![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 01 August 2008 ![]() |
Posiadam BMW E36 coupe M50B20 z Vanosem i bym chciał założyć do niego turbo(wyszukiwarka nie znalazła noc o doładowaniu M50B20
![]() Co oprócz uszczelki pod głowicę oraz zestawu wskaźników trzeba do tego KITu dokupić? Czy przy mocy 180koni muszę zmieniać tłoki na kute? Jakie ciśnienie jest bezpieczne dla tego silnika bez przeróbek? hmmm... na razie to tyle. Pozdro |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Za taka kase plus na male piwko to kupujesz lajtowo m50b25 i wrzucasz do swojej budy.
Pomysl z turbo imho poroniony. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 01 August 2008 ![]() |
Ale ile E36 320 Coupe z silnikiem 2.5 jeździ po Polsce? Palców w obu rękach by zabrakło by policzyć. A ile E36 320Turbo jeździ po polsce?
![]() ![]() Pozdro |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Ale ile E36 320 Coupe z silnikiem 2.5 jeździ po Polsce? Palców w obu rękach by zabrakło by policzyć. A ile E36 320Turbo jeździ po polsce? Wątpię żeby więcej niż 10 sztuk ![]() Nie jeździ ani jedna E36 320T w PL. Po pierwsze nie warto, po drugie sie nie opłaca ![]() Zestaw z linka to hińczyk, poszukaj na forum. Brakuje jeszcze całej elektroniki i masę drobiazgów. Nie warto. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 01 April 2008 ![]() |
Musisz kupić dwie uszczelki pod glowice
zegary boost, egt wyciąć przekładkę pomiędzy uszczelki pod głowice (wycięcie laserem w nierdzewce wraz z wykonaniem projektu około 180 zł) nowe śruby do głowicy najlepiej ARP nowy olej na koniec czeka strojenie Moim skromnym zdaniem nie opłaca się wydawać takiej gotówki dla 30 kucyków, za te pieniądze z powodzeniem można zrobić swap na m50b25 lub m52b28 i cieszyć się z większej mocy i przede wszystkim z bezawaryjności silnika. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Dlatego nie ma tematów o doładowaniu M50B20 bo nie ma sensu się bawić w 2.0 skoro są większe pojemności. Tak samo jak w ogóle nie ma sensu kupować 320i patrząc na dzisiejszy rynek, ceny między 320 a 325 różnią się minimalnie a 320 nie ma żadnych zalet w porównaniu do 325 (chyba że chcesz liczyć ubezpieczenie i ekologię
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Nastepny temat bumerang. Koledzy dali Ci dobre rady, co z tym zrobisz Twoja sprawa.
Nie ma taniego sposobu na uturbienie Twojego BMW, chyba ze chcesz miec auto ktore pojezdzi pare dni - a to przy optymistycznym zalozeniu, ze wogole Ci sie uda. BMW ma w ofercie w kazdej budzie dobre i mocne silniki N/A i dlatego swapy sa o wiele popularniejsze i rozsadniejsze. Grzebanie mniejszych niz najwieksze w danej budzie silnikow ma sens, gdy a. masz turbo w serii (np. 1.8T w VAG) b. celujesz w duza moc a sa jakies WYJATKOWE niuanse techniczne powodujace, ze MOCNE dmuchanie w wiekszym silniku jest ryzykowne (np. alu bloki M52B28) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 April 2008 Skąd: Nowy Dwór Maz. ![]() |
BMW ma w ofercie w kazdej budzie dobre i mocne silniki N/A i dlatego swapy sa o wiele popularniejsze i rozsadniejsze. Żaden N/A nie da ci tego, co może turbo dać ci kolego ![]() http://pl.youtube.com/watch?v=swmTVqP0qzA http://pl.youtube.com/watch?v=WUPoNRCMdAA&...feature=related -------------------- Rally drivers do it sideways.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Żaden N/A nie da ci tego, co może turbo dać ci kolego ![]() Czytaj dokladnie pierwszy post. Kolega celuje w 180 koni co jest absurdem bo roboty i kosztow o wiele wiecej niz przy swapie na 2.5 czy 2.8. EDIT: obejrzalem filmiki, jesli priorytetem przy uturbianiu jest dla kogos swist WG to niech zobie zeswapuje i zalozy gwizdek na wydech, dalej wyjdzie taniej i mniej awaryjnie ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Z drugiej stony uturbiajac B20 mozna kontynulowac przygode z turbo i zwiekszac moc modyfikujac ten silnik .
