Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> Nitro za i przeciw
Michał Szulkin
post Mon, 02 Dec 2002 - 00:38
Post #1


Super User
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Częstochowa





Na stronie główniej streetracing.pl trwa batalia za i przeciw stosowania podtlenku azotu:) Może przeniesiemy tą dyskusje na pole forum Napiszcie wasze doświadczenia z podtlenkiem. Najlepiej niech opinie będą poparte jakimiś danymi, faktami smile.gif Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 02 Dec 2002 - 00:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
linka
post Mon, 02 Dec 2002 - 02:06
Post #2


User
Dołączył: Mon, 02 December 2002
Skąd: prawie czwa ;)





szkoda'ze nie odwiedzilam forum odrobinke wczesniej popieram pomysl przeniesienia dyskusji


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 02 Dec 2002 - 08:30
Post #3


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Osobiscie zdecydowanie popieram stosowanie podtlenku azotu...
Dlaczego? Jest kilka powodów, np.:
-po pierwsze instalacje podtlenku azotu można wyjąć i przełożyć do kolejnego samochodu , więc jest to inwestycja jednorazowa.
-po drugie podtlenek nie ma żadnego wpływu na zachowanie samochodu kiedy nie jest załączony , więc nie wpływa na spalanie paliwa , elastyczność itp podczas codziennej jazdy.
-może dać bardzo duży przyrost mocy w porównaniu do poniesionych kosztów
-dobrze ustawiony i odpowiednio używany raczej nie ma prawa popsuć silnika...



--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Mon, 02 Dec 2002 - 08:36
Post #4


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("rennen":1psa5uho)
Osobiscie zdecydowanie popieram stosowanie podtlenku azotu...


Ososbiscie jestem zasadniczo przeciw NOS. Z prostego powodu. Nie jest on stalym elementem samochodu, a doczepka. Stawianie samochodu z NOS jest podobne do wystawiania zzawodnika na dopingu. Niestety nie jest na tyle dobry, zeby wygrywac na czysto, ale na sterydach da rade.
Oczywiscie nie ma w NOS nic zlego (w przeciwienstwie do dopingu ) - ale jakos mnie to po prostu nie bierze. Wole miec moje konie zawsze do dyspozycji. Troche bez sensu sa tlumaczenia, ze NOS ulatwia codzienna jazde. Wystarczy uzyc go o jeden raz za duzo w trasie, i potem (kiedy moglby byc akurat bardzo potrzebny) z mocy nici. A przeciez na 500km w Polsce mozna butle NOS zuzyc calkiem szybko.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miniac
post Mon, 02 Dec 2002 - 08:54
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Tak samo jak hwojtek mysle, ze nitro jest jakie takie "niesportowe". Nie ma go kiedy potrzeba itd....
Generalnie jednak bardzo polecam podtlenek. Kazdy chce napewno podniesc moc w silniku...wie ze to duzo roboty i do tego ogormne koszty, ale tak naprawde nie ma pojecia jak bedzie jezdzilo kokretnie jego auto z 50KM wiecej. Moze bedzie rwalo poduszki, moze bedzie je rzucac po drodze itd.. A moze sie okaze ze mamy duze wymagania i te +50KM absolutnie nie spelnia naszych oczekiwan (a juz nie mowie ile by kosztowalo dodanie tej mocy w wolnossacym) i wtedy idealne jest zaistalowanie nitro. Da nam na poczatek rzeczywista "symulacje" wiekszych osiagow. Pozniej mozna darzyc do tej mocy w sposob "klasyczny", a istalacja zawsze nam sie jeszcze przyda na jakis maly street, czy zawody

Osobiscie polecam, a akcja wypozyczania NX w Forti jest pomyslem trafionym w dziesiatke.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 02 Dec 2002 - 08:57
Post #6


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Ja nie powiedzialem , ze nitro jest niesamowite lub niewiadomo czym jednak kiedy mamy juz przerobiony silnik mocno to zwykle kolejne konie kosztuja juz fortune i wtedy mozna dolozyc podtlenek...


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ibiza-man
post Mon, 02 Dec 2002 - 09:40
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: warszawa





Ja niestety poza wymienionymi przez was "plusami" widzę jeden poważny "minus".Koszty użytkowania systemu podtlenku są wysokie.Sam zakup instalacji to dopiero połowa Przecież trzeba tą butlę co jakiś czas napełnić,myślę że ja butlę 4,5kg (silnik 2.0 na dopale 50KM) około 10-15 razy w roku.Cena za kg to około 40zł.Robi się z tego około 2000zł,chyba że ktoś ma dojście do tańszego podtlenku
W sumie koszt zakupu/założenia instalacji NX + gaz na cały rok da kwotę około 5-6tys.Za tą kasę wolałbym dostać 30KM na stałę.A potem dopiero NX na deserek


--------------------
2e -> 123KM / 168Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radek
post Mon, 02 Dec 2002 - 10:09
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Wed, 20 November 2002
Skąd: Warszawa





Wypozyczenie NX ?
A na czym to polega ? Czy taka instalacje mozna zamontowac
bezinwazyjnie , nie ruszajac seryjnych elementow dolotu ?
I ile to kosztuje ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bast3k
post Mon, 02 Dec 2002 - 10:18
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: 02-972





CYTAT("Radek":3p0v2tlg)
Wypozyczenie NX ?
A na czym to polega ? Czy taka instalacje mozna zamontowac
bezinwazyjnie , nie ruszajac seryjnych elementow dolotu ?
I ile to kosztuje ?


wszystkie informacje znajduja sie na stronie http://www.forti.pl w dziale promocja
cena wypozyczenia to 50pln za dzien+napelnienie butli...


