![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 December 2020 ![]() |
Cześć wszystkim!
Jestem tutaj nowy i szukając po sieci informacji, która dotyczy wymiany skrzyni DSG znalazłem właśnie to miejsce. Czy była już wcześniej rozmowa na temat wymiany i kosztów na tym forum? A jeśli ktoś z Was wie to proszę podzielcie się informacją jakie są koszty wymiany i elementy do zmiany w przypadku skrzyni DSG DQ200 na DQ250/381/DQ500. Aktualnie interesuje mnie swap skrzyni DSG DQ200 z silnikiem 1.8 TSI (180KM). |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Compsport robi to za zdaje się okolice 8-9k na gotowo, tj. odstawiasz auto i 8k i odbierasz auto z wymienioną skrzynią.
Chyba, że potrafisz samemu - wtedy to inna rozmowa. Skrzynia Ci padła i chcesz przy okazji zrobić upgrade, czy celujesz w większe moce niż te 350Nm które znosi DQ200? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Ja bym przekalkulował czy nie lepiej sprzedać i kupić 2.0 od razu z dobrą skrzynią.
Będzie więszy potencjał, będą lepsze hamulce i kilka dodatków które są w mocniejszych wersjach Mocne dłubanie 1.8TSI ma sens jeżeli jest to 4x4. Chyba że sucha padła i tak czy inaczej trzeba wymienić. To co innego -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Właśnie dlatego pytam - bo jeśli to np. Leon FR, to za cenę kompletnego swapa + parę tysi masz Cuprę która po sofcie ma 350KM+, a w gratisie lepsze heble, zawias i przeważnie wyposażenie.
Więc dla samych modów nie warto, no właśnie chyba że padła to wtedy trochę inna sytuacja ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 01:20 |