Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> vw golf 2 16v
GTO
post Tue, 20 May 2008 - 13:26
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





w imieniu kolegi Patryka wkleję opis samochodu jaki mi podesłał:



MODEL: VW GOLF MKII GT tzw. „ZGNIŁY MADERFAKER” 

Modyfikacje


Silnik: 2.0 16V ABF

Modyfikacje głowicy:
- pełna obróbka głowicy
- wałki Schrick 276
- regulowanie kółko rozrządu Autotech
- w planie doprężenie do 11,5:1

Modyfikacje bloku:
- blok silnika 2E
- frezowanie pod czujnik położenia wału
- reszta seria

Układ dolotowy:
- nieznacznie powiększony i dopasowany kolektor ssący
- dolot 3’ + stożek
- powiększona (roztoczona) przepustnica (i tak za mała) tongue.gif
- w planie ITB

Układ wydechowy:
- kolektor 4-2-1
- wydech ze stali nierdzewnej 2.5‘ na dwóch tłumikach przelotowych

Układ wtryskowy:
- seria

Elektronika:
- WastedSpark
- Megasquirt - montaż i strojenie by GTO


Układ chłodzenia:
- seria


Układ napędowy:
- skrzynia 2Y (przy 7000rpm 218km/h)
- sprzęgło ori
- koło zamachowe odelżone
- reszta seria
- w planie short-shifter, zmiana przełożenia głównego na mniejsze, aluminiowe koło zamachowe

Układ hamulcowy:
- z G60 280mm tarcze nawiercane (własnoręcznie tongue.gif)
- klocki przód EBC GreenStuff
- tył seria
- płyn Motul RFB 600
- w planie przewody w stalowym oplocie, regulowany kolektor siły hamowania, lepsza pompa

Zawieszenie:
- przód amory FK utwardzone przez zaprzyjaźniony warsztat zajmujący sie regeneracją zawieszeń
- tył amory Ta-Technix, sprężyny ??? (twarde)
- w planie poliuretan, może jakiś gwint

Body Kit:
- ori GT
- dokładka zderzaka z przodu z GTI
- lampy i kierunki w clear
- grill bez znaczka
- felgi center 15’
- opony Toyo Proxes T1R 195/50
- w planie ciemne szyby, listwy z GTI, xenon, felgi

Wnętrze:
- seria GT
- wywalone wszystkiego co zbędne 
- w planie kierownca, kubełki, klatka, pasy 3’

PODZIĘKOWANIA:
GTO, Pafco, tata i cały STAMET, erni,
Pat i Szymic z CompSportu za hamowanie auta


--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 20 May 2008 - 13:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GTO
post Tue, 20 May 2008 - 13:34
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice

















--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Tue, 20 May 2008 - 13:39
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice










--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Tue, 20 May 2008 - 13:40
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice







--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Tue, 20 May 2008 - 15:30
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





już jest fajnie, a po zrealizowaniu planów moze byc bardzo ciekawie. Czy wałki będą jeszcze ostrzejsze, czy pozostajesz przy tych? Masz jakąś fotę kolektora? Jak będziesz doprężał? Jaki jest teraz stopień sprężania?


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Tue, 20 May 2008 - 15:41
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





czyli regulowane kolko pomoglo??

jakies pomiary osiagow samochodu byly??


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Tue, 20 May 2008 - 17:34
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





CYTAT(ade @ Tue, 20 May 2008 - 15:41) *
czyli regulowane kolko pomoglo??

jakies pomiary osiagow samochodu byly??


pomiary robił nowy właściciel, pewnie później napisze, koło pomogło + dokładna regulacja składu mieszanki na obciążeniówce.


--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 20 May 2008 - 17:43
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Już bez regulowanego kółeczka to auto jeździło jak wściekłe. Subiektywnie było szybsze od innego auta z digitun - MK II 1.8 T. No i ten dźwięk. Widać nie tylko japońskie wiertarki tak potrafią. Re5pect

PS. to chyba pierwszy w Polsce ABF z mocą powyżej 200 PS.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Tue, 20 May 2008 - 18:09
Post #9


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





no ładnie jednak momet nie zawysoki średni moment też nie bedzie za wysoki
charakterystyka jak dla silnika wyścigowego ale z krudką skrzynią może toładnie latać


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wizard
post Tue, 20 May 2008 - 19:31
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 March 2007
Skąd: Gliwice/Rybnik





Jestem pełen podziwu dla osiągniętego wyniku, sam przebieg mocy wygląda na równomiernie wzrastający. Nie spodziewałem się, że ABF przekroczy 200PS bez doprężenia. Poza tym wartości są dostępne niżej niż w seryjnym K20 ;] Jestem ciekaw jak będzie na ITB i na wyzszym st.kompresji.


