Shoutbox 0 nowych PW 

2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Lpg 5 generacja wtrysk pośredni benzyny.
Zbidziu
post Wed, 02 Feb 2022 - 07:44
Post #1

Rookie

Mam nadzieję, że nie wsadzam kija w mrowisko i nie zostanę zlinczowany hehe. wink.gif Co myślicie pod względem technicznym o instalacjach gazowych 5 generacji do silników z pośrednim wtryskiem paliwa. Moim zdaniem na papierze o w teorii fajnie to wygląda. Gaz obniża temperaturę mieszanki co powoduje lepsze napełnienie cylindra i schłodzenie zaworów. Jak udało mi się doczytać to oryginalny komputer auta steruje wszystkim, ale na jakiej zasadzie to działa to nie wiem nie znam się na tym. Podobno moce są takie same jak na benzynie a może i większe? Ktoś ma taką instalacje I się podzieli doświadczeniami lub je montuje. Co o tym myslicie?
Go to the top of the page

+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 02 Feb 2022 - 07:44
Post #

Dotacja

Dotacja na forum

Quote Post
pszczelaszkov
post Wed, 02 Feb 2022 - 09:53
Post #2

Super User

Ja planowałem ale zatrzymałem się na tym że pompa może szybko lecieć bo nigdy nie wiadomo jaki syf z tym LPG wlatuje na randomowych stacjach.

+Quote Post
Nanab
post Wed, 02 Feb 2022 - 11:13
Post #3

Frequent User

CYTAT(pszczelaszkov @ Wed, 02 Feb 2022 - 09:53) *
Ja planowałem ale zatrzymałem się na tym że pompa może szybko lecieć bo nigdy nie wiadomo jaki syf z tym LPG wlatuje na randomowych stacjach.

Z benzyną jest tak samo

+Quote Post
Mis
post Wed, 02 Feb 2022 - 11:32
Post #4

Forum Clubber

Dziwnym trasem pompy paliwa wytrzymują po 300tys km i więcej nawet ori, a te w zbiorniku lpg 5gen padają jak muchy.
Pomijam fakt, że przy dynamicznej jeździe pompa w baku zasysa sobie z kosza nawet z dna, a w butli lpg nie bardzo. tongue.gif
Nie założyłbym 5 generacji do własnego auta, sporo przemyśleń i obserwacji i doświadczeń, albo 4gen albo czysta benzyna.

--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance

+Quote Post
Zbidziu