Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi A4 Cabrio 1.8T GT28RS - stage I - 325KM / 381Nm
ZoLt4R
post Wed, 18 Apr 2007 - 21:53
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Audi A4 Cabrio 1.8T 163PS w serii (silnik BFB). stage I
-------------------------------------------------------------------

Parę słów o aucie. Głównym wymogiem wlasciciela samochodu bylo zachowanie w 100% seryjnego wygladu auta z zewnatrz. Mysle ze sie to udalo. Ponizsze modyfikacje mozna uznac jako stage I. Za pare miesiecy planuje zaatakowac 400KM. Przyjda kute tloki, korby, nowe panewki, turbo, intercooler, wtryski i inne potrzebne klamoty. Budzet zasadniczo jest nieograniczony


modyfikacje na dzien dzisiejszy:
--------------------------------------------

SILNIK:
- 1.8T 20V BFB
- blok korby i tłoki seryjne
- głowica, wałki seryjne
- świece Denso Iridium
- olej Motul 300V LeMans 20W60

UKŁAD DOLOTOWY:
- orurowanie polerowana kwasówka
- turbo -> IC 2"
- IC -> przepustnica 2,5"
- intercooler customowy na wymiar
- wszystkie łączniki silikonowe Samco Sport
- DV Forge
- przeplywomierz 3" z TT225/S3
- filtr powietrza w obudowie karbonowej
- kolektor ssacy pomalowany proszkowo na czarno

UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor rurowy pod turbo custom
- turbo Garrett GT28RS A/R .86
- układ wydechowy od turbiny do konca 3" na trzech przelotowych tłumikach
- czujnik EGT Greddy
- kolektor i downpipe owiniety grafitowa tasma Thermotec

UKŁAD WTRYSKOWY:
- pompa paliwa Walbro 255
- wtryski Bosch 440cc
- regulator cisnienia paliwa Weber
- manometr na listwie
- przewody paliwowe Samco

ELEKTRONIKA:
- wskaźniki EGT i boost Greddy zabudowane na słupku
- program by Unitronic

UKŁAD CHŁODZENIA:
- pompa wody z metalowym wirnikiem
- uklad zalany plynem Motul Inugel Optima Ultra (temp. wrzenia +139st.)
- przewody chlodzenia turbiny Samco Sport

UKŁAD NAPĘDOWY:
- auto FWD - sprzęgło, skrzynia, polosie i przeguby seryjne
- olej w skrzyni Motul Gear 300 75W90

ZAWIESZENIE:
- seryjne

HAMULCE:
- tarcze przod (312mm) i tyl EBC (przod turbogroove)
- klocki EBC Greenstuff
- płyn hamulcowy Motul RBF600

KOŁA:
- felgi OZ Racing 35th Anniversary 17x8"
- opony 235/45 R17

BODY KIT:
- wyglad seryjny

PODZIĘKOWANIA:
- Unitronic za strojenie
- car audio - Max Car Audio Bydgoszcz



-----------------------------------------------
zdjęcia z budowy:
-----------------------------------------------

kolektor wydechowy:

















[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/09_kolektor09.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/10_kolektor10.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/11_kolektor11.jpg[/img]


downpipe:

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/12_downpipe01.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/13_downpipe02.jpg[/img]


kolektor ssacy:

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/14_kolektor01.jpg[/img]


catchtank i przewod odmy:

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/15_catchtank.jpg[/img]


pompa walbro:

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/16_walbro.jpg[/img]


thermotec:

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/17_thermotec.jpg[/img]


intercooler i orurowanie:

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/18_intercooler01.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/19_intercooler02.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/20_intercooler03.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/21_intercooler04.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/22_intercooler05.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/23_intercooler06.jpg[/img]


wtryski:

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/24_wtryski.jpg[/img]


inne:

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/25_inne01.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/26_inne02.jpg[/img]


----------------------------------

gotowy (fotki sprzed paru dni):

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/27_gotowy01.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/28_gotowy02.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/29_gotowy03.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/30_gotowy04.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/31_gotowy05.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/32_gotowy06.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/33_gotowy07.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/34_gotowy08.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/35_gotowy09.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/36_gotowy10.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/37_gotowy11.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/38_gotowy12.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/39_gotowy13.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/40_gotowy14.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/41_gotowy15.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/42_gotowy16.jpg[/img]

