![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 12 June 2006 ![]() |
Witam
Mam auto Audi A3 2004r. 2.0Tdi. Kod silnika BKD. Został zboxowany i sprzęgło zaczęlo sie psuc. Teraz zamierzam wymienić turbine i planowana moc będzie koło 230KM i 460NM.... przy okazji wymienic chec sprzęgło, bo skoro już boxa nie wytrzymuje to jak wymienie turbo na bank posypie się całkiem. Moje pytanie brzmi co zrobić?? Jakie sprzegło tam wrzucić?? Może ktoś orientuje się czy jakoś firma produkuje pod ten model wzmocnione sprzęgło które wytrzyma te 450-480NM?? Czy ktoś ma jakieś doświaczenia z tym silnikiem i sprzęgłem?? Może już ktoś próbował je wymieniać i mógłby podzielić się doświadczeniem?? Ważna sprawa... tam jest sprzęgło dwumasowe. Czy można wrzucić jednomasowe?? Może ktoś wie od jakiego autka tam podpasuje sprzęgło?? Czy może po prostu je wyjąć i spróbować przerobić/wzmocnić?? Prosze o pomoc!!! Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
... chyba koło dwumasowe
sachs uzupełnił już swoją ofertę o produkty z grupy performance do 2.0 TDI [url=http://imageshack.us:1k03x0qb] ![]() nie wiem jak z ceną. Do ARL można dostać komplet tarcza + docisk za ok 2500 zł -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 12 June 2006 ![]() |
A takie sprzęgło wytrzyma powiedzmy te 235KM i 460NM??
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Wytrzyma - w ARL wytrzymuje
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Ja proponuje od Sharana tylko nie wiem czy pasuje bo jeszcze nie sprawdzałem, od Sharana wytrzymuje prawie 240km i 420nm przejechałem juz 40tys km i dalej pieknie chodzi, w dodatku pracuje jak normalne sprzęgło. Jesli ktos potrzebuje zapraszam na priva
-------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Sharan 2.0 TDI jest od 2006 ale czy jest sprzęgło mocniejsze?
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Pisałem o 1,9 czy do 2,0 podchodzi bo nie wiem. Ale jeśli 240mm i wieloklin się zgadza to raczej powinno podejść. Seria w 1,9 a seria Sharan to naprawde wielka różnica, jak już pisałem jest to sprawdzone rozwiązanie.
-------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 12 June 2006 ![]() |
Ja powiem szczerze skłaniałbym się do tego Sachsa. Dobre, sprawdzone rozwiązanie. Mam pewność że wejdzie, bez żadnego kombinowania.
Mógłby ktoś jeszcze potwierdzić czy na bank wytrzyma??!! Może ktoś wie gdzie mógłbym je dostać w miare tanio?? (jaka firma w Polsce tanio załatwi) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 12 December 2006 Skąd: Kraków ![]() |
-------------------- Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Szczecin ![]() |
To nie bede zakladal 2 tematu tylko tu sie zapytam:
Co mozna wsadzic do passata 130pd AWX co by wiecej dwumasowka wytrzymywala, jest jakas opcja mocniejsza? Obecnie jest tylko 160ps a momentu ok 390Nm ale moze bedzie wiecej ale juz ten moment spowodowal ze jedna dwumasowka najprawdopodobniej z tego powodu sie posypala. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: miasto e30 teraz e36 ![]() |
CYTAT("Wono":2vzqyrus) Ja powiem szczerze skłaniałbym się do tego Sachsa. Dobre, sprawdzone rozwiązanie. Mam pewność że wejdzie, bez żadnego kombinowania.
Mógłby ktoś jeszcze potwierdzić czy na bank wytrzyma??!! Może ktoś wie gdzie mógłbym je dostać w miare tanio?? (jaka firma w Polsce tanio załatwi) tu masz namiar do 1.9 tdi maja w cenie 2300-2500zł RallyShop.pl (+48 (0) 500-456-567) -------------------- 178/389 ah te seaty by MT
po to człowiek stworzył komin żeby leciał dym... |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 12 June 2006 ![]() |
Polecam firme... http://www.mts24sklep.pl.
Kupiłem u nich docisk i tarcze spiekową Sach Performance za 1800zł. Dzieki Proof za info. Pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 17:26 |