![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
czołem,
prawdopodobnie poszła panewka w wolnossącym koreańcu. Nie ma stukania jak w dieslu za to bardziej "szuranie" po dodaniu gazu plus coś na bagnecie widac - chyba opiłki. Gdzie w Warszawie i okolicach ktoś moze ogarnąć diagnozę i ewentualny remont? Czy remonty to ktoś jeszcze robi czy wymiana silnika na nowy zostaje? -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
oczywiście że robi sie remonty.
Ja ostatnio robiłem słynne 1.6VTI od PSA i jak odpytałem polecane serwisy w warszawie to tak 12-15 tysięcy chcieli. A 100km od warszawy zrobiłem to za 4200 (z tym że w tym jeszcze toczenie tarcz, regeneracja zacisków..itd. masa popierdułek). Była robiona głowica, wymiana prowadnic, gniazd, weryfikacja dołu..itd I to nie był remont w stodole za wychodkiem tylko gość ma hale, podnośniki, osprzęt i robie te jednostki na zmiennych fazach w większości marek. Szukaj fachowca z polecenia za warszawą co ogarnia te konkretne jednostki. Może jakieś forum danej marki pomoże? -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 00:26 |