![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 March 2016 ![]() |
Panowie pytanie jak sprawdzić szczelność zaworu DV 1.8T jak podaje mu ciśnienie na kuciec 0,6bar to puszcza do tipa tak ma być czy tam ma być idealnie szczelnie
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 ![]() |
A podajesz takie samo cisnienie na cienki króciec?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 March 2016 ![]() |
Nie
Ale chyba padając mu ciśnienie też na te mały kruciec robimy obieg zamknięty i dociskamy grzybek ciśnieniem a od tego jest chyba sprężyna i wtedy podając mu ciśnienie na membranę to granicą wytrzymałości zaworu jest jego obudowa,może się mylę dlatego też pytam bo w necie nie ma info jak go sprawdzić pod wpływem szczelności jest tylko test membrany kiedyś GREGOR10 pisał że sprawda szczelność Dv tylko nie wytłumaczył jak |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 ![]() |
Tak mylisz się, może jakbys włożył spreżyne od amortyzatora to wtedy mogła by sama utrzymać cisnienie...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 March 2016 ![]() |
Ok już wszystko wiem znalazłem tak jak kolega wcześniej pisał ciśnienie dajemy też na ten mały kruciec
Filmik dla potomnych https://youtu.be/fs4JQbYBEMk |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Najłatwiej wcisnąć membranę do końca palcem i trzymać, drugiej ręki palcem zatkać mały króciec sterujący na stałe i puścić membranę po zatkaniu. Membrana ma spaść do około połowy i stać w miejscu, jeśli spada na sam dół to DV śmietnik, ma spaść przy sprawnej na dół dopiero jak odetkamy mały króciec.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 March 2016 ![]() |
Tak kolego ale to tylko test membrany
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 02 September 2025 - 00:03 |