Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Zapowietrzone Wspomaganie kierownicy w bmw 325
waco
post Thu, 08 Sep 2005 - 17:43
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 08 September 2005





Kupilem dzisiaj bmw 325i , autko w bdb satnie oprócz wspomagania , gosciu co sprzedal mi auto mowil ze jezdzil i niezwracal uwagi na poziom plynu i 2 dni przed sprzedaza zapowietrzylo sie wspomaganie bo skonczyl sie płyn.... mowił ze wlal plyn do zbiorniczka ale kierownica dalej ciezko chodzi i trzeba je odpowietrzyc !

Jak odpowietrzyc wspomaganie w BMW e36?? A moze gosciu sciemnial i wspomaganie do wymiany>???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 08 Sep 2005 - 17:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Świr
post Thu, 08 Sep 2005 - 20:12
Post #2


User
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Tarnów





Raczej ściemniał. A pytanie, czy jak kupowałeś auto wyło coś wspomaganie czy cicho ale ciężko, jeżeli wyło i dalej wyje to może da się uratować bo pompa jest w tym modelu rozbieralna(wymiana najprawdopodobnie oringu) natomiast jeżeli cisza i ciężko chodzi to ją "zmieliło" i już jej chyba nic nie pomoże.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Thu, 08 Sep 2005 - 21:36
Post #3


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





sciema

jezeli plyn jest na poziomie chodzi ciezko to moze byc pompa
moze byc tez zawor cisnieniowy ktory nietrzyma


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waco
post Thu, 08 Sep 2005 - 22:01
Post #4


Rookie
Dołączył: Thu, 08 September 2005





nic nie wyje... ciuchutko i cieżko ile kosztuje wymiana takiej pompy??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes
post Thu, 08 Sep 2005 - 22:29
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sun, 07 November 2004
Skąd: Nottingham,UK





ehhhh sciema:
1. pompa może wyć nawet z powodu złego płynu
miałem czerwony castrola jakis tam dextron i wyło na nim, pózniej nalałem oryginalny febi czy cus i cisza
2. jak sie płyn skonczył to czasem tez wspoma chodziła cicho i kiera ciezko jak bez wspomy
3.płyn do wspomy tak od niczego sobie nie uciekł,pewnie masz do robienia maglownice
4.nalej jakis dobry płyn zanim zaczniesz szukac pompy i zobacz czy jeszcze działa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 09 Sep 2005 - 09:15
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Jeśli u mnie przy maksymalnym srkęcie kierownicy słyszę dość głośny dźwięk to zmienić płyn (mam zły?) ? Czy pompa się kończy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SAFIK
post Fri, 09 Sep 2005 - 11:22
Post #7


Super User
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: Wa-wa





CYTAT("joker":bgpyod31)
Jeśli u mnie przy maksymalnym srkęcie kierownicy słyszę dość głośny dźwięk to zmienić płyn (mam zły?) ? Czy pompa się kończy?


odpuść trochę fajerę i będzie dobrze
z tego co wiem nie należy się przejmować i jest to normalna rzecz, u mnie też coś słychać przy skręcie na maxa ...


--------------------
Będziesz
Mógł
Więcej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 09 Sep 2005 - 20:39
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Tak też mi powiedzieli, nie przejmowałem się tym, po prostu to maksymalne obciążenie i "tak już jest" . Ale jak tu piszą płyn ma znaczenie to zacząłem się zastanawiać.
Pozdro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sat, 10 Sep 2005 - 23:51
Post #9


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





to jest normalne ze pompa wyje jak skrecasz nz max
niektore auta maja ograniczniki ktore zmniejszaja cisnienie w ukladzie

ale niejest zalecane wiecej niz pare sekund bo pompe szlak trafi


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nonam3
post Sun, 11 Sep 2005 - 16:56
Post #10


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Jaworzno





Czy wspomaganie z modelu 318( e36) jest takie same jak w modelu modelu 325 ??


