Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> K04-023 Vs. K04-015
dżordżyk
post Thu, 17 Jan 2008 - 23:43
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Witam! jak w temacie które turbo będzie lepsze do 1.8T AEB , tak aby nie wymieniać kolektora, węży olejowych i wodnych, a także spływu oleju i down Pipe. Słyszałem, że K04-023 podchodzi tak samo jak K04-15 Plug & Play. I K04-023 jest 1/2 większa od tej 15-stki. Ile można więc bezpiecznie wycisnąć na tej 023 w AEB????Auto ma służyć do codziennej jazdy.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 17 Jan 2008 - 23:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mammoth
post Fri, 18 Jan 2008 - 00:14
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





fotki z mojej prywatnej kolekcji hyhy...

K04-023 (z lewej) vs. K04-015 (z prawej)


K04-023 (u gory) vs. K04-015 (na srodku)


K04-023 bylo montowane w S3 i raczej nie pasuje P&P do AEB bo bedzi ewypadac pod zlym katem (jesli sie mysle to niech mnie ktos poprawi)


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Fri, 18 Jan 2008 - 01:29
Post #3


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





Wymiana z k03 AEB na k04-23 wiąże sie z całą masa przróbek.
Dżordżyk- źle słyszałeś.
Zapewniam Ciebie, że z dziewięciu podłączy które posiada k03 tylko jedno bedzie pasowało do k04-23, mianowicie wężyk do WG.
Reszta- wlot/wylot spalin. wlot/wylot powietrza, 2xolej, 2xwoda chłodząca- pasować nie będą

Pozdr


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 18 Jan 2008 - 10:15
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Panowie! pomyliłem się, przepraszam- chodziło mi o K04-23. Prosze moderatora o poprawienie nazwy tematu bo nie umiem znalezć tej opcji-to prawdopodobnie jej nie ma! . Jak wypada to porównanie??
Czy K04-23 odpowiada wielkości K04-023.

Mam jakis już materiał na temat tych turbin:






--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Fri, 18 Jan 2008 - 10:24
Post #5


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





jeszcze jest opcja k03-029. tez wieksza niz seria i montowana seryjnie w A4.




edit:chodzilo mi o k03-073


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 18 Jan 2008 - 10:29
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(the.wolf @ Fri, 18 Jan 2008 - 10:24) *
jeszcze jest opcja k03-029. tez wieksza niz seria i montowana seryjnie w A4.

Pasuje Plug & Play ?
Szukam turbiny w miare jak największej która będzie pasowała totalnie Plug & Play.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Fri, 18 Jan 2008 - 10:35
Post #7


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





pasuje p&p tak samo jak k04-015. Gabarytowo jest identyczna niemal.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 18 Jan 2008 - 19:07
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Czemu miałbym wybrać akurat K03-029 zamiast K04-15. Taniej dostane?Czy może łatwiej?? Bo cały czas byłem już zdecydowany na tą 15-tke ale ostatnio mi do głowy wpadło, żeby może jednak coś troche większego rownież P&P, wtedy będe miał jakis zapas bo troche większe turbo będzie miało większą sprawność, a jak zamontuje dobry FMiC to nie będzie trzeba nawet tyle ładować a Kucyków będzie tyle ile chciałem, to znaczy najlepiej 240. Lag przy troche większej turbinie niż K04-15 chyba nie będzie aż taki dokuczliwy.Choć chciałbym żeby już z dołu było fajnie.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Fri, 18 Jan 2008 - 20:09
Post #9


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





nie wiem czemu mialbys wybrac. szukasz sprezarki p&p wiekszej od serii to Ci podalem.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pancin
post Fri, 18 Jan 2008 - 21:37
Post #10


Frequent User
Dołączył: Sun, 25 February 2007
Skąd: świętokrzyskie





CYTAT(the.wolf @ Fri, 18 Jan 2008 - 10:24) *
jeszcze jest opcja k03-029. tez wieksza niz seria i montowana seryjnie w A4.


Znaczy, że można znaleźć A4 z takim modelem turbiny? Jeśli tak to od jakiego 1.8T?


--------------------
Pancin

== www.scyzzor.com ==
== www.superoes.pl ==
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2fast4you
post Fri, 18 Jan 2008 - 22:41
Post #11


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Warszawa





najbardziej mnie bawi podejscie zaloze k04 mam 240 smile.gif dzordzyk spokojnie do tego bedzie ci wiele innych rzeczy potrzebne niz fmic aby z aeb czyli 150 koni uzyskac 240. Bylo wiele razy o tym pisane. Bez wydechu, wtryskow, fmic, i najprwadopodobniej pompie walbro oraz bardzo odpowiedniemu zestrojeniu nie uzyskasz tych koni co piszesz


--------------------
WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS
SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU
ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 18 Jan 2008 - 23:25
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(2fast4you @ Fri, 18 Jan 2008 - 22:41) *
najbardziej mnie bawi podejscie zaloze k04 mam 240 smile.gif

Chyba kupuje się turbo takie na którym można uzyskać żądaną moc co nie!!
A co mi będzie do tego potrzebne to już wiem, aż takim wielkim laikiem nie jestem którego myślenie kończy się na Turbinie wink.gif Temat tym razem dotyczy wyboru turba.

