![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Starachowice ![]() |
Ponieważ w mojej głowie narodził się nowy pomysł wystawiam do sprzedania kompletny kit z kompresorem przeznaczony do silnika m50/m52.
NAJSŁABSZY wynik z ecumastera przy zaniżonej masie pojazdu wypadł tak: ![]() Jest to moc i moment na kołach więc na silniku powinno być około 260-270km. Mam też wykresy, na których moc na kołach oscyluje w okolicy 245km ale wybrałem najsłabszy ze wszystkich wyników. W skład kitu wchodzą m.innymi: 1. Kompresor EATON M62 ze sprzęgłem elektromagnetycznym. 2. Flansze do kompresora, kompletne orurowanie ze stali nierdzewnej fi 70mm, wszystkie potrzebne uchwyty i mocowania. 3. BOV Pro-perfekt TYP II 4. Stelaż do mocowania kompresora + napinacz paska wielorowkowego + wszystkie niezbędne koła pasowe i redukcje do ich mocowania. 5. Bardziej wydajne wtryskiwacze 6 sztuk 315ccm@3bar. 6. Intercoler z BMW X5 3.0D 7. Wszystkie niezbędne złączki gumowe+opaski. 8. Filtr stożkowy z dolotem ze stali nierdzewnej fi70mm i przegrodą termiczną z blachy oklejonej matą termoizolacyjną. 9. Ecumaster + wiązka. 10. Wskaźniki EGT, BOOST, Temp. oleju - AUTOGAUGE z serii steppermotor na silniczkach krokowych z pamięciami i alarmem regulowanym. 11. Kontroler sondy szerokopasmowej INNOVATEMOTORSPORTS + NOWA nie montowana sonda szerokopasmowa. I wszystko inne co będzie potrzebne do montażu i wystrojenia, a o czym teraz zapomniałem oraz oczywiście pomoc z mojej strony oraz ew. wystrojenie po montażu w innym silniku. CENA KOMPLETU to 6900zł lub 5000zł bez elektroniki. FOTKI KLIK Samochód z tym zestawem jest używany CODZIENNIE do jazdy do pracy od ponad PÓŁ ROKU. Nie licząc okresu poprawiania niedoróbek oraz udoskonaleń przez pierwszy miesiąc eksploatacji zestaw jak i silnik nie miały awarii. Samochód jest też regularnie użytkowany w cyklu superoesów w Kielcach i innych lokalnych imprezach typu KJS itp. co jest chyba najlepszym "sprawdzianem" oraz dowodem na to, że jest to konstrukcja przemyślana i nie zabójcza nawet dla silnika M52B28 uważanego za najmniej "pancerny" z rodziny 6 cyl. silników BMW. Samochód był też "testowany" z dwiema M3 3.0 - w pierwszym przypadku poza różnicami w starcie samochody przyspieszały jednakowo, od drugiej M3 na trzecim i czwartym biegu byłem już nieco szybszy. Z "rolki" 2.8 z kompresorem na każdym biegu odjeżdża M3 3.0 dosyć wyraźnie w każdym przypadku. Zestaw znajduje się w samochodzie - i pozostanie tam do momentu aż znajdzie się chętny do jego kupna - można samemu sprawdzić jak wszystko działa i jak jeździ z nim samochód a nie kupować kota w worku. Ewentualnie mogę sprzedać całość z samochodem w stanie takim jak tu KLIK 1. Buda zero korozji i 100% nie uderzona nigdy udokumentowane 170tys. km (lakierowane 2 elementy nieudolnie zresztą po doslownie przycierce - sa zdjecia) 2. Zwias Bilstein B8 + sprezyny FK + stabilizatory Eibach z poliuretanami + alu rozpórka. 3. Szpera 25% sucha i sprawna. 4. Od tygodnia nowe WSZYSTKIE elem. metalowo gumowe (przód pełne M3) oraz tuleje pływające tył i pełna geometria zawieszenia. 5. Ze środka wyjęte ponad 100kg. 6. Dwa kubełki BiMarco + szelki ze zwijaczem elektrycznym (dobre na miasto) na oesy "blokowane" przełącznikiem + kierownica 32cm. 7. Hydrauliczny ręczny. 8. Semislicki z homologacją drogową na felgach stalowych 17" 215/45r17. 9. Toyo T1-R 205/55r16 na bardzo lekkich felgach alu 16" oryginalnych. 10. Zainstalowany i bezawaryjnie działający kompresor kit ![]() 11. Nowy docisk z 3.0d + tarcza z 3.0i + łożysko. Oczywiście jest cały kompletny nie zniszczony środek i możliwość powrotu do 100% serii w ciągu jednego dnia. Za taki "zestaw" gotowy do zabaw w amatorskich imprezach sportowych ew. po niewielkich zmianach w zawieszeniu do driftu chcę 25000zł. -------------------- 2009 X5 3.5d
2004 E46 M3 S54B32 1997 E36 M3 S62B50 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 10:48 |