Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Hamownia kontra Cytryna C5
Fu
post Sat, 05 Mar 2005 - 09:40
Post #1


User
Dołączył: Sat, 08 May 2004
Skąd: Bielsko-Biała





Witam wszystkich ponownie

Wczoraj wraz z Da3 wybralismy sie na hamowanie z moja drag cytryna
Aby w koncu dowiedziec sie jaki jest przyrost mocy po wizycie w firmie CompSport
Niestety ku naszemu zdziwieniu nie da sie wykonac pomiarow tego auta
Dlatego, ze zawieszenie w cytrynie nie pozwala na przymocowanie jej, a po drugie hamownia "glupieje" rowniez przez to zawieszenie - dzieje sie to na wskutek samopoziomowania i regulacji przeswitu.
Reasumujac wiec wyprawa na hamownie nie udala sie
Stad moje pytanie do Was czy ktos spotkal sie z takim problemem Moze jakies pomysly na pomiar cytryny

Da3 i firma CompSport wpadli na pomysl pomiaru Gtech'em - no ale dopiero jak snieg zejdzie


--------------------
Powered by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 05 Mar 2005 - 09:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Asgaard
post Sat, 05 Mar 2005 - 10:07
Post #2


SRTW
Dołączył: Mon, 20 October 2003
Skąd: Wrocław





nie da się wyłączyć tego samopoziomowania przy pomocy bezpiecznika?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ballantiness
post Sat, 05 Mar 2005 - 10:29
Post #3


User
Dołączył: Thu, 09 December 2004
Skąd: Tarnów





W "GT" hamowali C5, nawet nie jedna, i nie pamietam zeby pisali o jakichs problemach. np numer z czerwca 2002: C5 Break na hamowni,testy modułu,wersja 110PS.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MaxMat
post Sat, 05 Mar 2005 - 11:07
Post #4


User
Dołączył: Wed, 22 December 2004
Skąd: Warszawa





Witam
Nie spotkałem się jeszcze z problemem przy hamowaniu jakiegokolwiek hydro , nie bardzo wiem co ma samopoziomowanie do przypięcia na hamowni . Może zmień hamownię na taką która już kiedyś hamowała auto z hydro .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fu
post Sat, 05 Mar 2005 - 11:28
Post #5


User
Dołączył: Sat, 08 May 2004
Skąd: Bielsko-Biała





Samopoziowanie i kontrola przeswitu powodowaly ze auta nie dalo sie przypiac. Poniewaz przy mniejszych predkosciach podnosil by sie
i napinal mocowania, a przy wiekszych obnizal i luzowal je. Co powodowaloby jezdzenie w prawo i lewo po rolkach.
A przy duzych predkosciach nie bylo by to wskazane
Do tego wszystkiego cytryna kontroluje przechyly prawa/lewa strona, wiec docisk na rolkach zmienial sie i hamownia "hamowala awaryjnie".

To wszystko nie pozwolilo na wykonanie pomiaru.
Oto cala historia.


--------------------
Powered by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Sat, 05 Mar 2005 - 11:38
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





Moze podjedz na taka gdzie lapia samochod nie od dolu a za tyl i przod. Ten system tez dziala a cytryna nie bedzie sie chciala podnosic.


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fu
post Sat, 05 Mar 2005 - 11:52
Post #7


User
Dołączył: Sat, 08 May 2004
Skąd: Bielsko-Biała





wlasnie probowalismy zapiac cytryne z przodu i tylu


--------------------
Powered by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macra
post Sat, 05 Mar 2005 - 13:20
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 March 2003
Skąd: warszawa





CYTAT("dzik":2jghyywp)
Moze podjedz na taka gdzie lapia samochod nie od dolu a za tyl i przod. Ten system tez dziala a cytryna nie bedzie sie chciala podnosic.


obawiam sie ze ten numer nie przejdzie! nawet jesli zapniesz pasy na maxamum, przy postoju, to po przekroczeniu okreslonej predkosci auto sie opusci i pasy sie rozluznia... a przy zwalnianiu stopniowo zazna sie naprezac


--------------------
Diesel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fu
post Sat, 05 Mar 2005 - 14:44
Post #9


User
Dołączył: Sat, 08 May 2004
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT("macra":deobko2i)
CYTAT("dzik":deobko2i)
Moze podjedz na taka gdzie lapia samochod nie od dolu a za tyl i przod. Ten system tez dziala a cytryna nie bedzie sie chciala podnosic.


obawiam sie ze ten numer nie przejdzie! nawet jesli zapniesz pasy na maxamum, przy postoju, to po przekroczeniu okreslonej predkosci auto sie opusci i pasy sie rozluznia... a przy zwalnianiu stopniowo zazna sie naprezac


dokladnie macra


--------------------
Powered by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Sat, 05 Mar 2005 - 17:47
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





dokładnie mimo, że obniżasz auto w trybie technicznym to potrafi zrobić numer i próbuje się podnieść, pasy trzeszczą aż miło , później samo się obniża ?! strach z tym autem na rolki wjechać !!, najlepiej zmierzyć auto patykiem.


