Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Golf Mk1 swap 1.8T - update str.2
MACIOR
post Mon, 21 Aug 2006 - 21:51
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





Zebrałem się i wreszcie postanowiłem opisać moje pudełko do zabawy. Auto robione na miasto w charakterze "sleepera" W momencie zakupu auto miało zrobioną bude, częściowo silnik i hamulce.

Świeżo po zakupie




No i zaczeła się zabawa, wprawdzie z autem dostałem pare skrzynek gratów, ale zawsze czegoś było brak, rozwiązałem problem kupując drugiego MK1 GTI w wersi Pirelli, szkoda tylko, że nie na oryginalnych alu Poniżej pare fotek z rozbierania i składania dziadka.

Pierwsza rzecz jaką zakupiłem
Co prawda to tylko Weitec ale sprawdza się super, zrobiłem na nim już 5kkm nieoszczędzając i dalej działa
Szlif, honowanie, nowe tłoki mahle (wzmacniane), nowe korby, nowe panewy

Głowica odświeżona lekko zmodyfikowana, większe zawory ssące i wydechowe.

Środek w trakcie prac, doszedł tylko fotel [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img]
[img]http://img162.imageshack.us/img162/701/im000928kr6.jpg[/img]
Pancerne mocowanie fotela
[img]http://img162.imageshack.us/img162/7876/im000967bs6.jpg[/img]
Pare kilo rozpórek
[img]http://img162.imageshack.us/img162/564/im000969jc5.jpg[/img]
[img]http://img162.imageshack.us/img162/7123/im000979pa1.jpg[/img]
[img]http://img161.imageshack.us/img161/1106/im000984pn9.jpg[/img]
Tuningowe hamulce [img]{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif[/img]
[img]http://img161.imageshack.us/img161/3651/im000986ps9.jpg[/img]
Przeróbka grilla
[img]http://img161.imageshack.us/img161/8669/im000988za6.jpg[/img]


Lista modyfikacji stage 1

Silnik:
Tłoki Mahle wzmacniane
Nowe korobowody
Nowe panewki
Wyważenie całego układu korbowo-tłokowego
Większe zawory ssące 40mm wydechowe 34mm
Lekko liźnięta głowica
Wkładka filtra K&N
Mechaniczny wtrysk paliwa
Chłodnica oleju
Większa chłodnica silnika, 2 wentylatory/2 biegi
Układ paliwowy przeniesiony do środka auta plus zewnętrzna pompa
Krótka skrzynia biegów nie wiem z czego bo zero oznaczeń, 5 bieg kończy się na 190km/h przy 7000obr

Zawieszenie i układ jezdny
Gwint Weitec z regulacją twardości
Wszystkie gumowe elementy zaweszenia nowe
Rozpórki przód góra i dół, tył góra
Staliblizator tylnej osi
Brak przedniego stabilizatora (ciągle pękał)
Tył nowe bębny i szczęki z okładzinami
Przód tarcze 239mm wentylowane/nacinane Brembo, Klocki Ferrodo DS2000
Płyta alu 8mm pod silnikiem, można rzec że pancerna [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img]
Felgi ATS Classic 13/6 175/50 do zabaw
Felgi ATS Cup 14/6 185/55 na codzień
Ogumienie w zależności co jest u znajomego oponiaża, głównie Dunlop, Michelin

Buda i wnętrze:
Nowy lakier, jakiś niebieski z fiata [img]{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif[/img]
Maska na zapinki
Srodek 1 fotel kubełkowy BiMarco
Kierownica DW
Zegary Ciśnienia Oleju, Temperatury Oleju, Voltomierz, Vacuometr
Załączanie wentylatora z kabiny
Ręczny bezzapadkowy
Przednie lampy z krzyżem

Zimą planowany jest Stage 2, klatka, poliuretany w zawieszenie, nowe stabilizatory przód i tył, hamulce przód 256mm tył 239mm oczywiście tarcze, wymalowanie środka na biało, odciążenie budy, drobne poprawki lakiernicze i jeszcze pare pierdołek, jak zostanie coś więcej gotówki to webbery, ostry wałek lub swap. Obecnie auto legitymuje się mocą 107km i 160nm, było by więcej ale nikomu niechce się bawić wtryskiem. Co do osiągów to z Ibizą 130+soft robiącą 15.4 ide równo, ET+RT z bemowa 16.4 mieląc całą jedynke i dwójke [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] Na koniec jeszcze amatorskie fotki [img]{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif[/img]