--------------------
200KM/290Nm/1088kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Wed, 21 May 2008 - 00:38
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





CYTAT(TOMEKKK @ Tue, 20 May 2008 - 17:43) *
PS. to chyba pierwszy w Polsce ABF z mocą powyżej 200 PS.


oczywiście mówisz o N/A tongue.gif tongue.gif tongue.gif

GTO jak już pisałem na forum golfa, bravo, naprawde ładnie moc leci do góry, do tego skrzynka z 2Y nic tylko go dalej pomodzić wink.gif

P.S. mierzyliście czasy?? jaka waga auta??


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 21 May 2008 - 08:54
Post #12


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Ten przebieg momentu by pasowalo jakos skorygowac, bo taka malo jezdzaca charakterystyka. Poza tym walki to chyba 256 albo 266 - tak sie wydaje patrzac po wyniku?

PS. Czy tam na fotach to nie przypadkiem moj zaginiony megasquirt?


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Wed, 21 May 2008 - 09:03
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





nie nie twój i nie wałki 256
twój leży na półce i gnije tongue.gif


--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 21 May 2008 - 09:41
Post #14


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





To czaruj, bo da sie z tego jeszcze troche wycisnac smile.gif
A nie smierdzi jak gnije? tongue.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pat_stamet
post Wed, 21 May 2008 - 12:57
Post #15


Rookie
Dołączył: Thu, 26 April 2007
Skąd: Bestwina/Cz-Dz





kółko pomogło troszke pomoglo co bylo widac na hamowni. dodam tylko ze maksymalny wyniki jaki pokazala hamownia to 206KM ale GTO uznal ze obecne ustawienia sa bardziej optymalne i jest tak jak teraz.
stopien spręzania seria 10,5:1
walki 276

tomekkk dzwięk sie troche zmienił bo zawital nowy tłumnik i sieje postrach na miescie tongue.gif

po ustaleniach z majstrami ze STAMETU bede probował robic sam ITB i zobaczymy co wyjdzie tongue.gif


--------------------
DIGITUN.PL
WWW.STAMET.COM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 21 May 2008 - 14:59
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(LCQ @ Wed, 21 May 2008 - 00:38) *
oczywiście mówisz o N/A tongue.gif tongue.gif tongue.gif

GTO jak już pisałem na forum golfa, bravo, naprawde ładnie moc leci do góry, do tego skrzynka z 2Y nic tylko go dalej pomodzić wink.gif

P.S. mierzyliście czasy?? jaka waga auta??


Oczywiście mówię o N/A. Doładowanych jest już kilka mocnych heh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Wed, 21 May 2008 - 16:04
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(Colin @ Wed, 21 May 2008 - 08:41) *
To czaruj, bo da sie z tego jeszcze troche wycisnac smile.gif
A nie smierdzi jak gnije? tongue.gif



a moj gdzie gnije tongue.gif ?? moze sobie zaloze?tongue.gif


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tramall
post Wed, 21 May 2008 - 18:53
Post #18


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 May 2004
Skąd: Rzeszów





Małe pytanko : Co daje zastosowanie bloku z 2E ?

Kurde , wszyscy na świecie straszą że wałki 276 stopni to już hardcore , a tu przebieg wykresu całkiem spokojny ... ciekaw jestem jak to będzie jak pojawią się trąbki.

Do ilu zamierzacie docelowo kręcić silnik ?

No i szacunek za 2 z przodu ... cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 21 May 2008 - 19:30
Post #19


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(ade @ Wed, 21 May 2008 - 15:04) *
a moj gdzie gnije tongue.gif ?? moze sobie zaloze?tongue.gif


To wlasnie ten tongue.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Wed, 21 May 2008 - 21:13
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(Colin @ Wed, 21 May 2008 - 18:30) *
To wlasnie ten tongue.gif



no to dobrze, ze sie znalazl, chociaz troche ci zeszlo... a juz mialem ci cos urwac!! angry.gif



--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:16