Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Zawieszenie AP.. Czy warto?
Badblock
post Thu, 15 Nov 2007 - 19:41
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 12 November 2007
Skąd: mazowsze





Witam!
Słyszał może ktoś z Was o zawieszeniu niemieckiej firmy AP? Gwint dość rozsądny cenowo względem innych bardziej renomowanych marek. Pytanie tylko czy atrakcyjna cena kosztem jakości, czy może jednak warto zastanowić sie nad jakimś kitem renomowanej marki jak np. Koni, eibach ? Może miał ktoś do czynienia z tym zawieszeniem, może komuś sie obiło o uszy.. Proszę o info..

Jeszcze link do strony producenta
http://www.ap-sportfahrwerke.de/onlineshop.php

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 15 Nov 2007 - 19:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
LCQ
post Fri, 23 Nov 2007 - 02:27
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





Ja jezdziłem na sprężych -40 mm , bardzo dobrze się jezdziło choć za miękko jak dla mnie , znajomy miał kit AP i również był zadowolony, ale napewno lepiej jakbyś zaiwestował w Koni,KW,H&R i ostatnio dość popularny D2,


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paoloz325
post Fri, 23 Nov 2007 - 13:34
Post #3


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





napisz do daniela325 on zakłada to do swojej e30 może coś ci ciekawego powie w tym temacie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marik555
post Wed, 01 Aug 2012 - 01:32
Post #4


Rookie
Dołączył: Mon, 27 February 2012





odświeżam temat, kilka wpisów było również w temacie "sprężyny AP", jakieś dodatkowe uwagi użytkowników nt kita tej firmy ? cenowo pólka pomiędzy TA technix , MTS itp a KONI , B6 itp, czy jakościowo wystarczająco do dynamicznej jazdy na codzień, za zachowaniem odpowiedniego tłumienia i resztek komfortu, który oczywiście nie jest priorytetem smile.gif zmiana wysłużonej serii na coś mocniejszego trochę, i sztywniejszego, to wszystko...


--------------------
1.8[color="#FF0000"] T[/color]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boosthor
post Mon, 13 Aug 2012 - 23:13
Post #5


Rookie
Dołączył: Mon, 13 August 2012





Kilku moich znajomych lata na tych zawieszeniach i sa zadowoleni z ich charakterystyki pracy. Zawieszenie raczej na szybszą ulice i czasami tor. Opinia w sieci raczej pozytywna. Tak czy srak na pewno warte swojej ceny. Co do komfortu to nie są bardzo twarde - chociaz to pewnie pojęcie względe, dla jednego bedzie za miekko,a inny napisze że beton. Podsumowując - przyjemny komplet na miasto za dobrą kasę. Wiem, ze kilka mocnych S4 lata na tym z tego forum http://sportaudi.pl/viewforum.php?f=9 , może ktos się tam wypowie.

W Polsce jest trzech autoryzowanych dystrybutorów:
PITSTOP Sportowe zawieszenia
Venom
Racing Factory


--------------------
4*4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marik555
post Mon, 13 Aug 2012 - 23:25
Post #6


Rookie
Dołączył: Mon, 27 February 2012





dzięki bardzo za info boosthor, potwierdzają się przypuszczenia moje że może być dobrze na tym kit'cie, pieniądze bardzo rozsądne, i bez extremów w rodzaju betonu KW


--------------------
1.8[color="#FF0000"] T[/color]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luckystrike1979
post Tue, 14 Aug 2012 - 13:43
Post #7


Super User
Dołączył: Sun, 13 January 2008
Skąd: Poznań





Latam na całym setupie z pół roku - konkretniej - na gwincie .

Niby wszystko ok, chociaż dupy nie urywa - miesiąc temu wylal jeden z amorów ( tył ) - na razie bujam się z AP ; czytaj : czekam na info, ze na bank został niepoprawnie zamontowany huh.gif

Jeśli chodzi o np same sprężyny - w stosunku do np H&R to cadillac ( jeśli chodzi o twartosc rzecz jasna )

Ocena ogolna - 4ka .

Stosunek jakosc/cena - 4ka .

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciu$
post Fri, 17 Aug 2012 - 21:25
Post #8


Super User
Dołączył: Sat, 05 July 2008
Skąd: Białystok





To jest cały czas tanie zawieszenie więc nie oczekujmy cudów, nie mniej jednak stosunek ceny do jakości i ogólne wykonanie jest bardzo OK, tym bardziej jeżeli jako konkurencję bierzemy pod uwagę MTSy i Ta Technixy, to różnicę in plus widać gołym okiem. Wiadomo, że do Ohlinsa temu daleko, ale na ulicę daje radę, powiedzmy, że to taka budżetowa wersja KW, bo jakiś związek z nimi mają, choć KW oficjalnie o tym za dużo nie mówi wink.gif . Sporo Hond na tym jeździ, czasami można spotkać te zawieszenia na pojeżdżawkach więc źle nie jest.
Kilka/naście kompletów już tego sprzedaliśmy na razie reklamacji żadnych nie ogarnialiśmy, choć to pewnie kwestia czasu, bo nie wierzę w niezabijalny zawias za średnią krajową (to samo się tyczy całego tajwanu typu D2, BC, K-sport, ISC i tym pochodnych).
Tak naprawdę to zależy komu i do czego, jeżeli ktoś ceni możliwość pokręcenia w górę i w dół i nie ma zbyt wyimaginowanych wymagań co do zawieszenia to jak najbardziej (w niektórych przypadkach można jeszcze pokręcić w kierunku twardo/miękko, bo i takie zawieszenia mają w swojej ofercie), natomiast jeśli spogląda się bardziej w stronę upalania, albo nie czuje się wyższej potrzeby majstrowania średnio raz na dwa tygodnie przy zawieszeniu to poszedłbym w stary sprawdzony zestaw na B6/B8 z firmową sprężyną.
Taka ciekawostka:
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 16:17