Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW 335ci e92 by Jetronik Wrocław
mammoth
post Sat, 01 Mar 2008 - 20:03
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





MODEL:

czarne BMW 335ci e92 2007

Silnik: 3,0 R6 bi-turbo

Modyfikacje głowicy: brak
Modyfikacje bloku: brak

Układ dolotowy: brak

Układ wydechowy: Krzysiek-Wrocław (mamut management)

Układ wtryskowy: seria

Elektronika: JETRONIK

Układ chłodzenia: seria

Układ napędowy: seria

Zawieszenie: seria

BODY KIT: seria + opcjonalne 19tki

PODZIĘKOWANIA: dla wlasciciela Gooneybird za cierpliwosc wink.gif

seria wyszla ladnie


po modyfikacji wydechu i elektronice


tak wiec jak narazie roznica to okolo +70KM i 105Nm
nie jest to jeszcze ostatnie slowo w sprawie tego autka plan to 400KM+ i jest to jak najbardziej mozliwe poniewaz auto ma w sobie jeszcze poklady mocy!

dalsze modyfikacje bedą tu opisywane

pelna specyfikacja oraz modyfikacja dostepna w JETRONIK Wrocław




--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 01 Mar 2008 - 20:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
VIP
post Sat, 01 Mar 2008 - 20:08
Post #2


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Świetne auto, w sumie od niedawna na rynku a tu już w dziale projekty smile.gif
Macie może jakiś filmik z ujęciem na licznik ?


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sender
post Sat, 01 Mar 2008 - 20:09
Post #3


Super User
Dołączył: Sun, 30 January 2005
Skąd: GGC Inc.





ohmy.gif

ładnie


--------------------
Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD
M3 E46 LCI
www.nissantech.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Sat, 01 Mar 2008 - 20:18
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





zdjecia auta zrobie jak tylko wlasciciel bedzie mial chwile i pogoda bedzie lepsza...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Sat, 01 Mar 2008 - 21:16
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





No i po co teraz kupowac M3?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Sat, 01 Mar 2008 - 22:30
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(mammoth @ Sat, 01 Mar 2008 - 20:03) *
plan to 400KM+


Na seryjnych turbach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Sat, 01 Mar 2008 - 22:35
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





wszystkie znaki na niebie i ziemi pokazuja ze tak...

ale to plany a ja wole rozmawiac o faktach, wiec jak nowe fakty zaistnieja to napewno sie nimi podziele... wink.gif


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gooneybird
post Sat, 01 Mar 2008 - 23:44
Post #8


User
Dołączył: Tue, 15 November 2005
Skąd: Wrocław





Auto zapina zdecydownie lepiej, seria katalogowo ma 5.5s do 100 km/h, a przy tym co jest teraz to była ociężała locha. Szkoda, że pogoda nie sprzyja rozwijaniu skrzydeł smile.gif
Na seryjnych turbina można zrobić jeszcze spory upgrade (aktualnie ustawienia są zachowawcze), ale sprawdzam auto czy nie będzie błędów z komputera i do tej pory jest ok.
Tnx Bobik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Sun, 02 Mar 2008 - 07:18
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





A jak z temperaturą w dolocie? Seryjny IC daje radę?


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sun, 02 Mar 2008 - 08:46
Post #10


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





A z automatem też da się tak szaleć z mocą? Bo mam taką w cabrio zamówioną dla dziewczynki, ale jak patrze na to.. może sam bym się też czasem przejechał rolleyes.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Sun, 02 Mar 2008 - 21:50
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





jesli automat w benzynie potrafi zniesc tyle co automat w 335d to pewnie tez moznaby poprawic parametry silnika... po wiecej szczegolow to zapraszam do bobika na priva...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sun, 02 Mar 2008 - 22:44
Post #12


