![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: B-stok ![]() |
Mam kupionego rozbitego angola m3 e36 z silnikiem 3.0. Zastanawiem do jakiego auta zrobic przekladke. Samochod ma sluzyc przedewszystkim do driftu, wiec zalezy mi na tym zeby jak najlepiej sie prowadzil, sporadycznie napewno trafi sie jakas cwiartka.
E30 -od zawsze podobalo mi sie to auto, mialem ich juz kilkanascie, kazda jest inna, ma to cos w sobie, jezdzi mi sie tym autem super, jest lekkie czesci sa tanie, po za tym mam praktycznie wszystkie graty za free. Minusem jest to ze sam SWAP jest problemowy trzeba przerabiac, spawac, szukac, zamawiac itd, do tego konwersja zawieszenia na 5 szpilek tez troche kosztuje. E36 Coupe -czesci sa ogolno dostepne, moge przelozyc nawet kompletny silnik i zawieszenie P&P do zakupionego za grosze sprzetu. Jako minus to to ze jest tego duzo, auto samo w sobie podoba mi sie, ale ze wzgledu na to ze przy tym modelu czesciej spotkamy wies tuning niz sliczna serie zle sie czuje jezdzac tym samochodem, ale jest to najprostrze i najtansze rozwiazanie. E36 Compact -totalnie brzydkie, nie podoba mi sie ani troche, nie wiem jak z wlasciwosciami jezdnymi, ale chyba najgorzej ze wzgledu na krotki tyl. Jest jeszcze tansze od E36 Coupe, nie wszystko bedzie pasowalo P&P chociaz cala przerobka bedzie mniej problematyczna niz w przypadku E30. Najwiekszym plusem tego rozwiazania jest to ze beemka bedzie totalnie cichociemna. Chce poznac wasza opinie na ten temat, wszytkie plusy i minusy. -------------------- Zbieram wszystkie zabawki na wiosne...
Sprzedam: E30 325ix Coupe 6500zl Golf 4 1.8T 2002r ok 200KM -23000zl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Jeżeli ma to służyć do driftu to compact odpada - jeździłem 318ti kumpla, i to się po prostu do tego nie nadaje.
E36 są wszędzie i jest ich pełno. Części są droższe niż do E30, i nie miałbyś niczego unikalnego. IMO E30 plus ten motor będzie bardzo git. Koszty budowy auta skompensują ci niższe koszty części w stosunku do E36. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Tak tylko, żeby to miało sens najlepiej włożyć S50B30 i cały zawias od M3 E36 na gwincie, przerobić piasty na 5 śrub, magiel od E36.. wiadomo, że pewnych konstrukcyjnych spraw się nie przeskoczy, ale w efekcie wychodzi takie lżejsze E36.. czyli coś naprawdę niesamowitego i raczej koszty części tu nic nie zrekompensują, ale jazda tak
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Były próby latania poślizgami zM-kowanym Compactem....
Tak jak napisali poprzednicy - E30. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 21:12 |