![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 ![]() |
No to zagadka i wyzwanie! Co teraz zmieniac? Katy, zbieżność, staby, sprężyny, aero?
![]() -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
za miekkie sprezyny z tylu za twarde z przodu. mozna tez sile odbicia z przodu zwiekszyc amorow i sile dobicia z tylu. ale twardsze sprezyny na tyle i mieksze na przodzie zalatwia sprawe. auto za bardzo ci przysiada po dodaniu gazu.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Kraków ![]() |
jak auto wyglada na wagach, jakie masz sprężyny, jaka sztywność stabów, na jakich amotryzatoach jeżdzisz /ile mają regualcji/ ?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Gdzieś czytałem ze masz sprężyny 14/6kg. Nie wiem w którym miejscu masz podczepiona tylna sprężynę, ale tak czy inaczej jak na tak ciężka lochę sprężyna wydaje się być biedna w porównaniu do przedniej
-------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 ![]() |
Waga 1343kg z 1/3 paliwa. 56% z prozdu teraz. Tak, sprezyny 14/6. Mialem kiedys 14/9 ale bylo nadsterowne i snap oversteer sie robil w zakretach - choc wtedy nie mialem jeszcze szpery i moze to robil ten smieszny VLSD, nie zdziwilbym sie!
Kąty -3,6/-2,4, zbieżność 0/0.10mm na koło, staby dość grube Hotchkisa - przód na 3/4 od najsztywniejszego, tył 1/3 od najsztywniejszego czyli najmiększe. Więc teraz się zastanawiam co zrobić, co zminiać. Sprężyny dalej mam, więc mogę je wrzucić na tył, ale pewnie wtedy będę musiał rozłączyć w ogole staba z tyłu. Mogę też kąt zmniejszyć z tyłu lub obniżyć przód/podwyższyć tył... no albo tylko utwardzić stab z tyłu/zmiękczyć z przodu, Za dużo opcji! ![]() PS. Amory już i tak są z przodu na maxa sztywno, z tyłu prawie na maksa. -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Waga 1343kg z 1/3 paliwa. 56% z prozdu teraz. Tak, sprezyny 14/6. Mialem kiedys 14/9 ale bylo nadsterowne i snap oversteer sie robil w zakretach - choc wtedy nie mialem jeszcze szpery i moze to robil ten smieszny VLSD, nie zdziwilbym sie! Kąty -3,6/-2,4, zbieżność 0/0.10mm na koło, staby dość grube Hotchkisa - przód na 3/4 od najsztywniejszego, tył 1/3 od najsztywniejszego czyli najmiększe. Więc teraz się zastanawiam co zrobić, co zminiać. Sprężyny dalej mam, więc mogę je wrzucić na tył, ale pewnie wtedy będę musiał rozłączyć w ogole staba z tyłu. Mogę też kąt zmniejszyć z tyłu lub obniżyć przód/podwyższyć tył... no albo tylko utwardzić stab z tyłu/zmiękczyć z przodu, Za dużo opcji! ![]() PS. Amory już i tak są z przodu na maxa sztywno, z tyłu prawie na maksa. ja bym zrobił tak: -obniżył tył, -założył twardsze sprężyny z tyłu, -seryjny stabilizator lub bez -zwiększył zbieżność na tylnej osi zmniejszył pochylenie. -dorzucił koksu w silniku ![]() -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 ![]() |
To wiecej bys jeszcze podsterownosci dodal
![]() Pytanie czy przod staba zmiekczyc czynz tylu dodawac. Zdajsie gdzies czytalem ze adresuje sie te strone auta ktora zle jedzie, wiec w tym przypadku przod bo plozy? -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Na początek zmiękczyłbym stabilizator przód, ewentualnie dokorygował tyłem.
Czy masz jakąś lotkę z tyłu? Jeśli tak to przy prędkościach grubo ponad >100 km/h może brakować balansu aero jeśli nie masz mega splittera i kanarów. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa ![]() |
To wiecej bys jeszcze podsterownosci dodal ![]() Pytanie czy przod staba zmiekczyc czynz tylu dodawac. Zdajsie gdzies czytalem ze adresuje sie te strone auta ktora zle jedzie, wiec w tym przypadku przod bo plozy? Zrobisz jak uważasz. Ale wydaje mi się ze fail zbyt miękka sprężyna pudłujesz wszystkim innym dookola -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 ![]() |
Wyglada na to ze to jednak za miekkie sprezyny z tylu. Auto siada przy dodawaniu gazu i robi sie "lift" z przodu. Troche pochylenia do przodu by sie tez przydalo, tzw. rake. No i kanardsy jakies moze.
![]() ![]() -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Wyglada na to ze to jednak za miekkie sprezyny z tylu. Auto siada przy dodawaniu gazu i robi sie "lift" z przodu. Troche pochylenia do przodu by sie tez przydalo, tzw. rake. No i kanardsy jakies moze. ![]() ![]() toż przecież mówię ![]() by the way, canradsy dadzą Ci max 20 kg docisku co przy 14kg sprężynach szału nie zrobi. Bardziej bym szedł w hardcorowy splitter i zabudowę zderzaka -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 09:06 |