CYTAT(the.wolf @ Fri, 18 Jan 2008 - 20:09) *
nie wiem czemu mialbys wybrac. szukasz sprezarki p&p wiekszej od serii to Ci podalem.

Znaczy chodziło mi o turbo wielkości K04-15, bądz nieco większe. Seryjne bądz troszke większe niż seryjne ale mniejsze od K04-15 mnie nie interesuje.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2fast4you
post Sat, 19 Jan 2008 - 09:14
Post #13


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Warszawa





A to przepraszam smile.gif Moglbys napisac jak chcesz miec setup . Ja w swoim aeb mialem najpierw k16 a pozniej k04 od rs4. Wkrecala sie na dole ladnie na barze mialem ponad 200 koni. Wtryski seria , pompa seria , fmic wydech 2.5


--------------------
WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS
SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU
ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Sat, 19 Jan 2008 - 10:44
Post #14


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





CYTAT(Pancin @ Fri, 18 Jan 2008 - 21:37) *
Znaczy, że można znaleźć A4 z takim modelem turbiny? Jeśli tak to od jakiego 1.8T?



tak mozna. A4 B6 miało wtedy w serii cos kolo 193km. Silnik podazje BEX.
POMYLILEM OZNACZNIE turbiny chodzilo mi o k03-073 ktora jest wieksza od k04-015.


jednak znalaezienie tej turbiny to latwych nie nalezy. Duzo prosciej 015 kupic za oceanem.


dzordzyk pamietaj ze na 015, 240 km raczej nie zobaczysz.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 19 Jan 2008 - 14:10
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(2fast4you @ Sat, 19 Jan 2008 - 09:14) *
Moglbys napisac jak chcesz miec setup .

No więc auto jest ośką więc moc ponad 250KM odpada bo nie będzie nic tylko przemiał gumowca, czego bym nie chciał. Auto służy mi głównie do dłuższych tras więc powinno być niezawodne, dlatego moje myślenie kręci się wokół tych turbin aby niczego dodatkowo nie wymieniać i nie przerabiać. Chce raczej iść w ślady Elberoth-a który też jezdzi na K04-15 i nie ma żadnych problemów z autem i nie musi pod niż leżeć co tydzień albo co tydzień oddawać do mechanika. Bo nie oszukujmy się 1.8T dmuchane na 250KM+ albo 300KM+ jest dosyć awaryjne i zawsze coś na trasie może zawieść, a na to se nie moge pozwolić.

A jak konkretnie chce mieć setup, jeśli już pytasz "2fast4you" :
-Wydech już jest!
-DV już jest z TT 225!
-Wskazniki- Boost i EGT już są!
-K04-15, K04-23 ,bądz inne -ten temat własnie dotyczy wyboru turba.
-Regulator 5Barowy/ lub wtryski 320/380CC
-FMiC
-Program który to dobrze obsłuży/Wystrojenie

Mam nadzieje uzyskać 240KM ,dmuchać chce max 1,2Bar-a. Tyle własnie jest moim celem. Niutków przy tej mocy może będzie 330, też będe zadowolony. No i najlepiej aby turbo ładowało z samego dołu, góra nie jest aż tak ważna bo to nie auto na wyscigi ale do codziennego użytku. A w codziennym użytku raczej sprawdza się większy moment z dołu a nie piłowanie do 5k Rpm.
Nie sztuką jest chyba założyć wielkie turbo do auta na codzień i kręcic je do końca obrotomierza.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Sun, 20 Jan 2008 - 04:15
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





Za tydzień będę miał GTRS eliminatora do sprzedania. Pasuje plug&play pod kolektor. Trzeba dorobić spływ oleju, dopływ wody i spływ wody.

hehe idostałem kilka PW co się stało smile.gif

ide dalej

gt3071r
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 20 Jan 2008 - 15:50
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(poziek @ Sun, 20 Jan 2008 - 04:15) *
ide dalej

gt3071r

Widze, że jesteś zdrowym okazem gatunku, osobnika który padał ofiarą nigdy nie konczącej się opowieści laugh.gif
Dobre hehe, przerażasz mnie Poziek smile.gif
Ja chyba też powoli zaczynam kombinować i dałem się już wciągnąć wink.gif
Eliminator to za dużo jak dla mnie na początek.
Szukam spluwy troche większej od K04-15.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Sun, 20 Jan 2008 - 18:19
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





eliminatora ustawisz sobie na 1.0 Bara i na wtryskach 380ccm powinno być minimum 240KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2fast4you
post Sun, 20 Jan 2008 - 19:48
Post #19


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Warszawa





i to jest madrzejszy wybor smile.gif Poziek wprawisz w zaklopotanie naszego kolege norbiego jak go dmuchniesz swoim 1.8 smile.gif Czy twoj silnik zostal zakuty ?


--------------------
WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS
SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU
ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Sun, 20 Jan 2008 - 20:01
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





zakuwanie silnika jest dla cipek... biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 19:31