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/43_gotowy17.jpg[/img]



i wykresik z hamowni

[img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/44_wykres.jpg[/img]


pozdrawiam [img]{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif[/img]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 18 Apr 2007 - 21:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jagood
post Wed, 18 Apr 2007 - 22:37
Post #2


Super User
Dołączył: Mon, 27 December 2004
Skąd: Stalowa Wola





wow, pełen podziwu, profi podejście do tematu!
osiągi sprawdzone już?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunio
post Wed, 18 Apr 2007 - 22:44
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





Robota profi, widac ze auto doinwestowane i robione z głową. Bardziej podoba mi sie pod maska niz na zewnatrz Szkoda tylko ze fwd - te 400KM mija sie z celem imho
Go to the top of the page
 
+Quote Post
riddick21
post Wed, 18 Apr 2007 - 22:56
Post #4


Rookie
Dołączył: Mon, 18 September 2006
Skąd: Sosnowiec





Autko pierwsza klasa...i ta moc.....
wiadomo jakie osiagi????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Wed, 18 Apr 2007 - 23:00
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





to audi to ciezki kredens, suche wazy 1660kg, do tego jeszcze audio dochodzi wiec powyzej 1700kg, ten 1.8 ma co tam robic. mysle ze robi paczke w jakies 6s, vmax 260kmh (odciecie na 5ce). na 1/4 nikt tego nie mierzyl, to auto dla wlasciciela ma byc szybkim lansero-bulwarowco-autostradowcem


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9000
post Wed, 18 Apr 2007 - 23:15
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 29 March 2004
Skąd: WF i WWL





Bardzo estetyczny i przemyslany projekt!!!
Z tym przekraczaniem 400KM, to bym sie wstzymal... i szkoda ze nie quatro


Tak czy siak gratki!!!!


--------------------
ex najszybszy SAAB w Polsce
ex pierwszy Viggen cabrio w Polsce
Teraz jakiś marny 9-5 po chipsie by Coobcio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coube
post Thu, 19 Apr 2007 - 00:39
Post #7


Flashmaster
Dołączył: Sun, 08 June 2003
Skąd: Katowice





uderza mnie pozytywnie estetyka wykonanej pracy....jeszcze takiej w PL nie widzialem. Mam nadzieje, ze to nie jedynie kwestia marketingu

jakies inne projekty


--------------------
Opel Z-series Counsellor
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FranoF1
post Thu, 19 Apr 2007 - 00:44
Post #8


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 April 2006
Skąd: ja to wiem...





nic dodać nic ująć...ogromy szacunek za podejście do tematu...może jakiś filmik jak audi spisuje sie na drodze?


--------------------
B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Thu, 19 Apr 2007 - 02:20
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Czy mi sie wydaje, czy wymieniliscie cały układ zasilania paliwem na tradycyjny z regulatorem cisnienia paliwa na listwie ?


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Thu, 19 Apr 2007 - 02:29
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Powiem tak , jeszcze nie widziałem auta zmodyfikowanego w PL, z takim porządkiem pod maską. Naprawde jestem pod wrażeniem wykonania projektu.

Paweł


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Thu, 19 Apr 2007 - 06:47
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Piękna !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wladas
post Thu, 19 Apr 2007 - 07:39
Post #12


Super User
Dołączył: Fri, 30 September 2005
Skąd: Białystok





CYTAT("Elberoth":2dtwzcm1)
Czy mi sie wydaje, czy wymieniliscie cały układ zasilania paliwem na tradycyjny z regulatorem cisnienia paliwa na listwie ?


wydaje ci sie, na listwie zamiast regulatora jest zaślepka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Thu, 19 Apr 2007 - 07:58
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





tak, byly cyrki z tym regulatorem w filtrze paliwa i wywalilismy go, listwa jest z pasata b5 z powrotem, w miejscu oryginalnego regulatora jest dotoczona zaslepka z alu (widac na fotce) i dolozony weber. calosc dziala bardzo dobrze i bez problemu sie wystroiła.

