![]() ![]() |
Mon, 21 Aug 2023 - 11:39
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
Trochę już dłubie w projekcie, było sporo upadków, parę razy miałem to już rzucić w cholere... Ostatnie 2~3 lata mocno udało się wskoczyć na właściwe tory i dość szybko się rozwija
MODEL: Ford Mustang 1994 Modyfikacje Silnik: - brak osprzętu włącznie z pompą wody. Na pasku tylko alternator z Volvo S40 Docelowo stroker 408CI na bloku 351W. W trakcie budowy Udało się dorwać 7.3 godzilla za ułamek planowanych kosztów budowy strokera. Silnik z wałkiem comp cams stage 3 + sprężyny + lepsze liftery Osprzęt holley Układ dolotowy: Seria. Prowizorka Docelowo ITB Układ wydechowy: - środkowy przelot X-Pipe 2.5" - side exit W trakcie budowa całego catback po raz 2gi Układ wtryskowy: - wtryski 660cc - cały układ od baku do listwy teflon AN6 - swirl pot - bosch 044 Elektronika: - EcuMaster Emu black + can switchboard V3 Układ chłodzenia: - chłodnica z grubszym rdzeniem, no-name - 2x spal Układ napędowy: - Skrzynia LGT500 - koło zamachowe McLeod alu - sprzęgło McLeod RXT1200 - Szpera LSD Yukon - Dyfer tył 3.73 od ford racing - Wał aluminiowy - Wzmocnione półosie 31 spline Zawieszenie: - przód coilover QA1 - tył QA1 DD401, sprężyny BC Racing - Przód tubular K-member od Maximum motorsport razem z wahaczami - Tył wahacze dolne rurowe od UPR, górne regulowane też UPR. - Wszędzie twardy poliuretan - Zawieszenie silnika i skrzyni: poli - Wzmocnienie budy wspawane - Staby stock układ kierowniczy: - Przerobiony magiel z pinto - kolumna EPAS z opla Agila Hamulce: - brembo 17z - tarcza 2 częściowa 380mm - zaciski tył z touarega - tarcza 345mm. Siadła PnP z 300c SRT. Minus, że to tarczobęben - ABS jest ale dead, ułamało czujnik z tyłu - Pedalbox od tiltona Wnętrze: - wydłubane wszystko co się dało - Kubły SLIDE - Harness bar - pasy 3 pkt Nadwozie: - seria - dach z włókna, - szyba tył poliwęglan - W trakcie lotka Koła: 18x9.5J, lekkie ~8.5kg niestety + dystanse 20mm. Opony federal RS-RR 275/35 Mustanga mam co prawda już ponad 8 lat. Na początku plany bardzo często się zmieniały. Docelowo miałabyć to tania zabawka z V8. Kupiłem to niemal w cenie złomu, zaraz po zakupie silnik się zagotował i młody głupi zamiast się zatrzymać od razu stwierdziłem, że zjadę z obwodnicy. A że do zjazdu były 2km to tłoki pokłuciły się z zaworami Po remoncie silnika, skrzynia automat, raz że kapryśna dwa leniwa mocno irytowała. Jak już zacząłem robić jedno to "przy okazji" zabierałem się za drugie i tak skończyło się na tym, że do 2020r samochód praktycznie stał i gnił. Boomer mode:ON Ponieważ mądrość przychodzi z wiekiem ustaliłem cele projektu i odkąd się ich trzymam pracę zapierniczają do przodu. Boomer mode: OFF Plan jest prosty i na tą chwilę główny cel to wydumka na tor ~1200kg, ~700Nm i ~600KM. Drugi cel to dobre prowadzenie w zakrętach. Jak osiągnę 1szy "etap" to zacznę szukać kompromisów. Skąd takie cele? W dużym skrócie "z dupy". Powiedzmy, że nie chciałbym się z nich tłumaczyć bo bardziej rozgadani mnie zjedzą Tak więc praktycznie zimą 2021 rozebrałem go do 0, przeszedł gruntowną blacharkę, malowanie i zająłem się składaniem. Do obecnego stanu. Cała elektryka (25kg kabli) poszło na złom, zostało tylko sterowanie silnikiem i elektryka szyb Jak widać dużo rzeczy już czeka w kolejce do wsadzenia, inne dopiero się krystalizują. Dużo błędów zostało popełnionych Foty poniżej. Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku uda się objechać conajmniej Poznań Pierwsze foty po zakupie: ![]() ![]() ![]() ![]() Stan prawie aktualny: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bonus: ![]() Niedługo po złożeniu i wybrałem się na przejażdżkę. Wjechałem na McDonald i zostałem zawinięty przez 2 radiowozy -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Mon, 21 Aug 2023 - 11:39
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Mon, 21 Aug 2023 - 23:59
Post
#2
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
Docelowo stroker 408CI na bloku 351W. W trakcie budowy Najlepszy Mustang do upalania:-) Nie lepiej iść w Godzillę ( https://performanceparts.ford.com/part/M-6007-73)? Kasa wyjdzie podobna, a strokery mają stosunkowo krótki żywot, nawet jak poczarujesz z fikuśnymi tulejami:-) ![]() ![]() Zaś jeśli nie jesteś purystą fordowskim, to najlepiej swapnąć seryjnego Vorteca 496CI, do wyrwania za stosunkowo małą kasę. I masz drogę w dowolnych konfiguracjach nawet na 1006CI :-D |
|
|
|
Tue, 22 Aug 2023 - 23:50
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
Zostaje przy swoich planach. Zdaje sobie sprawę z ograniczeń i słabych punktów ale zostaje przy windsorze
Purystą nie jestem bo w samochodzie siedzą graty z różnych wozów: vw, Volvo, citroen, opel. Nawet amortyzatory z tyłu jeszcze jakiś czas temu były z E36 compact -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
|
Sun, 22 Oct 2023 - 08:29
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 October 2007 Skąd: pomorskie |
Cześć
Fajna fura! Mam pytanie k-member jak zamawiałeś wysyłka te sprawy ? -------------------- mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012 |
|
|
|
Sun, 22 Oct 2023 - 09:31
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
Przez pośrednika. Z LMR do magazynu w USA i potem do PL.
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
|
Tue, 30 Sep 2025 - 12:44
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
Najlepszy Mustang do upalania:-) Nie lepiej iść w Godzillę ( https://performanceparts.ford.com/part/M-6007-73)? Kasa wyjdzie podobna, a strokery mają stosunkowo krótki żywot, nawet jak poczarujesz z fikuśnymi tulejami:-) ![]() ![]() Zaś jeśli nie jesteś purystą fordowskim, to najlepiej swapnąć seryjnego Vorteca 496CI, do wyrwania za stosunkowo małą kasę. I masz drogę w dowolnych konfiguracjach nawet na 1006CI :-D No i jednak wleciała Godzilla https://www.facebook.com/arturwitold.rezor/...580562949993254 EDIT: 2 lata temu wątek założony a zmian cała masa Nowy silnik, nowa skrzynia, zawias przód cały nowy, dach z włókna, szyba poliwęglan -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
|
Wed, 01 Oct 2025 - 12:16
Post
#7
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff |
Bombowe przeróbki:-)
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 20:52 |