![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 26 October 2008 ![]() |
MODEL:
Honda Civic EJ9 96r 1.4 16v ![]() ![]() Modyfikacje 1.Swap silnika na H22A JDM N/A 2.Swap silnika na H22A Darton Turbo Silnik: Blok H22A -Wypiaskowany, pomalowany proszkiem -Osadzone tuleje Dartona seria 300 -Bore 87mm -Tłoki Wiseco Cr 8.5:1 -Korby Eagle -Szpilki podpory ARP -Szpilki korb ARP -Panewki główne ACL std size -Panewki korb ACL Race -Pompa oleju OEM -Blok usztywniony miska werski OBD2 -Usunięta chłodnica oleju Modyfikacje głowicy: -Planowanie -Wymiana prowadnic zaworowych na nowe OEM -Nowe uszczelniacze OEM -Porting IN i EX -Frezowane gniazda i zawory na 2 kąty Układ dolotowy: -Orurowanie ze stali kwasoodpornej 2.5’ polerowane -Łączniki samco -IC chiński i działa Układ wydechowy: -Turbo Garrett GT35RS -WG Tial 44mm -DP 3’ -Układ wydechowy 3’(76.1mm) na 2 tłumikach -Środek przelotowy -Końcowy 2.9’ Megan R karbon spec Układ wtryskowy: -Pompa paliwa Lancer EVO -Przewody stock -Listwa ATR -Wtryskiwacze RC 1000cc Elektronika: -OBD1+ Hondata s300 -Wskaźniki Greddy -Temp oleju -Ciśnienie oleju -BOOST -Egt Układ chłodzenia: -Chłodnik oleju Mocal +podstawka z termostatem Układ napędowy: -Sprzęgło ACT 6 padowy spiek+ najmocniejszy docisk -Skrzynia U2Q7 -Szifter -Hybrydowe wałki w półosiach Zawieszenie: -Amortyzatory KONI -Sprężyny TENZO R -Wahacze górne przód Buddy Club -Wahacze dolne OBX -Komplet rozpórek Megan R -C-pilar BODY KIT: -seria + dziura w zderzaku -Maska węgiel -Lotka węgiel -Czarne lampy -2x BiMarco EX -Kierownik MOMO Filmy i foto: Za czasów H22 N/A Za czasów H22 Turbo H22 N/A ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() H22 Turbo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
foto jakies by sie przydalo, jakies dane o osiagach i napisalbys czy sam budowales to monstrum czy moze w ssg
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
lista imponująca no i gdzie są fotki i wykres
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 April 2008 ![]() |
CYTAT napisalbys czy sam budowales to monstrum czy moze w ssg ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 156KW ;) 2.5 v6
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
zawsze mi sie podobala i zawsze bedzie podobac, gratki projektu ziomie
![]() |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#6
|
![]() |
wsciekliscie sie z tymi hondami.
![]() wrzuc wykres jak masz albo jakies dane o osiagach. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 27 October 2005 Skąd: Krakow ![]() |
projekt dla ktorego odwiedzam ck.pl!
-------------------- Accord CL7
www.promotormocy.pl |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 15 July 2007 Skąd: Warszawa WE ![]() |
![]() ![]() Kozak furacz a jak będzie już zrobiony tak jak jest planowane to będzie karki łamał hurtowo:P Naklejki out i będzie wzorowo. -------------------- 9-3 AERO BSR :)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Sulejówek ![]() |
SSG? to obraza dla mistrza!
Auto jest meega, piękne i szybkie! tak trzymaj ziom ![]() -------------------- www.tieesto.pl
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Cudowna!
Specyfikacja powala |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Dr. Romi sam buduje potworka.. jak to mówia nadworny lekarz civicklubu...
piękna maszynownia -------------------- ale to już było...
i EP3 i MX5-1,8NA |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
SSG? to obraza dla mistrza! pogadaj czasem z romim i daj sobie na luz z takimi bzdurami.. serio. ani romi, ani ssg nie maja juz zadnych problemow miedzy warsztatami. jesli jakies sie pojawia, to ty bedziesz ich stworca.i zeby uciac twoim gadkom nogi, powiem, ze samochod zajebiscie mi sie podoba i ma swietnie podlubana motorownie! jest szal na kolach, jest dbanie o detale, kolorystyke itd. i tak jak nie jestem fanem jakiegokolwiek rodzaju duzych reklam sponsora - to tutaj wygladaja one naprawde dobrze ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Sulejówek ![]() |
chyba mnie źle zrozumiałeś! to nie pocisk w stronę SSG tylko obrazą by było jakby sam robił ludziom auta a oddałby do nich!
a z tym EGT to nie był joke? ![]() -------------------- www.tieesto.pl
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
nie, nie byl.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 29 April 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Chyba jednak był, bo egt jest zabudowany w miejscu radia razem z temp oleju i ciśnieniem doładowania.
EDIT W "radiu" zamiast temp oleju jest ciśnienie oleju |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
nikt nie doczytal "
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Sulejówek ![]() |
ale ten zegar siedzi w miejscu radia, przynajmniej tak na filmiku było
-------------------- www.tieesto.pl
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 April 2005 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
świetna maszyna. nie dość, że jak to określił markos "świetnie podłubana motorownia" to i aparycja niczego sobie
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 October 2008 ![]() |
RESPEKT, w porównaniu do Ciebie to ja raczkuje ;-)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 17:26 |