Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Honda Civic Type R Kompresor by ECU-Performance
Integra
post Thu, 14 Dec 2006 - 08:41
Post #1


Super User
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: warszawa





Modyfikacje

Silnik: seryjne K20A2 + Kompresor Jackson Racing

Układ dolotowy: INJEN CAI

Układ wydechowy: Kolektor 4-2-1 TODA RACING, reszta seryjna

Układ wtryskowy: 550CC

Elektronika: Hondata K100 +Defi BF Boost i EGT

Układ chłodzenia: Seryjny

Układ napędowy: seryjna skrzynia + LSD Quaiffe

Zawieszenie: Seryjne + felgi OZ 18` + Engine Torque Damper

BODY KIT: Seryjny + Xenony






Silnik dosyc stlumiony seryjnym wydechem o srednicy 48mm z dwoma tlumikami. Z kompletnym wydechem planujemy 310-320KM.
Doladowanie kompresora seryjne 0.5bara. Moze kiedys zmienimy kolo pasowa na troszke wieksze w celu uzyskania ok. 0.7-0.8bara.

CO najwazniejsze dzieki krzywej mocy i momentu samochod naprawde ma trakcje, wiec mysle ze klasa Street FWD czeka...


--------------------
S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w -->
HONDATA Dealer
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 14 Dec 2006 - 08:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sluger
post Thu, 14 Dec 2006 - 08:54
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Znajome autko
Plany co do wydechu raczej się nie powiodą,bo właściciel woli ciszę no chyba, że ostatnio zmienił zdanie.

Jeśli chodzi o body to nie można zapomnieć o zajefajnych 18" OZ.

Pozdro


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Thu, 14 Dec 2006 - 09:56
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Faktycznie fajny ten przebieg momentu - żadnych peaków itp. W FWD to podstawa.

BTW - jak sie jeździ ze szperą ? I co to za szpera ? Quaife ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Thu, 14 Dec 2006 - 10:17
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





[quote="Integra"]Modyfikacje


Układ napędowy: seryjna skrzynia + LSD Quaiffe

quote]


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Thu, 14 Dec 2006 - 10:46
Post #5


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





super projekt.
Silnika widze totalna seria. Ile zniesie K20A? Jak to wyglada przy 0.7Bara trza kuć?


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Thu, 14 Dec 2006 - 11:13
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





Autko jakies znajome
Mam nadzieje ze bedzie jezdziło bezawaryjnie, mimo tego ze to dziewiczy projekt .
A co do wydechu, jak Ci sie uda Dominik namówić właściciela na wydech ?
On jest zwolennikiem ciszy


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Integra
post Thu, 14 Dec 2006 - 11:22
Post #7


Super User
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: warszawa





jakos namowic sie da

silnik zniesie bez kucia do 0.8b, tj. tak do ok. 340HP

wlasciciela moze kille zmobilizuja,
w tym setupie co jest, CTR od 80km/h do 200km/h
jest szybsze od EVO IX 340HP.
Do 150km/h Evo jeszcze walczy, ale potem juz nie

co ciekawe wyscig byl robiony na mokrej nawierzchni
i CTR na 3biegi wmaire normalnie przyspieszal .tzn. nie dokrecal biegu w miejscu


--------------------
S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w -->
HONDATA Dealer
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kozmozz
post Thu, 14 Dec 2006 - 11:54
Post #8


User
Dołączył: Wed, 15 March 2006
Skąd: Warsaw





super projekt

jak jezdzi sie ze szpera?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Thu, 14 Dec 2006 - 11:57
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





CYTAT("kozmozz":1l8om4lc)
super projekt

jak jezdzi sie ze szprera?

przeciez tam jest szpera, czytasz wogle czy tylko po tytule lecisz ??
SZPERA QUIFE


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
komancz
post Thu, 14 Dec 2006 - 11:58
Post #10


Super User
Dołączył: Tue, 15 July 2003
Skąd: Katowice





CYTAT("kozmozz":2zns397c)
super projekt

planujesz szpere?


przeciez jak byk napisane:

CYTAT("Integra":2zns397c)
Układ napędowy: seryjna skrzynia + LSD Quaiffe


Go to the top of the page
 
+Quote Post
nevada
post Thu, 14 Dec 2006 - 12:06
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





CYTAT("Sluger":2hzaj7gt)
Znajome autko
Plany co do wydechu raczej się nie powiodą,bo właściciel woli ciszę no chyba, że ostatnio zmienił zdanie.


El-tec- jestem w szoku jak cichy może być układ 2,5 na dwóch przelotach w silniku NA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ziperr
post Thu, 14 Dec 2006 - 12:07
Post #12


Super User
Dołączył: Wed, 03 March 2004
Skąd: Gliwice





, przeciez kozmozz sie pytal jak sie jezdzi, a nie z jaka

a tak wogole to bardzo fajny projekt - kompresor w hondowskim silniku to IMO lepsze wyjscie niz turbo -> daje wiecej momentu, a moze sie myle?


--------------------
'Nigdy nie jest żle, ale zawsze może być lepiej' ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kezorm
post Thu, 14 Dec 2006 - 12:32
Post #13


User
Dołączył: Mon, 09 October 2006





podnosilisci eglowice??

jaki jest stopien sprezania??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Thu, 14 Dec 2006 - 13:16
Post #14


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT("Integra":ot2l784t)
Silnik: seryjne K20A2 + Kompresor Jackson Racing
ja pierd.. czy jak jest pare zdjec to juz nikt nie czyta opisow?

ztcw kompresor nie daje wiecej momentu niz turbo, ale pozwala zachowac niezmieniona charakterystyke n/a i tak samo fajna reakcje na gaz..

zajebiscie fajny uliczny projekt!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Thu, 14 Dec 2006 - 13:22
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





auto zapina nieziemsko - no i do tego to prowadzenie..
911 też dostała łomot


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 14 Dec 2006 - 13:26
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Gratki dla Doktora za tak pionierskie projekty w Polsce. Co najważniejsze - bezawaryjne! Ja jestem ciekaw starcia combo vs kompresor, niutki w K24/20 wyszły niesamowite.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Thu, 14 Dec 2006 - 13:32
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





Tylko ze Sobolowy ma wiecej modów... chyba juz wszystkie


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Integra
post Thu, 14 Dec 2006 - 14:18
Post #18


Super User
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: warszawa





daje rade.

UKLAD WYDECHOWY JEST taki cichy, poniewaz tylko kolektor jest zmieniony, reszta jest seryjna, i nie 2.5 cala tylko 47- 48mm


--------------------
S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w -->
HONDATA Dealer
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Thu, 14 Dec 2006 - 15:46
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT("Integra":vbfggu5m)
w tym setupie co jest, CTR od 80km/h do 200km/h
jest szybsze od EVO IX 340HP.


Mówisz o EVO Bobika?

Gdyby nie moje przygody z wymianą pompy na Walbro to jeszcze w tym sezonie zmierzyłbym się z Harrym ale teraz niestety już na to pewnie pogoda nie pozwoli.
Ale z tego co słyszałem raczej nie mam szans,żeby killami zmobilizować Harrego do dalszych modów,bo CTR z takimi modami robi ponoć wysokie 12.Przy czym nie wiem,czy z seryjną masą czy po odelżeniu?


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Integra
post Thu, 14 Dec 2006 - 15:49
Post #20


Super User
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: warszawa





nie Bobika EVO , jakies inne
akurat mielismy mozliwosc z takim sie zlapac podczas wizyty Harrego w Wawie.


--------------------
S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w -->
HONDATA Dealer
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 16:08