Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Tarcze/klocki firmy "Black Diamond"
Suchar
post Wed, 03 Aug 2005 - 12:16
Post #1


User
Dołączył: Fri, 29 April 2005
Skąd: Polska





Czy ktoś z Was ma doświadczenia z tymi wyrobami ??
Po lekturze brytyjskich forów i zapewnieniach panów z JC Auto Tuning, są to sprzęty porównywalne w relacji jakość/cena do produktów EBC - ponoć.
Co ciekawe, tarcze w/w firmy mają ciekawy... kolor, tzn. czarny, co może nadawać oryginalego wygladu autu.
Co wy na to ?? Jesli ktoś już zajeździł takie coś, to proszę o info.
Dzięki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 03 Aug 2005 - 12:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Edmud
post Wed, 03 Aug 2005 - 13:53
Post #2


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 November 2004
Skąd: Wawa





Tarcze i klocki nie wytrzymały jednego KJSu w cieniasie. Więc co dopiero w 200SX parę hamowań z 200 do 0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mofi
post Wed, 03 Aug 2005 - 13:57
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 December 2003
Skąd: Wawa





Nic na ten temat nie wiem
ale jezeli cos ma przypominać coś czym nie jest to długo bym się zastanawiał
jakieś takie węglowe a węglowymi nie są.

ALE wyglądają ciekawie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edmud
post Wed, 03 Aug 2005 - 14:02
Post #4


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 November 2004
Skąd: Wawa





Miałem je w ręce. Wygląd fajowy ale do auta bym se nie założył
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dino WGM
post Wed, 03 Aug 2005 - 14:28
Post #5


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 September 2003





CYTAT("Edmud":1albm9wc)
Tarcze i klocki nie wytrzymały jednego KJSu w cieniasie. Więc co dopiero w 200SX parę hamowań z 200 do 0



Jeżeli mówisz o Ostrowskim, to miał tylko klocki do normalnych tarcz, i nie kjs tylko rajdu.

Klocki te są do ciętych lub wierconych tarcz, wtedy działają.....

Jak narazie wytrzymały paredziesiąd hamowań z 250km/h w skodzie .....

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_>STAN<_*
post Thu, 04 Aug 2005 - 01:13
Post #6









Dino apropo a macie jakies zaciski?? i ewentualnie ilutłoczkowe i za ile i pytanie czy na tył tez by sie znalazły (w E46coupe zadko sie na tyl zdarzaja nawiercane chyba ze w M'kach)
moga byc nawet Black Diamond zestaw Jarzma+przewody+zaciski+tarcze+klocki

daj znac na priv i pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edmud
post Thu, 04 Aug 2005 - 07:03
Post #7


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 November 2004
Skąd: Wawa





CYTAT("Suchar":2l4u8i32)
...a skąd wiesz, że chciałbym wsadzić do 200sx, hę ??


A nie przemierzasz świata w żółtym SXie N13 z SR20DET inside??

Added after 2 minutes:

CYTAT("Dino WGM":2l4u8i32)
Jeżeli mówisz o Ostrowskim, to miał tylko klocki do normalnych tarcz, i nie kjs tylko rajdu.

Klocki te są do ciętych lub wierconych tarcz, wtedy działają.....

Jak narazie wytrzymały paredziesiąd hamowań z 250km/h w skodzie .....

Pozdr.


Powtórzyłem tylko słowa Grzyba, który wypowiadał się w Powertronicu, przy wielu świadkach i osobach zainteresowanych zaraz po tym "rajdzie"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edmud
post Thu, 04 Aug 2005 - 07:58
Post #8


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 November 2004
Skąd: Wawa





Sorki, pomyliły mnie się oznaczania Sunnych z SXami
Kiedy wpadniesz się pośścigać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Thu, 04 Aug 2005 - 08:05
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





CYTAT("Dino WGM":25z359p7)
Klocki te są do ciętych lub wierconych tarcz, wtedy działają.....