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fu
post Sat, 05 Mar 2005 - 20:03
Post #11


User
Dołączył: Sat, 08 May 2004
Skąd: Bielsko-Biała





Bobik to ze pasy trzeszcza to jeszcze nic. Slyszalem ze raz gosciowi hak ten do ktorego mocuje sie pasy "wszedl" w zderzak
Wiec za takie niespodzianki dziekuje - od razu zrezygnowalismy.

Chlopaki z CompSport zmierza mi go gtech'em.
Ale nie wierze ze tej cytryny nie da sie zmierzyc na hamowni

To auto to prawdziwe wyzwanie


--------------------
Powered by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 05 Mar 2005 - 20:14
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Moze odezwij sie na PW do ju-by'a. Przeciez tak jak juz było powiedziane oni hamowali juz kilka takich cytrynek, z tego co pamiętam to chyba w Chiptronicu


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fu
post Sat, 05 Mar 2005 - 22:19
Post #13


User
Dołączył: Sat, 08 May 2004
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT("Fawor":3fbbnu8a)
Moze odezwij sie na PW do ju-by'a. Przeciez tak jak juz było powiedziane oni hamowali juz kilka takich cytrynek, z tego co pamiętam to chyba w Chiptronicu


ok, wielkie dzieki zapytam


--------------------
Powered by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sun, 06 Mar 2005 - 00:04
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





to moze po prostu podjechac na hamownie, ktora lapie od dolu...

sciagnac ja mocno pasami od dolu i ten zawias raczej jej nie podniesie..


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Sun, 06 Mar 2005 - 00:30
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("ade":2vkc9ito)
to moze po prostu podjechac na hamownie, ktora lapie od dolu...

sciagnac ja mocno pasami od dolu i ten zawias raczej jej nie podniesie..


Ciekawe co zrobi jak sie okaze ze nie moze podniesc.
Problem jest z tym ze samochod wraz ze wzrostem predkosci sie opuszcza i to sporo.


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACH
post Sun, 06 Mar 2005 - 05:30
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





C5-tki hamowane byly na pewno w V-techu, u Goduli , w Chiptroniku, u Chojnackiego (wykresy ze szystkich miejsc leza w internecie)

Rozumiem ze masz ta C5-tke z hydroactivem (przycisk Sport) ?
Mysle ze tajemnica tkwi w programowym wylaczeniu obnizania zawieszenie powyzej 110km/h (z tego co pamietam).

Zmien hamownie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leon20vt
post Sun, 06 Mar 2005 - 09:14
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Thu, 07 November 2002
Skąd: Wrocław





Hamowałem sam C5 kilka razy z tym zawieszeniem i nie było problemu . Dziwne


--------------------
http://www.mx.com.pl - HAMOWNIA DYNOCONCEPT , Chiptuning VTG , Moduły PSI , Nitro NX , Cry02 , CASTROL , zestawy TURBO , dorabianie ukl.wyd ze stali nierdzewnej , serwis i setki innych !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fu
post Sun, 06 Mar 2005 - 13:43
Post #18


User
Dołączył: Sat, 08 May 2004
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT("leon20vt":355lj67u)
Hamowałem sam C5 kilka razy z tym zawieszeniem i nie było problemu . Dziwne


A jak ja mocowales
Bo problem z moja c5 byl taki, ze jezdzila po walkach prawo/lewo bez przymocowania. Dlatego zaprzestalismy prob.

CYTAT("MACH":355lj67u)
C5-tki hamowane byly na pewno w V-techu, u Goduli , w Chiptroniku, u Chojnackiego (wykresy ze szystkich miejsc leza w internecie)

Rozumiem ze masz ta C5-tke z hydroactivem (przycisk Sport) ?
Mysle ze tajemnica tkwi w programowym wylaczeniu obnizania zawieszenie powyzej 110km/h (z tego co pamietam).

Zmien hamownie


W cytrynie nie mam tej funkcji . A mam prawie full ( oprocz navi,ksenon,skory ). Podejrzewam ze byla w wersji sedan only.


--------------------
Powered by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leon20vt
post Sun, 06 Mar 2005 - 14:23
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Thu, 07 November 2002
Skąd: Wrocław





Normalnie czyli w 4 punktach . Z tyłu za koła a z przodu do haka 2 pasami z kazdej strony . Ona miała też samopoziomowanie ale po przypieciu bylo ok .

Podpieliście auto bez podpinania z przodu ?? jezdzilo na boki po rolkach ??? MASAKRA !! A jakby zjechało to co ??? przy 200km/h ??


--------------------
http://www.mx.com.pl - HAMOWNIA DYNOCONCEPT , Chiptuning VTG , Moduły PSI , Nitro NX , Cry02 , CASTROL , zestawy TURBO , dorabianie ukl.wyd ze stali nierdzewnej , serwis i setki innych !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sun, 06 Mar 2005 - 15:13
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





nie jezdzilem zadnym nowym citroenem... dawniej jezdzilem BX`em

Nie mozna wjechac na rolki, zgasic auto przypiac maxymalnei silno od dolu, pozniej od tylu zlapac dla pewnosci....

odpalic auto i hamowac... chyba nie zerwie pasow takie zawieszenie...


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 17:24