--------------------
usunieto sygnature komercyjną
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zwierzak
post Sun, 11 Sep 2005 - 17:38
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Mon, 27 January 2003
Skąd: warszawa





Wspomaganie od 318 i 316 nie ma chyba chłodnicy płynu ale nie wiem czy to jest element, który mozna odkrecic czy jest na stale .


--------------------

Kopnac to mozesz swoja starą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magda Szwedziak
post Thu, 29 Sep 2005 - 19:00
Post #12


Rookie
Dołączył: Mon, 26 September 2005
Skąd: Poznań





waco za nową pompę wykasują Cię ok 1200 za używkę coś ok 400 tyle że bez jakiejkolwiek gwarancji!
Przyjżyj się dokładnie tej którą masz ,odkręć conieco i zobacz! [/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
7
post Thu, 29 Sep 2005 - 23:07
Post #13


Rookie
Dołączył: Sat, 23 April 2005
Skąd: z tasmanii :)





i przede wszystkim po zalaniu sprawdz czy ci z magla nie cieknie bo zazwyczaj magiel jest drozszy od pompy a magiel + pompa to juz wogule sie odechciewa..


--------------------
pozdrowionka z krainy WWL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sarna1
post Fri, 30 Sep 2005 - 09:20
Post #14


Super User
Dołączył: Sat, 23 November 2002
Skąd: Słupsk





no ale jak magiel nie ma luzow to jego uszczelnienie to groszowa sprawa - pare simmeringow i jak nowy . Wiem bo sam przez to przechodzilem i poki co nie moge narzekac. Tak samo do pompy - uszczelniacz nie jest drogi.

A ceny z IC sa takie

- pompa po regeneracji 500 pln
- magiel 800.

Swoje czesci zostawiasz im. Chore ceny...


--------------------
S3,
A4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RoboCop
post Sun, 02 Oct 2005 - 11:33
Post #15


User
Dołączył: Thu, 20 January 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy





Sarna1 czy w e30, ciężko jest wymienić uszczelnienia we wspomaganiu-
bo u mnie juz zaczyna wyciekać płyn(nie trzeba dolewać do zbiornika
ale z kanału nie wygląda to za ciekawie) -może czas o tym pomyśleć???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes
post Sun, 02 Oct 2005 - 12:00
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Sun, 07 November 2004
Skąd: Nottingham,UK





sprawa nie skąplikowana, nalezy wyciagnac maglownice, wymyc ja i rozebrac na czesci pierwsze, tak naprawde do wymiany przeważnie sa 2 lub 3 uszczelnienia, zrobiłem tak w mojej "byłej" e30 i było ok. Uszczelniacze kupiłem na sztuki w sklepie z uszczelnieniami na wymiar (pamietaj ze maja byc olejoodporne itp) zapłaciłem około 60zł. W sklepie BMW maja tylko komplet uszczelniaczy ale koszt to ok 200zł (lub coś koło tego)
Tu masz link do tego niestety po niemiecku ale może ci coś pomoże. Pozdrawiam

http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00691.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sarna1
post Sun, 02 Oct 2005 - 16:03
Post #17


Super User
Dołączył: Sat, 23 November 2002
Skąd: Słupsk





CYTAT("RoboCop":oqbpfdw3)
Sarna1 czy w e30, ciężko jest wymienić uszczelnienia we wspomaganiu-
bo u mnie juz zaczyna wyciekać płyn(nie trzeba dolewać do zbiornika
ale z kanału nie wygląda to za ciekawie) -może czas o tym pomyśleć???


Hej

Ja robilem wszystko tak jak w opisie http://www.schwarzone.de/e30/fotost/f00691/f00691.htm

A wymienialem tylko 2 simmeringi na listwie (wenatrz obudowy i na walku). Reszta wyglada super.


--------------------
S3,
A4
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 22:03