Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> GTB 2260vklr i 2.0 JTD
QBOSS
post Sat, 02 Aug 2025 - 17:20
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 10 June 2016





Czołem - mam dość nietypowy problem , poskładałem nie dawno auto - nowe wtryski , GTB2260vklr na kulce na nowym VNT i Korasie ustawiana na stole pod 3 litrowy silnik, DP 2,75" i do końca już 2.5" Intercooler 450x300x76 Wyjście z turbiny 54mmdoi Icka i do klapy gaszącej już 63mm . Problem mam taki że przy dawce 95mm3 i doładowaniu 2 bary przy 2tys obrotów zaczyna coś gwizdać i auto zaczyna szarpać trochę jak Surge turbo i tak do 3 tys. Widać to po logach że jest ubytek doładowania. Myślałem że to nieszczelność w układzie ale zapodanie 3 Barów z kompresora w układ od turbo aż po kolektor nie wykazało nieszczelności ,nic nie syczy ani nie piszczy. n75 nowy ,Myślałem że klapa gasząca ale po wyjęciu samej blachy żeby się nie zamykała i nie zaburzała przepływu dalej jest to samo. EGR wprogramowany i fizycznie usunięty ,klapy wirowe zaślepione szczelne i wywalone programowo - trochę kończą mi się pomysły. Może coś ktoś podpowie bo chciał bym to wystroić a nie mogę ,nie wiem co jeszcze sprawdzić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 02 Aug 2025 - 17:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
QBOSS
post Sat, 16 Aug 2025 - 14:59
Post #2


Rookie
Dołączył: Fri, 10 June 2016





Widzę że nikomu nie przyszło nic do głowy - ja też jeszcze problemu nie rozwiązałem , sprawdziłem kolektor ssący - szczelny , sprawdziłem rury i IC też szczelne , turbo dalej wpada w surge i piszczy. Zastanawia mnie czy przy tej turbinie średnica dolotu nie jest za mała - obecnie mam 60mm wejście do turbo , rozszerza się do 70 na przepływomierz i za przepływomierzem leci jakieś 80mm do puszki turbo. Chcąc sprawdzić co sie stanie po pominięciu puchy filtra dałem zaraz za wejściem do muszli krótki sylikon i moją przepławkę - odgłos piszczenia i surge byłe 2x mocniejszy. Zastanawia mnie też czy czasami nie też czy czasami nie spawając kolana za bardzo nie zmniejszyłem jej średnicy , bo wyjście z tej turbiny jest 54mm i tak jest aż do sylikonu przy FMIC tam jest redukcja sylikonowa na kolanku z 54 ba 76 - dalej już z 76 na 63mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 03 September 2025 - 01:30