Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Zawieszenie przód E9x - kołyska i problem z miejscem., Kołyska RWD vs xDrive
Misior
post Sun, 07 Sep 2025 - 13:01
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Witam wszystkich.
W projekcie, z którym działam mam wrzucone podłużnice i zawieszenie przednie z E9x. Co ważne - auto buduję z myślą o dobrych właściwościach jezdnych do szybkiej jazdy torowej.
Samochód ma bardzo nisko maskę przez co jest problem z wsadzeniem silnika ponieważ (pomimo tylnej miski) miska opiera się przednią częścią o kołyskę i o magiel (miska siedzi na maglu).
Czy jest opcja wrzucić jakąś inną pasującą kołyskę która będzie miała magiel bardziej z przodu albo niżej?
Czy kołyska z xDrive pasuje? Ma zupełnie inną budowę i cały środek pod silnikiem jest pusty ale nie wiem jak potem z właściwościami jezdnymi z "odwrotnym" ustawieniem wahaczy względem RWD?
Czy wersja xDrive ma jakieś bolączki typu mniejszy skręt, gorsze prowadzenie albo wyjściowo złe parametry geometrii? Wiadomo, że musiałbym przełożyć całą kołyskę z maglem i zwrotnicami.
Chciałbym uniknąć rzeźby z oryginalną kołyską i obniżania magla.
Czy ktoś coś podpowie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 07 Sep 2025 - 13:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
nomad66
post Tue, 09 Sep 2025 - 22:21
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 March 2015





myślę, że nikt raczej takich porównań nie robi.
Możesz spróbować znaleźć 2 e9x: jedno z xdrive, drugie bez. W tym z xdrive odpiąć skrzynkę i się przejechać.

Moje doświadczenie z f11: wersja bez xdrive prowadzi się jak gokart, jak jeździłem na jeździe testowej wersją z xdrive, czułem się jakbym prowadził suva, siedząc na asfalcie.
E9x nigdy tak nie testowałem
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 09:25