Osiagniecie nawet 500hp z tej pojemnosci to nieproblem, ale gdy chcemy uzyskac 180 i na tym zakonczyc wtedy naprawde niema sesu. -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Z drugiej stony uturbiajac B20 mozna kontynulowac przygode z turbo i zwiekszac moc modyfikujac ten silnik . Osiagniecie nawet 500hp z tej pojemnosci to nieproblem, ale gdy chcemy uzyskac 180 i na tym zakonczyc wtedy naprawde niema sesu. Jasne, ale wtedy kwestia zasadnicza jest dostepny teraz i pozniej budzet. Mysle, ze ten czynnik ostatecznie rozwialby watpliwosc co do wyboru opcji. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 April 2008 Skąd: Nowy Dwór Maz. ![]() |
Czytaj dokladnie pierwszy post. Kolega celuje w 180 koni co jest absurdem bo roboty i kosztow o wiele wiecej niz przy swapie na 2.5 czy 2.8. EDIT: obejrzalem filmiki, jesli priorytetem przy uturbianiu jest dla kogos swist WG to niech zobie zeswapuje i zalozy gwizdek na wydech, dalej wyjdzie taniej i mniej awaryjnie ![]() Akurat zawsze czytam i słucham dokładnie, dlatego nigdy nie mylę WG z Blow Off'em i ALS firmy Tatech zresztą ![]() A teraz jak już wszystko jasne, proponuję pomyśleć ile lat może mieć ktoś, kto ma nick Adaś1989. A teraz wyobraźcie sobie jak 19 letni Adaś uturbia 320i rodziców, no powiedzmy na 180, 250...500 KM, ale właściwie to nie ma znaczenia, bo i tak wyjdzie z tego turbokupa. Założe się, że Adaś nie wie nawet ile 320i ma w serii ![]() -------------------- Rally drivers do it sideways.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Totez piszemy co piszemy, zeby Adas nie wydal kieszonkowego na jakis zestaw z chinszczyzna w nadziei ze to sobie w ciagu jednego wieczoru przykreci do silnika i bedzie mial auto o 30 kucy silniejsze.
Ale Adas chyba wie ile ma 320i w serii skoro celuje w 180 kucy ![]() A co to tego co gwizdze to oczywiscie przyznaje racje. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 01 August 2008 ![]() |
Tak się składa, że Adaś nie musi uturbiniać 320tki rodziców bo rodzice mają swoje auta a i fundusze na przeróbkę by sie bez problemu znalazły.
Tym którzy mi dobrze doradzili bardzo dziękuje. Pewnie skończy się na tym, że sprzedam 320tke i kupię E36 325 i w nim będę dłubać. I Znowu mam pytanie. Tym razem tylko do poważnych ludzi i co ważne praktyków!!!!. Czy np. 15tys zł wystarczy aby silnik M50B25 przerobić, tak aby miał około 300koni(chcę rywalizować z M3 E36) licząc tylko cenę części(zakładając że silnik jest w idealnym stanie oraz nie wliczając ceny wystrojenia i montażu). Wiem, że nie da rady tego określić dokładnie ale chodzi mi o orientacyjną cenę kompletu części. PS. Do złośliwych. Na co dzień jeżdżę 200konnym Audi i nie potrzebuję iść na kurs dla kierowców. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Podobno E36 328 brusika z kompresorem jezdzi jak M3 E36.
Poszukaj w projektach i napisz do niego w sprawie kosztow. Mysle, ze 15 tys moze styknac jak bedziesz to robil sam. Tylko... najpierw pisales ze planujesz 180 koni, teraz juz 300. Tak BTW: czy to audi to quattro? Jesli tak, to 300 konne RWD moze cie niemile zaskoczyc, szczegolnie na mokrym. Pisze nie ze zlosliwosci, raczej z troski ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 01 August 2008 ![]() |
Niestety Audi to FWD. Jak było kupowane nikt nie pomyślał, żeby kupić Quattro
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 08:39 |