![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie,
Zaczynam przygodę z 1.8T. Chcę dobrać turbo, które możliwie pnp siądzie we wzdłużnym motorze. Moc docelowa to 330-350ps. Chcę najmniej komplikacji i najlepsza odporność na chłostę. Będzie emu, fmic, luźny wydech, wydajniejsze wtryskiwacze. Czego szukać? Pozdrawiam -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Jeśli bez wielkiej rzeźby to szukaj turbo które siądzie na ten kolektor
https://allegro.pl/oferta/kolektor-wydechow...ing-12260195687 Nawiasem mówiąc, temat jest tu wałkowany na bieżąco, zerknij: http://www.racingforum.pl/Skadanie-18t-na-...oc-t154492.html -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ja poszedłbym w K04-064 z ciut większym kołem kompresji (podpytaj np. Geremiego o przeróbkę właśnie na hybrydę lekką).
Masz od razu z głowy kolektor wydechowy (bo żeliwo turbo zawiera go). Nie maksując turbo (żeby sobie odpoczywało) zrobisz zakładaną moc. Regeneracje/części/wiedza do tej turbosprężarki są dostępne. Jak na swoje lata produkcji wstaje i reaguje to na pedał gazu akceptowalnie. Cena nie jest zaporowa jak za nowego Garreta G-serię albo Borga EFRa (a nadal będzie kolektor wydechowy do zrobienia). -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 15:16 |