[img]http://img70.imageshack.us/img70/8476/p1060424fl4.jpg[/img]
[img]http://img70.imageshack.us/img70/2346/p1060416um9.jpg[/img]


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 21 Aug 2006 - 21:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Charles
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:07
Post #2


User
Dołączył: Sat, 19 June 2004
Skąd: ziemia obiecana





bardzo pozytywny furaczan! gratuluje!!klasyk i do tego z niezlymi osiagami!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:08
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Ciekawy projekt . Swap na jaki motor bierzesz pod uwage ? Moze 1.8t ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:11
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





Jak już swap to tylko 1.8T, ale pierwsze klatka i hamulce bo juz jest nieciekawie.


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:45
Post #5


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT("MACIOR":15etabnv)
Jak już swap to tylko 1.8T, ale pierwsze klatka i hamulce bo juz jest nieciekawie.

Eeee lepiej ABFa zapodac i miec pure power


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Szyd(L)o_*
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:57
Post #6









Uwielbiam takie wózki, klasyczne a zarazem szybkie. Gratuluje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROTOR
post Mon, 21 Aug 2006 - 23:23
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Tue, 08 March 2005
Skąd: Lublin





jedyny model Vw jaki mi sie podoba

MKI gti sa mega

gratuluje projektu

Added after 54 seconds:

P.S.

jakbys chcial znowu gazniczki to powinienem miec na zime jakies nowe sztuki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MarU_
post Mon, 21 Aug 2006 - 23:27
Post #8


Super User
Dołączył: Fri, 18 August 2006





ładny mk1, ale wydaje mi sie że powinienes załozyć jakieś inne felgi te sa tak popularne...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 21 Aug 2006 - 23:30
Post #9


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





taaa macior słuchaj chłopaka po co ci klasyczna fela do vw.


A na powaznie to wypas auto cichociemne , klasyczne i w przeciwienstwie do Y nie zrobi wysokiej 20 na cwiartke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Mon, 21 Aug 2006 - 23:46
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





CYTAT("Colin":1hfqxn8t)
CYTAT("MACIOR":1hfqxn8t)
Jak już swap to tylko 1.8T, ale pierwsze klatka i hamulce bo juz jest nieciekawie.

Eeee lepiej ABFa zapodac i miec pure power



Zbyt popularne, pozatym za dużo evo na mieście się pokazało.


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danielCRV
post Tue, 22 Aug 2006 - 18:30
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sun, 04 April 2004
Skąd: Lublin





Jaki jest przebieg mocy i momentu, masz wykres?


--------------------
ET 13:72 Bemowo 1.05.05
ET 13:78 BP 12.06.05
ET 13:21 Stalowa '06

http://www.hondatech.pl
http://www.LKT.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
t-o-m-e-k
post Tue, 22 Aug 2006 - 21:30
Post #12


User
Dołączył: Sat, 19 June 2004
Skąd: Kielce/Poznań





świetny sleeperek, a najbardziej kocham te detale w takich autach które zdradzą znającym sie na rzeczy że taki samochód sporo potrafi..


--------------------
**CB Inside**
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Spawos
post Wed, 23 Aug 2006 - 09:43
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Wed, 19 February 2003
Skąd: Lublin





No no macior fotki ladnie wygladaja, daj jakies normalne macior wsadzaj 1,8T i nie gadaj bedzie przecinak i moze mnie dogoniesz wtedy hehe


--------------------
Prawdopodobnie Najszybsze Daewoo w Polsce
2004--> ET 18,3
2005--> ET 17,4
2006--> ET 14,7
2007-->13.xx???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
martii
post Wed, 23 Aug 2006 - 11:11
Post #14


Super User
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: Sz-n





najstarsze vwiki sa najfajniejsze, gratulacje
ja juz bym z checia swoim derbiakiem wyskoczyl...ale musialem odpuswcic prace na pare miesiecy

16,4.... myslalem ze bedzie nizej to tyle co ja swoja delsolka w Pile na MP tez palac jedynke


--------------------
Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I
CRX EH6
VW Derby 2.0 16v in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Wed, 23 Aug 2006 - 20:41
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





G-tech wypluł ostatnio 14.9, ale jakoś niechce mi się wieżyć, zobacze może do Starachowic pojade jak starczy mi sił po tygodniu.


