Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> "Spięcie" haldex`a
Luckystrike1979
post Thu, 04 Dec 2008 - 09:12
Post #1


Super User
Dołączył: Sun, 13 January 2008
Skąd: Poznań





Witam

Ma ktoś z Was "spięty" na stałe haldex ?

Jesli tak to w jakich proporcjach ?

Wrażenia ?

Pozdrawiam

Luckystrike

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Dec 2008 - 09:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 04 Dec 2008 - 11:07
Post #2









Master/s miał takie elektroniczne urządzenie które spinało haldexa II na stałe w dowolnych proporcjach.
Przydaje się to do startów, ostrych startów... lub ostrej jazdy po torze czy jakiś zakrętach.

Wrażenia ?
Tak jak na Torsenie.... no prawie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luckystrike1979
post Thu, 04 Dec 2008 - 11:23
Post #3


Super User
Dołączył: Sun, 13 January 2008
Skąd: Poznań





Przeciwskazania przy codzienniej exploatacji wozu ?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 04 Dec 2008 - 11:46
Post #4


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





na co dzień bezsensu, czasami może być fajnie na śniegu lub luźnych nawierzchniach.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 04 Dec 2008 - 11:58
Post #5









w codziennej exploatacji w zasadzie nie jest ci to potrzebne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniello 1.8t
post Thu, 04 Dec 2008 - 17:21
Post #6


Rookie
Dołączył: Wed, 18 October 2006
Skąd: śląskie





spiecie 100% jest fajne bo nie masz centralnego mechanizmu roznicowego, mozna sie pobawic. Wada tego w jezdzie na codzien moze byc to ze w haldexie nie ma chlodnicy oleju i latwo bedzie go zagotowac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luckystrike1979
post Thu, 04 Dec 2008 - 18:41
Post #7


Super User
Dołączył: Sun, 13 January 2008
Skąd: Poznań





I to jest istotna informacja ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Thu, 04 Dec 2008 - 22:41
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





ba nawet bardzo istotna smile.gif


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luckystrike1979
post Thu, 11 Dec 2008 - 09:53
Post #9


Super User
Dołączył: Sun, 13 January 2008
Skąd: Poznań





No dobsz..nie ma chłodnicy w haldex`ie...

Tyle ze co trzebaby robic aby zagotowac olej.... mowię o jedzie miejskiej bez zadnego pałowana non stop, chociaz wiadomo , czasem miło jest przydusic...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 11 Dec 2008 - 10:19
Post #10









Przede wszystkich powinieneś poznać zasadę działania i "załączania" się haldexa II...
W jeździe miejskiej, normalnej jeździe miejskiej haldex praktycznie nie działa... więc i spinanie go na stałe nie ma sensu.

Sens spinania jest tylko kiedy chcesz ostro wystartować ze świateł (i tylko do pewnej prędkości) lub kiedy planujesz jeździć bokami.

Olej zagotujesz jak przez dłuższy okres będziesz jeździł ze spiętym napędem i ze znacznymi prędkościami (np. autostradą)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luckystrike1979
post Thu, 11 Dec 2008 - 10:55
Post #11


Super User
Dołączył: Sun, 13 January 2008
Skąd: Poznań





Zasady działania znam....

chodziło mi o typową exploatację ;

z tego co widzę, poprostu nie widzę sensu, jak mam się zastanawiac czy za chwilę się haldex nie wysra to szkoda nerwów..

dzieki za info Panowie..

pozdro



Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Thu, 11 Dec 2008 - 15:35
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Tutaj fajnie widac z jakim opoznieniem zalacza sie haldex
http://www.youtube.com/watch?v=lAKPenYwTPo...re=channel_page

Niekiedy jak startujesz na nierownosciach tez mozna to zauwazyc ze przod zalapal i za chwile wbicie w fotel i do przodu


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mzb
post Thu, 11 Dec 2008 - 22:38
Post #13


Rookie
Dołączył: Thu, 20 December 2007





CYTAT((A)rturo @ Thu, 11 Dec 2008 - 15:35) *
Niekiedy jak startujesz na nierownosciach tez mozna to zauwazyc ze przod zalapal i za chwile wbicie w fotel i do przodu


Dokladnie... Ten lag w haldexie i sposob ruszania w S3 denerwuje mnie coraz bardziej wink.gif Najlepiej haldexowi wychodzi na deszczu. Mozna natomiast milo wyjsc z boku/poslizgu wciskajac/odpusczajac gaz i nie wykonujac ruchu kierownica;)

PS. a cala zasada dzialania? to chyba nie tylko starty, bo tez i przechylenia/zakrety etc?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Fri, 12 Dec 2008 - 20:36
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Jak cie denerwuje wymnij bezpiecznik od ABS smile.gif


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 12 Dec 2008 - 20:44
Post #15









Z S3 i haldexa nie zrobisz "rajdówki" do latania bokami....

Jak już.... to kup coś takiego : http://allegro.pl/item498542096_impreza_st..._gt_anglik.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Fri, 12 Dec 2008 - 20:59
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Dokladnie tak. Haldex ma pomagac w trakcij prowadzeniu, a nie wchodzenia bokiem w zakrety


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AndyTG
post Fri, 12 Dec 2008 - 21:34
Post #17


Rookie
Dołączył: Tue, 17 June 2008
Skąd: Tarnowskie Góry





Zawsze możesz kupić upgrade Haldex'a smile.gif
http://www.esetuning.com/Haldex-Gen-1-AWD-...-p/haldex01.htm
Jest bardziej agresywny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniello 1.8t
post Sat, 13 Dec 2008 - 10:12
Post #18


Rookie
Dołączył: Wed, 18 October 2006
Skąd: śląskie





co to znaczy bardziej agresywny??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mzb
post Sat, 13 Dec 2008 - 11:34
Post #19


Rookie
Dołączył: Thu, 20 December 2007





CYTAT(daniello 1.8t @ Sat, 13 Dec 2008 - 10:12) *
co to znaczy bardziej agresywny??


"power is more aggressively directed to the rear wheels under a wide variety of driving conditions. This results in more neutral handling characteristics and better off the line acceleration" - to znaczy ze daje wiecej momentu.

bokami nie latam, ale do naturalnych startow bez "spinania sie" i obrotowania S3&Haldex ujuj wink.gif za to jak mowilem, fajnie wyciaga tylek na wprost w skretach. wink.gif

--m.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Wed, 17 Dec 2008 - 18:33
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





http://www.wak-tt.com/mods/haldexpp/haldexpp.htm
Tu cos wiecej na ten temat
Ile to kosztuje w koncu? I pisza ze zrobi sie z tego 50/50?


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 12:22