![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
Cześć,
Dobijam 40 niedługo (taka ciekawostka, więcej niż pół życia jestem użytkownikiem forum ![]() Jak 996 to jaki silnik najlepiej? Jakie są bolączki? Tu mi po głowie chodzi Carrera 4S Jak 997 to jaki silnik? Dokładać do 997.2 żeby mieć PDK? A może 718 z 2.0 i w ten sposób wejść do tego świata? Najświeższy będzie. A może dołożyć do 991? Na co zwracać uwagę? Typowe bolączki? Budżet to 200-250k, ale jak będzie sens to jeszcze powiedzmy ze 100 dołożę. Dzięki za pomoc i sugestie ![]() -------------------- VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her Oba Mondstein Grau :) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
swego czasu tez miałem pomysł na prosiaka wpadl covid ceny wywalily w kosmos i odpuscilem.
Jak dla mnie 996 wizualnie i wykonczeniowo nie ma podejscia do 997. Jezeli chodzi o silniki to ten pierwszy z tego co pamietam miał jakąś istotną wadę. Te kilka lat temu skresliłem 996 a na koncu nie kupilem wcale ... -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Szedlbym w caymana 718. Tanie swierze dobre
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Nie znam tak dobrze silników porsche, ale jeśli lubisz silniki spalinowe i ich obroty to sądzę, że warto kupić juz te z ichnim VTECiem, czyli raczej 991 bo one się kręcą i robią prawie każdy po 100KM z litra +.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Jeśli nie planujesz jazd torowych to 911.
To jest ikona i gwarancja dobrej ceny i wartości niezależnie od wieku. Jeśli budżet pozwala szukaj 991 Turbo. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Z 2,0 turbo 718 ponad 350km robia za grosze. Super lekki silnik.
https://www.autochip.eu/pl_pl/chiptuning/pa...at/kyjyHSeJ88Q/ -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Nie bierz 718 bo po pół roku albo roku będziesz chciał ją sprzedac i kupić 911, jeśli ma być 911 to 911 i tyle, 996 i 997 bez wersji turbo miały problemy z IMS, poczytaj w necie, te silniki są albo po remoncie albo przed. Raczej kupno to loteria czy już remont czy już po remoncie i jak remont został zrobiony i ile pojeździ i dlatego najbezpieczniejsze dziś 911 w tej cenie to albo wersję 996 lub 997 turbo, bardzo dobry silnik mezgera, ten sam w 996 i 997, ceny od 200 tys za 996 do 350 za 997. Skrzynie dość wolne tiptronic ale za to pancerne. Od wersji 997.2 turbo był już inny ale też dpbbry silnik i skrzynie pdk. Ale takie 997.2 turbo to już 400 plus. Inna opcja to 991, poprawione silniki już bez tych wad, skrzynia pdk i nowoczesniejsze wnętrza. To tak ogoolne info. Ja mam 997 turbo od 4 lat zrobione na 620 km. Auto jeździ ale ma już 19 lat i też wymaga cały czas wymian, napraw i wsadzania kasy. Nie jest to auto bezobsługowy i tanie w utrzymaniu. Ceny potrafią uderzyc mocno po kieszeni ale coś za coś.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 09:01 |