Czyli są tak marne że wydzielaja taką ilość gazów,że odpycha klocek od tarczy i tarcze muszą być cięte/wiercone, żeby odprowadzic nadmiar gazów?
Co to za superklocki co poddały w PPZM w słabym i lekkim samochodzie.Raczej nie sa z tego powodu godne polecenia, już dużo lepiej wyglada połączenie EBC Red Stuff i gładka tarcza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dino WGM
post Thu, 04 Aug 2005 - 09:30
Post #10


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 September 2003





CYTAT("RedKivi":kh2e212y)
CYTAT("Dino WGM":kh2e212y)

Klocki te są do ciętych lub wierconych tarcz, wtedy działają.....

Czyli są tak marne że wydzielaja taką ilość gazów,że odpycha klocek od tarczy i tarcze muszą być cięte/wiercone, żeby odprowadzic nadmiar gazów?
Co to za superklocki co poddały w PPZM w słabym i lekkim samochodzie.Raczej nie sa z tego powodu godne polecenia, już dużo lepiej wyglada połączenie EBC Red Stuff i gładka tarcza.



Wedle twojego rozumienia wszystkie klocki są takie same i powinny działać z każda tarczą ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Thu, 04 Aug 2005 - 13:37
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





Nie wiem jakie są klocki z oferty tuningowej JC.Wiem natomiast ze renomowane produkty np Pagid, ferodo ds2000/3000 bez zarzutu działaja na seryjnych tarczach hamulcowych, choćby peugeot 206/106, gdzie regulamin grupy N nie dopuszcza tarcz wierconych.A blekdajmondy z JC pala sie podobno na wszystkich tarczach i sam Grzyb ich nie rekomendowal do bardzie profesjonalnych zastosowań.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dino WGM
post Thu, 04 Aug 2005 - 14:45
Post #12


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 September 2003





Sam założyłem je do zwykłych tarcz i sie załamałem, za to z wierconymi jest dobrze.

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 04 Aug 2005 - 22:11
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT("Dino WGM":3gza5pw0)
Sam założyłem je do zwykłych tarcz i sie załamałem, za to z wierconymi jest dobrze.

Pozdr.


Seryjne klocki np. Lukasa połaczone z nawiercanymi tarczami np. Mikoda też działają o wiwle lepiej niz na tych samych tarczach ale bez dziurek...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dino WGM
post Fri, 05 Aug 2005 - 00:38
Post #14


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 September 2003





CYTAT("Coobcio":3d1h1ym1)
CYTAT("Dino WGM":3d1h1ym1)
Sam założyłem je do zwykłych tarcz i sie załamałem, za to z wierconymi jest dobrze.

Pozdr.


Seryjne klocki np. Lukasa połaczone z nawiercanymi tarczami np. Mikoda też działają o wiwle lepiej niz na tych samych tarczach ale bez dziurek...


No i co z tego ?? Widzisz tu jakies powiązanie z Black Diamondem ??

Bo ja nie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_>STAN<_*
post Fri, 05 Aug 2005 - 01:06
Post #15









Dziur-lepiej chłodzaszybciej sie zuzywaja i robia

jak bym mogl to bym sobie przedziurkował i tylnie tarcze..ale na tyl takich nieposiadam:p

Black Diamond ma nizłe tarcze z tego co słyszałem sa nacinane kreska i puktami(tak jakby ktos sie wwiercil ale nie do konca)

przez co tonuja swoja zuzywalosc,sa bardziej zywotne...
jezli ktos sie sciga na sss albo ,,lightowo po ulicy i nie ma 400km moze smialo zakładac z klockami red albo green...

opinie z tego co słyszałem pozytywne...
wiec jak ktos bedzie jak kretyn siekał w nie od poczatku siekal..i katował to nie ma materialow i rzaeczy iesmiertelnych a tym swiecie...i wszystko da sie popsuc...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChEsTeR_N
post Fri, 05 Aug 2005 - 01:41
Post #16