inne projekty? gotowcow wlasciwie nie ma albo jakies malo spektakularne, jestesmy krotko na rynku i nie jest to chwyt marketingowy

co do osiagow, z trakcja generalnie problemow nie ma, dosc szerokie opony, ciezkie auta, mieli na 1ce a na 2ce juz idzie, sam sie zdziwilem mimo ze to oska, postaram sie zalatwic jakas kamere i pokazac jak to smiga na drodze.

bardzo sie ciesze ze projekt i wykonanie przypadl wam do gustu. nastepny na tapecie bedzie chyba Punto GT 1.4T na jakies 220-230KM stage I
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Thu, 19 Apr 2007 - 07:59
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Wszystko bardzo ładnie ale masa zabija szczególnie jak weźmiemy pod uwagę napęd FWD.

U siebie mam ciężko z trakcją a focus waży prawie 400kg mniej


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Thu, 19 Apr 2007 - 08:04
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





nie da sie ukryc, auto jest okrutnie ciezkie, nie wiem jak to jezdzilo majac seryjne 163PS

to jest buda B6, wiec quattro nie jest tak trudno zamontowac,(niezalezny zawias z tylu) niewykluczone ze bedzie i quattro.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Thu, 19 Apr 2007 - 08:25
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT("ZoLt4R":jo0cdqs2)
nie da sie ukryc, auto jest okrutnie ciezkie, nie wiem jak to jezdzilo majac seryjne 163PS

to jest buda B6, wiec quattro nie jest tak trudno zamontowac,(niezalezny zawias z tylu) niewykluczone ze bedzie i quattro.


Jak jest możliwość,są środki to nie ma się nad czym zastanawiać!


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klonek78
post Thu, 19 Apr 2007 - 09:04
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Mon, 01 August 2005
Skąd: Elbląg





a czemu jakoś tak mało Nm wyszło?? przy podobnej mocy jak u slugera on ma 440Nm, zresztą jak robiłem przymiarki GT28RS do swojego auta to też celowałem w 450Nm i na przykładzie właśnie slugera widzę że się nie myliłem


--------------------
Szymany - ET 15,65 Vmax 168km/h - zero odchudzania + duże CarAudio + klima + seria sprzęgło
259HP + 347Nm@0,85bara - będzie więcej....
350HP + 450Nm coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Thu, 19 Apr 2007 - 09:16
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("ZoLt4R":313goiw6)
tak, byly cyrki z tym regulatorem w filtrze paliwa i wywalilismy go, listwa jest z pasata b5 z powrotem, w miejscu oryginalnego regulatora jest dotoczona zaslepka z alu (widac na fotce) i dolozony weber. calosc dziala bardzo dobrze i bez problemu sie wystroiła.


No własnie tak patrze, że jest listwa z 1.8T poprzedniej generacji.

Przerabianie całego układu paliwowego (dodanie nitki powrotnej) to jednak spora zabawa.

BTW - mogę zapytac jaka byla przyczyna ? W US chłopaki robią wyższe moce na kołach na seryjnej pompie i regulatorze. A jak już komus pompa padnie (częsta awaria niezależnie od mocy auta) to większość kupuje sobie identyczną pompę z działu Bosch Motorsport - jest montaż jest plug & play.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Thu, 19 Apr 2007 - 13:24
Post #19


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Witam
Widziałem samochód osobiście (ostatnio jakoś na jesieni chyba czy późnym latem) i bardzo ładnie wyglądał. Właściciel wolno nie jeździ więc blow offa słyszałem... jest boski Szkoda, że zawias został seryjny bo podczas przyspieszania wygląda troszke jak motorówka Nie jest może tak strasznie, ale rzuciło mi się to w oczy

CYTAT
a czemu jakoś tak mało Nm wyszło??


Jeżeli dobrze pamietam do zoltar pisal, ze NM jest tak mało w trosce o seryjne sprzęgło.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Thu, 19 Apr 2007 - 17:35
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





bardzo ładnie zrobione autko, moc tez ma sporą , jedynie felgi mi sie nie podobaja, kwestia gustu.
Pompę walbro zamontowaliście jakas uniwersalną, czy dedykowaną do silnika 1.8T??


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 01:47