![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
Samochod w teamie BeerHondaWawa
Marka i MODEL: HONDA CIVIC EG5 Modyfikacje Silnik: Swap na B18C4 Modyfikacje głowicy: nowe OEM prowadnice zaworowe nowe uszczelniacze zaworowe Modyfikacje bloku: Blok B18C firmy Benson: tuleje open deck 83mm bore korby Eagle tłoki CP 9.0 panewki ACL nowa pompa oleju ITR JDM mikropolerka i wyważanie wału pod kręcenie do 11krpm przez firme Benson Układ dolotowy: kolektor ssacy skunk2 PRO SERIES IC Precision Turbo (medium pod 600 HP) bov Greedy type RS orurowanie ze stali nierdzewnej 2,5" Układ wydechowy: kompletny wydech z nierdzewki 3" na 1 tłumniku przelotowym, DP 3" żeliwny kolektor wydechowy turbina T3/60-1 wastegate TIAL 38 mm Układ wtryskowy: wtryski RC 750cc Elektronika: HONDATA S300 APEXI AVC'R zegary wraz z centralką DEFI (boost, EGT, temp. oleju) 3 barowy Map sensor Układ chłodzenia: nowa wydajniejsza chłodnica wody chłodnica oleju B&M z termostatem Układ napędowy: OEM LSD sprzęgło organiczne ACT opony TOYO R888 205/50/15 - przód, TOYO T1R 195/50/15 - tył Zawieszenie: -40 mm Weitec swap hamulcy z wersji VTI przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge BODY KIT: lekka maska z laminatu (czarna) moc i moment po modyfikacjach: 423 KM i 401 Nm @ 1,38 bara osiągnięcia: sezon 2007 najlepsze ET 14,3 (Tag) - 20.05 Starachowice II miejsce klasa Profi - 22.07 Starachowice I miejsce Profi - 04.08 Seat-racing (Grądy) III miejsce wolnossak outlow - 19.08 Starachowice I miejsce Profi - 25.08 Ryki II miejsce Profi - I miejsce profi Starachowice 30.09 - I miejsce w klasyfikacji drużynowej za sezon 2007 puchar MK Starachowice zdjęcia: [url=http://img507.imageshack.us/my.php?image=przodci7.jpg:3bq2n0re] ![]() ![]() ![]() ![]() Finał Profiz Krysiem <!-- s:lol: --><!-- s:lol: --> Ryki 25.08 [url=http://img177.imageshack.us/my.php?image=mativskrysionj4.jpg:3bq2n0re] ![]() z mambą: [url=http://img405.imageshack.us/my.php?image=p1090858mz8.jpg:3bq2n0re] ![]() filmy z przejazdów: finał klasy profi 30.09 Starachowice <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=wmkSfnfTf4E">http://www.youtube.com/watch?v=wmkSfnfTf4E</a><!-- m --> półinał ze Starachowic 30.09 <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=NOikqVDu_Z4">http://www.youtube.com/watch?v=NOikqVDu_Z4</a><!-- m --> vs Fiesta VR6: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=6xQfBsQcHZM">http://www.youtube.com/watch?v=6xQfBsQcHZM</a><!-- m --> -------------------- Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010
Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem) Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy kolega nie parkuje pod PW przypadkiem??
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 27 October 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Mati piekne auto i mam nadzieje ze juz niedlugo zamieszka w nim jakis slimaczek
nie mozesz zawiesc "ciemnej strony mocu" -------------------- Accord CL7
www.promotormocy.pl |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
coraz ciemniejsze chmury nad BHW przez te slimaki
kozak furka a jak bedzie slimka to bedzie cholernie szybko. znajac matiego poleci po bandzie ostro BHW idzie mocno do przodu |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
śliczny biały 5gen
i co impreza to puchar w klasie gratulacje PS hehe załapałem sie na fote -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
widziałem auto w Grądach... zapindala niesamowicie...
hamowałeś samochód przed zrobieniem dolotu i wydechu? bo te przyrosty jakieś małe się wydają jeżeli za punkt odniesienia weźmiemy deklarowane przez Hondę parametry dla b18c4.. -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 September 2005 Skąd: WB ![]() |
Sporo wywalczyles w tym sezonie, ziom
Wrzucaj jakies waleczki, strojenie i bedziemy w Profi latac! |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 April 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Jakie plany na sezon 08 ?
-------------------- ET 13:72 Bemowo 1.05.05
ET 13:78 BP 12.06.05 ET 13:21 Stalowa '06 http://www.hondatech.pl http://www.LKT.pl |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
bedzie GRUBO
nikt z BHW nie spi hehe:) |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
CYTAT("Feluke":3dt1l4yq) Czy kolega nie parkuje pod PW przypadkiem?? nie to nie moje auto tam parkuje Added after 3 minutes: CYTAT("Sane":3dt1l4yq) widziałem auto w Grądach... zapindala niesamowicie...
hamowałeś samochód przed zrobieniem dolotu i wydechu? bo te przyrosty jakieś małe się wydają jeżeli za punkt odniesienia weźmiemy deklarowane przez Hondę parametry dla b18c4.. nie hamowałem auta przed wydechem i kolektorem wiec nie wiem jakie przyrosty dały .... ale mylśle że strojenie dużo by poprawiło jeszcze w tym przypadku -------------------- Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010
Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem) Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara) |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
no tak, kolega z wawra ktorego myle z Javo sorry ze kilka razy udalo mi sie Ciebie obtrabic:)
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#12
|
![]() |
ile wazy Twoja honda?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
CYTAT("k-meal":3kfmubyi) ile wazy Twoja honda?
po swapie pewnie cos koło 1000 - 1040 kg ! pewnie bo jeszcze nie ważone -------------------- Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010
Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem) Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara) |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
Jakie plany na sezon 08 ? plany na sezon 08 to zmiana klasy na chyba bardziej obleganą w tym sezonie ![]() ![]() pierwsze graty juz przyszły ![]() uszczelka COMETIC: ![]() 3 bar map sensor: ![]() wastegate TIAL: ![]() ![]() -------------------- Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010
Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem) Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara) |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Sat, 02 February 2008 Skąd: ostrowiec św. ![]() |
Witam. Widze że w klasie turbo będzie ciasno.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
buehehe, wy zescie poglupieli chyba
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 20 September 2007 Skąd: Lublin ![]() |
Kolejne autko do turbo, ciasno się robi. Niedługo w BHW będą same turbo, a co z wolnossącymi.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
Kolejne autko do turbo, ciasno się robi. Niedługo w BHW będą same turbo, a co z wolnossącymi. spokojnie bedzie też kilka hond z BHW do NA ![]() szkoda że honda robi praktycznie tylko FWD bo bysmy mieli szanse obstawic kilka klas a tak pozostaniemy w FWD .... ale do czasu ![]() -------------------- Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010
Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem) Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara) |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 03 March 2005 Skąd: O.B.R. Niestachów ![]() |
Panowie czy wy juz nie przeginacie??
Jak tak dalej pójdzie to w pierwszej 10 na każdych zawodach bedzie 10 Hond z BHW ![]() a juz tak poważnie, życze powodzenia w uturbianiu i a później przedewszystkim nie zawodnej expoatacji. -------------------- Nissan Almera GTi
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
te czasy juz byly, moze nie pierwsze 10 ale kilka pod rzad
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 16:21 |