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Taaa, z tymi pokładami mocy to ja bym chwilę zaczekał.
Bo podczas premiery 135i z tym silnikiem pytałem, czy ta rzędowa szóstka biturbo jest równie dobra do tuningu jak wzorzec, też rzędowa, trzylitrowa szóstka biturbo, tylko że z Japonii - czyli 2JZ-GTE. I człowiek, który dowodził konstrukcją tego silnika powiedział jasno - zbudowaliśmy go na 306 KM i ani konia więcej. Nie ma w nim żadnych mechanicznych rezerw, które umożliwiałyby wyciśnięcie dodatkowych koni w sposób taki, żeby mógł być eksploatowany choćby podobnie do serii.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Sun, 02 Mar 2008 - 22:51
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





na szczescie my nikogo nie pytalismy!!! wink.gif

autko sprawuje sie perfekcyjnie, jest uzytkowane codziennie, jesli cokolwiek budziloby naszą watpliwosc modyfikacja taka nie byla by robiona...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sun, 02 Mar 2008 - 23:02
Post #14


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





hwojtek, 2JZ-GTE = twin turbo smile.gif

Ciekaw jestem jakich finansów potrzeba do znacznego przekroczenia 400KM i jakie były by tego efekty.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Mon, 03 Mar 2008 - 09:33
Post #15


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





http://www.vishnutuning.com/bmw_1_v380.htm
kilka osób w US jeździ na tym i sobie chwali...

Kurczę, hwojtek, może ten konstruktor był przeszkolony przez polski PR i musiał tak powiedzieć wink.gif
Udało Ci się wyciągnąć od niego, co w konkstrukcji silnika nie powinno pozwolić na to, co uzyskano w w/w projekcie?

EDIT:
Robiąc u Dinan'a masz nadal gwarancję mimo przyrostów...
http://www.dinancars.com/store/Engine-Tuning-p-1-c-413.html

A tu przydatna lista gotowych modów:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=90706


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Mon, 03 Mar 2008 - 09:50
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





CYTAT(PMN @ Mon, 03 Mar 2008 - 09:33) *
Kurczę, hwojtek, może ten konstruktor był przeszkolony przez polski PR i musiał tak powiedzieć wink.gif
Udało Ci się wyciągnąć od niego, co w konkstrukcji silnika nie powinno pozwolić na to, co uzyskano w w/w projekcie?


O podstawowej wadzie takich modyfikacji napisalem juz wyzej:

CYTAT(Just @ Sat, 01 Mar 2008 - 21:16) *
No i po co teraz kupowac M3?


wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Mon, 03 Mar 2008 - 11:01
Post #17


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





Jedyne problemy o jakich dane mi było słyszeć w związku z N54B30, to padające (nieczęsto) pompy paliwa. Głównie w egzemplarzach z początku produkcji. Bez względu na to czy były modyfikowane, czy nie.



--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 03 Mar 2008 - 11:44
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





cos mi sie wydaje ze 306 km z 3 litrowego auta to troche malo jak na dzisiejsze czasy...glupie vw wyciagaja 170km z 1,4 wiec 400KM z 3 litrowego silnika to raczej spokojna modyfikacja i znajac dlugowiecznosc silnikow bmw nie bedzie miala wiekszego znaczenia na przebieg..


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kosiarz
post Mon, 03 Mar 2008 - 14:25
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 February 2004
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW





Autko bardzo fajne jak dobrze kojarzę to ten egzemplarz widuję pod pracą :-) i widze że teraz został wzmocniony
Gratki dla wlasciciela autka
Ps: bardzo ładnie mruczy samochodzik


--------------------
Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ
http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz

http://tnij.org/cosworth Mój projekt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gooneybird
post Mon, 03 Mar 2008 - 19:50
Post #20


User
Dołączył: Tue, 15 November 2005
Skąd: Wrocław





Eeee Kosiarz, nie należą mi się gratulacje- nie moja zasługa, że auto jest szybkie wink.gif
I tak jak napisałeś po tych modach używam go do codziennej jazdy.

Aktualnie jest już szybsze od nowej M3- ciekawe kiedy BMW zareaguje na ten "problem". M3 csl?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 12:57