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
QSY
post Wed, 23 Aug 2006 - 23:52
Post #16


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 June 2003
Skąd: Lublin





W koncu opisałes to gradobicie
Fajnie wyglada i fajnie jezdzi Powodzenia w dalszych modach I moze w koncu kiedys staneli bysmy na kresce


--------------------
http://www.katservis.pl - dużo się tu nauczyłem
http://www.autor-tuning.com/ - gorąco polecam
http://www.reampoland.pl - tu pracowalem
http://www.lkt.pl - moje lokalne forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Thu, 24 Aug 2006 - 00:03
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





w starachowicach kręci sie dobre czasy


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Sat, 13 Jan 2007 - 22:43
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





Pora na mały update
No i stało się, zryta ekipa german fans posiedziała i przemyślała pare rzeczy i tak oto pojawił się dawca po mocno promocyjnej cenie


Po paru godzinach nierównej walki pomiędzy człowiekiem, a maszyną...

oczom niestrudzonych druciarzy ze wschodu ukazał się 1.8T AEB z k04-23 w bonusie


Małe sortowanko gratów

Rozbiórka i wstępne przymiarki.
[img]http://img352.imageshack.us/img352/1598/p1070017ql7.jpg[/img]
[img]http://img352.imageshack.us/img352/2335/p1070020ac8.jpg[/img]
[img]http://img352.imageshack.us/img352/7217/p1070023ij5.jpg[/img]
[img]http://img352.imageshack.us/img352/964/p1070030fo9.jpg[/img]
Silnik rozebrany, pora na auto [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img]
[img]http://img352.imageshack.us/img352/3998/p1070031fu8.jpg[/img]
Dużo kabelków i tyrtytek [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img]
[img]http://img352.imageshack.us/img352/991/p1070037oq3.jpg[/img]
Kabelki i rureczki poodczepiane
[img]http://img352.imageshack.us/img352/9026/p1070052sx0.jpg[/img]
Walka trwa... stoper, śrubki do półosiek i jeden taki co za dużo pary w łapkach ma [img]{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif[/img]
[img]http://img352.imageshack.us/img352/7088/p1070066ze3.jpg[/img]
Półosie out, można motor rwać [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img]
[img]http://img352.imageshack.us/img352/5204/p1070070eq6.jpg[/img]
No to wyrywamy motorownie...
[img]http://img352.imageshack.us/img352/2893/p1070071kb1.jpg[/img]
ManPower, czyli dwóch takich których siła rozpiera [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img]
[img]http://img352.imageshack.us/img352/2460/p1070073sn1.jpg[/img]
Chwila pomyślunku i motor wisi, 2 z 4 łap pasują jak klocki lego, resztę dorabiamy
[img]http://img352.imageshack.us/img352/1566/p1070083eq2.jpg[/img]
W międzyczasie wpadły w łapki jarzma, zaciski i zwrotnice z mk2 GTI i kolejny klasyczny felunek (15/7 Et12).
[img]http://img352.imageshack.us/img352/6443/felgafs4.jpg[/img]
[img]http://img352.imageshack.us/img352/1313/hamulcezacwj2.jpg[/img]

Na tym kończymy fotostory, obecnie auto wisi na podnośniku jako goła buda z paroma kołami i zawieszonym blokiem ze skrzynią. Wszystkie mocownia silnika w nadwoziu pozostały oryginalne. W przyszłym tygodniu blok idzie do honowania i pomierzenia, głowica do renowacji. No i czekam na parę przesyłek z zabawkami, specyfikacja na dzień dzisiejszy.