Frequent User
Dołączył: Sun, 01 February 2004
Skąd: z za Winkla





Ja tez rozmawialem z Grzybem i jak sam stwierdzil tarcze BlackDiamond nie nadaja sie do sportu. Jezeli chodzi o ich klocki to sie nie wypowiadam ale jezeli na seryjnych tarczach dzialaja godzej niz seryjne klocki to cos jest nie tak. Bo ferrodo i EBC na seryjnych gladkich tarczach poprawiaja skutecznosc hamowania i to znacznie.
A tak apropo to te tarcze tylko na pocztku tak ladnie wygladaja potem powloka sie sciera i wyglada jak zwykly zeliw z nacieciami i dziurkami.


--------------------
АВТОПИЛОТ ВКЛЮЧЕН team
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edmud
post Fri, 05 Aug 2005 - 07:10
Post #17


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 November 2004
Skąd: Wawa





[quote="Dino WGM":3mltk2vz][quote="Coobcio":3mltk2vz][quote="Dino WGM":3mltk2vz]Sam założyłem je do zwykłych tarcz i sie załamałem, za to z wierconymi jest dobrze.

Pozdr.[/quote]

Seryjne klocki np. Lukasa połaczone z nawiercanymi tarczami np. Mikoda też działają o wiwle lepiej niz na tych samych tarczach ale bez dziurek...[/quote]

No i co z tego ?? Widzisz tu jakies powiązanie z Black Diamondem ??

Bo ja nie...[/quote]

A ja jak najbardziej widzę. Chłopak napisał, że lepszy efekt uzyskuje się za 1/2 tej kasy.

Added after 5 minutes:

(">STAN<":3mltk2vz)
opinie z tego co słyszałem pozytywne...
wiec jak ktos bedzie jak kretyn siekał w nie od poczatku siekal..i katował to nie ma materialow i rzaeczy iesmiertelnych a tym swiecie...i wszystko da sie popsuc...[/quote]

Seryjne tarcze i klocki właśnie tak siekam od początku do końca ich żywota. Klocki wymieniam co 10-20 tys. km czyli 2-3 razy do roku. Jak narazie nie odnotowałem ich braku po ostrym kacie, nawet jak się tarcze zaświeciły piękną czerwoną łuną...

Więc nie wciskajcie ludziom kitu, że hamulce są dobre tylko trzeba delikatnie jeździć, bo szlag człowieka trafia jak widzi takie bzdury.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 05 Aug 2005 - 07:20
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CZyli jednym słowem to kicz z tego co sie tutaj dowiedziałem.
No nic trzeba będzie załatwić EBC Green.
Pozdrówka i dzikuje za wymiane informacji.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Fri, 05 Aug 2005 - 08:42
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





CYTAT("Coobcio":2v67g4st)
CZyli jednym słowem to kicz z tego co sie tutaj dowiedziałem.
No nic trzeba będzie załatwić EBC Green.
Pozdrówka i dzikuje za wymiane informacji.

jak juz mowa o ebc green to dla mnie jest to także szlams-->moze wydajniejsze są od serii nie powiem, lecz w porównaniu z taroxem nie ma co myślec o EBC. są głośne i mniej wydajne od TAROOXA takie moje zdanie.THX
BTW co do black Diamond to nie wiem jak z hamowaniem ,ale sprzęgło spaliło mi sie po kilkuset km, a miało być wzmocnione i wytrzymać moc jaka była w aucie na ten czas;/


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChEsTeR_N
post Fri, 05 Aug 2005 - 18:03
Post #20


Frequent User
Dołączył: Sun, 01 February 2004
Skąd: z za Winkla





Chyba ten Black Diamond robi wszystko z marchwi.


--------------------
АВТОПИЛОТ ВКЛЮЧЕН team
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 31 July 2025 - 11:39