 KM choc spokojnie "objezdzałem" każde afny ale nic, zrobie logi i je wrzuce -------------------- urquattro sedan
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
tylko wtryski pompe 11 mm ahh ma w serii uwierz, że sam sie zdziwiłem bo liczyłem na jakies 110 KM choc spokojnie "objezdzałem" każde afny ale nic, zrobie logi i je wrzuce zrób logi- 3,8,11...a może masz 216stki? -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Czy ja dobrze rozumiem 90 konne a4 po założeniu wtrysków 205 dostaje ponad 50KM bez strojenia? silnik nie jest w automacie czasem?
Dla mnie albo jest juz program zapodany albo box podłaczony bo nie chce mi sie wierzyć że przy doładowniu seryjnym turbinki można taką moc nakręcić, zresztą mirass czy po założeniu 216tek przy seryjnym doładowaniu byłoby 140KM? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
byłoby , tam jest pompa 11 i bardzo małe szpryce , mniejsze od sdi/agr , przez co program seryjny jest dosyc mocny , po zalozeniu wtryskow 110 powinno wyjsc około 140koni , po zalozeniu 216 około 150koni
-------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT czyli zmieniles wtryski i pompe i masz nagle taka moc bez strojenia.... raczej nie realne... Raczej realne....dla przykladu podam ze hamowalem raz passata b5 AFN na ori sofcie, ktory po zmianie wtrysków na 216....wygenerowal moc 137 KM co prawda niuton był bardzo niski....sam niedwierzalem i kilkukrotnie go shamowalem. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
-------------------- urquattro sedan
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Mon, 25 April 2005 Skąd: OKR ![]() |
Raczej realne....dla przykladu podam ze hamowalem raz passata b5 AFN na ori sofcie, ktory po zmianie wtrysków na 216....wygenerowal moc 137 KM co prawda niuton był bardzo niski....sam niedwierzalem i kilkukrotnie go shamowalem. Adam ten passat miał .230 (bynajmniej jak już do nas dojechał) ![]() tutaj pomiary tego samego auta, seria+ .230 i soft ...soft bezdymny. ![]() -------------------- _mumin_
CTR Tuning 503068298 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Jak aw go hamował miał 216, przed wizytą u was dostał 230
![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
odświeże
zagościłem dzisiaj u Aliego na wstepny program na serii hamownia pokazała 139,6 KM i 298 NM no programie wyszło coś takiego: ![]() turbo wciąż seria na 1,25 bara, wtryski 0.205 i fmic także chyba całkiem nieźle ![]() za jakis czas zmienie turbo i wtryski, korekta i powinno byc miło -------------------- urquattro sedan
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
Bardzo ładne kreski Ci wyszły. Widać, że pompa 11 nawet na zwykłych szprycach od 110 dużo daje.
To teraz tylko 230, turbo ARL i będzie ładnie furka latać ![]() Szkoda, że tylko automaty mają bonus w postaci 11mm ![]() -------------------- XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
ja mam manuala
![]() -------------------- urquattro sedan
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
To tym bardziej pogratulować
![]() -------------------- XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Witam,
mam pytanie do kolegów, zamierzam trochę wzmocnić mojego paska z silnikiem AHH, ze względów ekonomicznych na ten rok nie planuję nic więcej niż wymiana wtrysków i ewentualnie soft (który "złagodzi" NM w dolnym zakresie obrotów). Pytanie, czy zakładać wtryski 216, czy 230? Wydaje mi się, że dokładając do 230-tek można zyskać lepszy przebieg krzywych niż na 216-tkach na niezmienionej turbinie AHH (analogiczna jak AFN). Jeśli się mylę, to proszę o korektę. Dodam, że nie upalam auta, nie katuję , więc montaż FMIC-a odkładam na przyszłość. Pozdrawiam i liczę na konkretne wskazówki. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, turbina BRD jeśli Cię interesuje to mogę coś używanego polecić za 1250zł plus przesyłka. To wystarczy na 200KM z groszem, oczywiście z dużym IC. Pozdrawiam.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Mon, 29 December 2008 ![]() |
mi po zmianie pompy na 11 w afn-ie nie przybyło nic, wszystko przez ori wtryski
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 00:40 |