Silnik
1.8T AEB - gotowe
Turbina k04-23 - gotowe
Wtryski Bosch 380ccm - gotowe
Tłoki i korbowody z AUQ - gotowe
Uszczelki, pierścienie i reszta pierdołek eksploatacyjnych do silnika - gotowe
Przerobiony rozrząd na zwykłą rolkę zamiast napinacza hydraulicznego
Wywalony dwumas i seryjne sprzęgło, zastąpiony kombinacją z G60 i TDI
Wydech downpipe 3 lub 4 cale, reszta 2.5cala, z jednym tłumikiem końcowym - w trakcie
FMIC bądź WIC - w trakcie
Dolot do turbiny 3 cale + filtr Pipercros - gotowe
Nowy układ paliwowy z zewnętrzną pompą paliwa - praktycznie gotowe

Przeniesielnie napędu i skrzynia biegów
Seria z Golfa GTI mk4 - EBN
Szpera Peloquin - w planach
Opony Toyo R888 - w trakcie
Przeróbka półosi - w trakcie
Homemade poduszki silnika - w trakcie

Zawiesznie i hamulce
Hamulce przód 2 wersje jedna na 256 z zaciskiem girling 54, druga opcja 280mm z zaciskiem girling 54 - gotowe
Tarcze Brembo - w trakcie
Tył hamulce seryjne bembny z wersji GTI
Pompa hamulcowa z G60 plus przeróbka serwa - gotowe
Gwint Weitec - gotowe
Poliuretany komplet w zawieszenie - w trakcie
Osłona silnika - gotowe, ale do poprawki
Felgi Rial 15/7 renowacja i polerka rantów - w trakcie
Felgi ATS Cup 14/7 - gotowe
Felgi jakieś klasyczne 14/7 na fornt i 14/8 czy 9 na tył - w trakcie
Przeróbka wachaczy przednich i stabilizatora - w trakcie
Rozpórka góra przód, tył góra - gotowe
Kratownica pod mocowania wachaczy - do zrobienia
Rozpórka do podłużnic plus przeróbka mocowania przedniej poduszki skrzyni biegów - w trakcie

Wnętrze
2 kubełki Bimarco - gotowe
Szelki 4pkt - gotowe
Całe wnętrze z GTI Pirelli w stanie praktycznie igła - gotowe
Kierownica - Coś z dużym odsadzeniem, bądz nowa dłuższa naba do posiadanej Momo Corse
Klatka - do przemyslenia jeszcze
Zegary digital - są ale nie wiem czy włożę
Dodatkowe zegary cisnienie paliwa, oleju, temperatura wody, oleju Autometer, doładowanie 60mm HKS - gotowe
EGT najlepiej coś z alarmem i 52mm - w trakcie

Buda i styling
Z zewnątrz praktycznie seria, poza paroma dodatkami, wąski hokej na przód, tylny spoiler na klape Zender, zapinki na maskę, przednie lampy prawdopodobnie czarne wkłady plus soczewka, ogólnie ma być lekko agresywny sleeper [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] Gleba na ile pozwolą felgi i opony. Obspawanie kielichów i mocowań silnika, skrzyni.


Plany... 200KM na kołach (na początek), masa nie większa jak 800kg i brak trakcji przez pierwsze pare biegów [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] No i fajnie by było jakby to skręcało troszke.


Podziękowania dla ekipy Kat-Sercice i AutoR za udostępnienie skrawka warsztatu na niemieckiego szrota [img]{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif[/img]


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LostBoy
post Sat, 13 Jan 2007 - 23:06
Post #19


Generation NEXT
Dołączył: Wed, 09 July 2003
Skąd: Dark side of the mOOn





Ładnie, jedyne co wygląda obleśnie to DP. Nie da się go zrobić inaczej ?


--------------------
Real cars don't power the front wheels, they lift them..
Tor Poznań 1:54 na automacie z ogranicznikiem prędkości do 180 km/h :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Sat, 13 Jan 2007 - 23:08
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Fajny opis , tylko ze tarcza 280mm moze nie wejsc do 14" felgi wtedy ta opcja odpada


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 01:30