![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Kolega się zastanawia nad sprowadzeniem Evo 7/8 z UK... a może coś z Japonii? - jest dość tanio, auto można obejrzeć osobiście (dot. UK), wersje US-spec są gorsze itp. - to każe pomyśleć nad taką opcją
![]() Pytanie - jak ma się sprawa z przekładką Evo? Kilka razy była omawiana przekładka EVO5/6 - że nieopłacalne, nie ma części, rzeźba bo unikat... Ale co wiele popularniejszym Evo 7/8? Jest tu ktoś kto badał koszta/zrobił taką przekładkę? Duży drut to jest? Z góry dzięki za wszelkie info w tym temacie ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ogrony drut bo buda jak zawsze asymetryczna.
Test buga w forum. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Thu, 27 March 2008 ![]() |
asymetryczna?? tzn. przegrode trzeba ciac??
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
wymienic, tak
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa ![]() |
Pytanie - jak ma się sprawa z przekładką Evo? Kilka razy była omawiana przekładka EVO5/6 - że nieopłacalne, nie ma części, rzeźba bo unikat... Robilismy ostatnio przekladke w Evo 6. Wyszlo fajnie:) Szczegoly na PW -------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
A vin gdzie jest? I ktory zostal?
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Sun, 07 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
A jak to jest w przypadku evo 4/5? Rownie problematyczne? Jaki koszt w przyblizeniu?
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
4, 5, tak samo jak 6, bo buda prawie identyczna - tylko że drożej, bo starsze auto, mniej gratów i w szczegółach się różni.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 04 August 2005 Skąd: wafqa ![]() |
w przypadku 4,5,6 mozna wymienic sama dolna czesc sciany grodziowej, w 7,8,9 juz sie wymienia sciane z vinem
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ralliart swojego czasu przekładal bardzo duzo aut (nie było wystarczająco dużo nadwoziu LHD na rynku), ale oni to robili troche inaczej, w innych warunkach i troche do innych celów.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Sun, 07 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Czyli co, gra nie warta świeczki?
Przykladowo w uk evo 4/5 kosztuje 4-6k funtow. Za to na rynku wtórnym owych aut LHD po prostu praktycznie nie ma. Jaki moze byc przyblizony koszt przekladki? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wszystko kwestia skąd weźmiesz częsci. Na nowych abstrakcyjna.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
To poprosze jakies foty, a magiel z jakiego auta? magiel pewnie z w/w modelu, lecz stuningowanego "na lanosa" ![]() widzialem taka przekladke (prace sa w toku) us.spec niemilosiernie walony w dupe jako dawca czesci dla walnietego w przod rhd ja sie tam nie znam, ale sadze, ze dla kogos, kto kilka/nascie razy skladal taki samochod od podstaw nie byloby jakos specjalnie trudne -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
Pytałem o magiel bo słyszalem o przekladanym EVO VI na maglu z Colta i podobno się nie prowadzi. Zrobiłem jedną przekładkę w Mitsubishi Galant/Legnum VR4 na ulice i...będzie to ostatnia. Proszę o fotki ponieważ ja pozostawiłem ori VIN(znajduje się na podszybiu). Jednak własciwym byłaby wymiana calej grodzi wraz z podszybiem(my ożeniliśmy EU ścianę(zmodyfikowana) z japońskim podszybiem zewnętrznym(zmodyfikowanym), wewnętrzne podszybie też EU) - ogrom pracy. Ogólnie to metaloplastyka a nie blacharstwo.
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
Ogólnie z tym drutem to różnie można to interpretować ponieważ jeżeli chodzi o Galanta(myślę, że w EVO to samo) to ściana grodziowa jest częścią wymienną zarówno jak i podszybie-producent dopuszcza jej wymianę. Jednak ja wolę swap'a, niestety w EVO temat wygląda zupełnie inaczej jak w Galancie. Nadwozia FWD mają zdecydowanie więcej różnic jak AWD - niestety.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: VTG ![]() |
jeżeli zrobi się to dokładnie to nie widać/czuć róznicy pomiędzy oryginalnym a przerobionym
koszt całej roboty w evo5,6,7,8,9 to max 20tyś zł -na częściach z jakiegoś dawcy -------------------- corvette awd turbo 7.79s Kiskun 2014
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Podbijam temat.
Kusi mnie Evo TME. Ale kiera po lewej odpada. Mam dostęp do części z cywilnych wersji Lancerow. Czy jest to możliwe? -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2004 ![]() |
Po co kombinowac? Kup z kiera po prawej,jest nawet na allegro
-------------------- Model X/Evo5/JCW
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 28 August 2025 - 01:39 |