![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
MODEL:
czarne BMW 335ci e92 2007 Silnik: 3,0 R6 bi-turbo Modyfikacje głowicy: brak Modyfikacje bloku: brak Układ dolotowy: brak Układ wydechowy: Krzysiek-Wrocław (mamut management) Układ wtryskowy: seria Elektronika: JETRONIK Układ chłodzenia: seria Układ napędowy: seria Zawieszenie: seria BODY KIT: seria + opcjonalne 19tki PODZIĘKOWANIA: dla wlasciciela Gooneybird za cierpliwosc ![]() seria wyszla ladnie ![]() po modyfikacji wydechu i elektronice ![]() tak wiec jak narazie roznica to okolo +70KM i 105Nm nie jest to jeszcze ostatnie slowo w sprawie tego autka plan to 400KM+ i jest to jak najbardziej mozliwe poniewaz auto ma w sobie jeszcze poklady mocy! dalsze modyfikacje bedą tu opisywane pelna specyfikacja oraz modyfikacja dostepna w JETRONIK Wrocław -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Świetne auto, w sumie od niedawna na rynku a tu już w dziale projekty
![]() Macie może jakiś filmik z ujęciem na licznik ? -------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. ![]() |
![]() ładnie -------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
zdjecia auta zrobie jak tylko wlasciciel bedzie mial chwile i pogoda bedzie lepsza...
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
No i po co teraz kupowac M3?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
wszystkie znaki na niebie i ziemi pokazuja ze tak...
ale to plany a ja wole rozmawiac o faktach, wiec jak nowe fakty zaistnieja to napewno sie nimi podziele... ![]() -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 November 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Auto zapina zdecydownie lepiej, seria katalogowo ma 5.5s do 100 km/h, a przy tym co jest teraz to była ociężała locha. Szkoda, że pogoda nie sprzyja rozwijaniu skrzydeł
![]() Na seryjnych turbina można zrobić jeszcze spory upgrade (aktualnie ustawienia są zachowawcze), ale sprawdzam auto czy nie będzie błędów z komputera i do tej pory jest ok. Tnx Bobik. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
A jak z temperaturą w dolocie? Seryjny IC daje radę?
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
A z automatem też da się tak szaleć z mocą? Bo mam taką w cabrio zamówioną dla dziewczynki, ale jak patrze na to.. może sam bym się też czasem przejechał
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
jesli automat w benzynie potrafi zniesc tyle co automat w 335d to pewnie tez moznaby poprawic parametry silnika... po wiecej szczegolow to zapraszam do bobika na priva...
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Taaa, z tymi pokładami mocy to ja bym chwilę zaczekał.
Bo podczas premiery 135i z tym silnikiem pytałem, czy ta rzędowa szóstka biturbo jest równie dobra do tuningu jak wzorzec, też rzędowa, trzylitrowa szóstka biturbo, tylko że z Japonii - czyli 2JZ-GTE. I człowiek, który dowodził konstrukcją tego silnika powiedział jasno - zbudowaliśmy go na 306 KM i ani konia więcej. Nie ma w nim żadnych mechanicznych rezerw, które umożliwiałyby wyciśnięcie dodatkowych koni w sposób taki, żeby mógł być eksploatowany choćby podobnie do serii. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
na szczescie my nikogo nie pytalismy!!!
![]() autko sprawuje sie perfekcyjnie, jest uzytkowane codziennie, jesli cokolwiek budziloby naszą watpliwosc modyfikacja taka nie byla by robiona... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
hwojtek, 2JZ-GTE = twin turbo
![]() Ciekaw jestem jakich finansów potrzeba do znacznego przekroczenia 400KM i jakie były by tego efekty. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
http://www.vishnutuning.com/bmw_1_v380.htm
kilka osób w US jeździ na tym i sobie chwali... Kurczę, hwojtek, może ten konstruktor był przeszkolony przez polski PR i musiał tak powiedzieć ![]() Udało Ci się wyciągnąć od niego, co w konkstrukcji silnika nie powinno pozwolić na to, co uzyskano w w/w projekcie? EDIT: Robiąc u Dinan'a masz nadal gwarancję mimo przyrostów... http://www.dinancars.com/store/Engine-Tuning-p-1-c-413.html A tu przydatna lista gotowych modów: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=90706 -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Kurczę, hwojtek, może ten konstruktor był przeszkolony przez polski PR i musiał tak powiedzieć ![]() Udało Ci się wyciągnąć od niego, co w konkstrukcji silnika nie powinno pozwolić na to, co uzyskano w w/w projekcie? O podstawowej wadzie takich modyfikacji napisalem juz wyzej: No i po co teraz kupowac M3? ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Jedyne problemy o jakich dane mi było słyszeć w związku z N54B30, to padające (nieczęsto) pompy paliwa. Głównie w egzemplarzach z początku produkcji. Bez względu na to czy były modyfikowane, czy nie.
-------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
cos mi sie wydaje ze 306 km z 3 litrowego auta to troche malo jak na dzisiejsze czasy...glupie vw wyciagaja 170km z 1,4 wiec 400KM z 3 litrowego silnika to raczej spokojna modyfikacja i znajac dlugowiecznosc silnikow bmw nie bedzie miala wiekszego znaczenia na przebieg..
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 February 2004 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW ![]() |
Autko bardzo fajne jak dobrze kojarzę to ten egzemplarz widuję pod pracą :-) i widze że teraz został wzmocniony
Gratki dla wlasciciela autka Ps: bardzo ładnie mruczy samochodzik -------------------- Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz http://tnij.org/cosworth Mój projekt |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 November 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Eeee Kosiarz, nie należą mi się gratulacje- nie moja zasługa, że auto jest szybkie
![]() I tak jak napisałeś po tych modach używam go do codziennej jazdy. Aktualnie jest już szybsze od nowej M3- ciekawe kiedy BMW zareaguje na ten "problem". M3 csl? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 12:57 |