![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Lublin ![]() |
Posluchajcie, dreczy mnie to od pewnego czasu, a rozmawiajac z niektorymi zawodnikami klasy maxi w Modlinie tylko utwierdzilem sie w tym ze to nie bylby chyba do konca zly pomysl. Czy nie ma mozliwosci oddzielenia samochodow z dodatkowym doladowaniem w postaci n2o od klasy maxi bez n2o? Cos w rodzaju maxi +? Przeciez tu sie zdarzaja dwa doladowania i do tego jeszcze n2o.... moze pomyslcie o tym?
Pozdrawiam Maciek -------------------- 996TT
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Thu, 09 January 2003 Skąd: Warszawa/Boleslawiec ![]() |
no ale ile ma w koncy byc tych klas? 20?
biorac pod uwage "liczy sie tylko czas na 400m" to troche bez sensu robic klase maxi plus. a jak chcesz miec szanse w maxi to kup ode mnie instalacje azotu. mam na sprzedaz -------------------- proMOTO
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Maxi to najwyższa klasa dla samochodów ulicznych i uważam, że taka powinna zostać... Bez dodatkowych podziałów... No i tak jak Bobo pisze - nikt nie zabrania nikomu stosowania podtlenku azotu...
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa ![]() |
A ja jestem za maxi i maxi plus. Jak są profi, profi plus,turbo i turbo plus itp itd. To czemu ma nie byc maxi plus? Kwestia czy by się wystraczajaco dużo aut znalazło na dwie klasy, ale myśle że tak.
-------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#5
|
![]() |
W podziale na p/p+ t/t+ chodzi chyba glownie o naped, natomiast w przypadku aut maxi sa tylko dwie opcje A taki regulamin zacheca do przerobek
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 05 June 2003 Skąd: Łomianki ![]() |
Ja mam tylko jedno pytanie odnośnie klasy Maxi ile osób jeździ bez podtlenku w klasie maxi? I ile z tych co nie jeżdżą na N2O, napewno nie założy go wkrutce.
-------------------- Best ET 10.791(turbo/nitro)
Best ET 12.43 (street N/A) Best ET 11.58 (stret nitro) |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa ![]() |
Ja jeżdżę w maxi, bez N20 , no i raczej go szybko nie zaloze $$$$$$
-------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() skan-mir.pl Dołączył: Tue, 15 April 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
IMO Maxi jest klasą, w której ścigają się najszybsze samochody drogowe i to jest w tej klasie "spektakularne" i powinno zostać tak jak jest.
-------------------- Honda Accord TYPE-R
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 05 June 2003 Skąd: Łomianki ![]() |
CYTAT("Faceman":3o21ofrn) Ja jeżdżę w maxi, bez N20 , no i raczej go szybko nie zaloze $$$$$$
Wiem, ale jak by tak dzielić to trzeba by podzielić na Maxi wolnossące(dla większości "Amerykanów"), Maxi z 1 dopałem, Maxi z 2 dopałami nie wspomijając o rodzaju napędu. Ja jak narazie z reguły dostaje po dupie na starcie od AWD, ale uważam że trzeba nad sobą i sprzętem popracować. Niech wygra szybszy, a czy na: N20, na turbinie, AWD czy wszystkim do kupy to nie ważne. Najlepiej popatrzeć na czas nie doładowanego Mielcarka -------------------- Best ET 10.791(turbo/nitro)
Best ET 12.43 (street N/A) Best ET 11.58 (stret nitro) |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa ![]() |
Hmm to skoro tak to w maxi powinny tylko jeździć V8,V10 i V12, a V6 biturbo z N2O do turbo plus
-------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 05 June 2003 Skąd: Łomianki ![]() |
CYTAT("Faceman":2aj2dua3) Hmm to skoro tak to w maxi powinny tylko jeździć V8,V10 i V12, a V6 biturbo z N2O do turbo plus
-------------------- Best ET 10.791(turbo/nitro)
Best ET 12.43 (street N/A) Best ET 11.58 (stret nitro) |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem! ![]() |
Wg, mnie ta klasa jest najciekawsza i nie powinno się nic zmieniać
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
A czy moglibyście utworzyć klasę w której i ja mógłbym coś wygrać , bo nie chce mi się grzebać w samochodzie
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
Eclipse Class
-------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 01 February 2003 Skąd: Inowroclaw ![]() |
HA ha ha ha ha.O rany Sql zaloz nitro i po sprawie.Chcialbys aby ta klasa stala sie nudna?????????????????????Gdzie indziej mozna poogladac jak stare S2 dokopyje np.RS4 albo Suprze czy innym potworkom.
-------------------- Wicemistrz Polski w klasie turbo 2004.
S4 takie tam zwykłe |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Łódź ![]() |
CYTAT("grzenio":1vjr7e6i) Wiem, ale jak by tak dzielić to trzeba by podzielić na Maxi wolnossące(dla większości "Amerykanów")
A nie lepiej przenieść je do Mini+? Będą miały szansę... =PPP K.Y. -------------------- Anung un Rama
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
jest dobrze tak jak jest.Nitrous for people
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa ![]() |
Hmm Booster, troche źle sie wyraziles. Mi chce sie grzebać w aucie nie mam tylko $$$. Jedyne do czego zmotywował mnie Modlin to to ,żeby nań nie przyjeżdzac dopoki nie będe miał dobrego auta. Co nie nastąpi zbyt szybko, poprzeczka zbyt duża jak dla mnie sorry ale przy 400 km ja wysiadam. Może wpadne za rok za 1,5 . Narazie byłem raz i mam dosyć 400 km w maxi to nie dla mnie zabawa pośledze z internetu
-------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Częstochowa ![]() |
Faceman czemu takpowaznie do tego podchodzisz ?? liczysie tylko zabawa i czas. ja niestety tylko raz bawiłem sie w Profi ( ale nastepnym razempojade) weim ze znowu bede pod koniec jak i nieostatni ale pojade dla zabawy
-------------------- MisiekSR
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa ![]() |
Dlatego że wiem że wstawiając głupiego K & N nie dorównam Boosterowi, a na Vortech supercharger potrzebuje 3,5 tys dolarów. Wy jeździcie w niższych klasach więc łatwiej jest wam się wypowiedzieć. Lubie Modlin to wspaniała impreza, ale jak dla mnie za droga dopóki będzie tylko maxi. Trudno sie mówi
-------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 23:09 |