--------------------
E55 T AMG | www.klinika-urody.eu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kaktus
post Mon, 02 Dec 2002 - 13:53
Post #10


Frequent User
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kielce





a nie da sie jakoś kraść gazu ze szpitala w końcu to prawie ten sam gaz

A tak poważnie to ja bym zakupił sobie Nx'a do samochodu (gdybym jeszcze go miał) ale dopiero po skończonych modyfikacjach kiedy już kazdy KM stanie sie za drogi albo już mi wystarczy bo czuje ze jeszcze +10 i mi blok rozwali
A co do awaryjności to nie ma chyba podstaw do obaw, tak mi sie wydaje


--------------------
~o ~o ~o ~o ~o O <-- świat sie kręci wokół ... wyścigów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Mon, 02 Dec 2002 - 14:03
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





Jam mam akurat klekota ale zapytam się CZY SĄ JAKIEŚ PRZECIW?Gdubym miał benzynkę to bym sobie władował taaaaaaaaaakie nitro. Ale że dla mnie benzynki ciut dużo palą to nic z tego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yasieq
post Mon, 02 Dec 2002 - 14:07
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Radom/Warszawa





Do klekota tez mozesz...


--------------------
Jasiek
Ibiza powered by VTG & Diagtronik
181 PS/403Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spaun
post Mon, 02 Dec 2002 - 14:10
Post #13


Super User
Dołączył: Thu, 07 November 2002
Skąd: Skierniewice





ja mom podtlenek i jestem z niego zadowolony to dobry sposob na zwiekszenie mocy gdy joz niemamy zabardzo jak tego zrobic , mysle ze w moim nastepnym aucie tez bedzie NOS
oczywisccie jest to spory wydatek ale jak joz zauwazyliscie jednorazowy , mowicie ze te 6000-7000 tys byscie zainwestowali w tuning ale jak spzedacie auto to niewyjmiecie z silnika tych bebechow w ktore wlozyliscie tom kase i w nastepne auto bedzie tzeba ladowac od nowa a podtlenek zawsze mozna pzelozyc do nastepnego auta
ja jestem za


--------------------
max wrak ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Mon, 02 Dec 2002 - 14:17
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





CYTAT("Yasieq":145tt0ap)
Do klekota tez mozesz...
No niby tak, ale nigdy o czymś takim nie słyszałem. Można prośic o jakieś szczegóły techniczne, i czy w polsce ktoś to zrobił.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kaktus
post Mon, 02 Dec 2002 - 14:22
Post #15


Frequent User
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kielce





spaun: takie pytanko mam - w rudnikach miałeś pustą butle czy nie uzywałeś bo jakoś tak cienko pojechałeś ??
Pytam z ciekawości nie ze złosliwości jak nie chcesz nie odpowiadaj


--------------------
~o ~o ~o ~o ~o O <-- świat sie kręci wokół ... wyścigów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spaun
post Mon, 02 Dec 2002 - 14:42
Post #16


Super User
Dołączył: Thu, 07 November 2002
Skąd: Skierniewice





toznaczy , niewiem czy cieko bo ja mam 143 KM + NOS = 190 a scigalem sie z BMW 325 co ma w seri 193 KM a dostalo ze 100 m wiec ja jestem zadowolony , a co do czsu pzejazdu to te pierwsze pomiary byly cos porabane , mialem (niby) najlepszy czas w swojej kategori a jak co do czego pzyszlo to gdzies im sie ten muj czs zagubil , jechalem 2-razy a mieli tylko jeden czas


--------------------
max wrak ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 02 Dec 2002 - 16:17
Post #17


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





A ja bym podtlenku nie zakładał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
murdoczek
post Mon, 02 Dec 2002 - 16:32
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 October 2002
Skąd: Warszawa





Ja raczej zaloze.
Spaun mnie jeszcze pewnie na to podkreci jak sie spotkamy
HI HI


--------------------
zawsze do przodu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michał Szulkin
post Mon, 02 Dec 2002 - 16:40
Post #19


Super User
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Częstochowa





Ja jestem za instalacją ale jako jeden z ostatnich etapów modyfikacji silnika (a najlepiej zainstalować nitro jako ostatnią modyfikacje:)smile.gif ) Takie jest moje zdanie:)


--------------------
MisiekSR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ukasz
post Mon, 02 Dec 2002 - 16:52
Post #20


Rookie
Dołączył: Mon, 02 December 2002
Skąd: Śląsk





Nitro - droga zabawka dla bogatych dzieciaków.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 21:41