![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
witam, jest jakiś skuteczny sposób jak sprawdzić szczelność wymiennika ciepła olej-woda przy podstawie filtra oleju?
robiłem dolewkę i zobaczyłem czarne plamy oleju. zalać czymś poczekać czy przecieka do drugiej rurki? jak sprężarką ewentualnie sprawdzić? nową uszczelke już mam kupioną i chciałbym już tego gruza zmontować i oddać, bo raz w tygodniu coś muszę robić przy tym... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
jak olej ucieka to uszczelka, tyle że bardziej na styku podstawa/blok - typówka w m57,
jak wymiennik jest walnięty/nieszczelny, idzie olej do układu chłodzenia, bez problemu rozpoznasz w wyrównawczym ![]() kiedyś dwa razy ten wymiennik musiałem wymieniać w jednym m57, mi tak zdychały... -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
mam plamy oleju w układzie chłodzenia właśnie. uszczelkę pod wymiennik mam już kupioną, nie wiem czy zakładać te wymiennik czy szukać drugiego. z pod podstawy filtra olej nie cieknie. jeszcze przynajmniej.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
możesz założyć na próbę, jakoś strasznie dużo roboty z tym nie ma, ale raczej wymiennik walnięty
pamiętam, kiedyś właśnie sprawdzałem wymiennik poprzez zalanie płynem i zostawienie na noc, nic nie zeszło do kanału olejowego, a i tak był walnięty, w końcu tam ciśnienie jest jak to pracuje i wtedy puszcza -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
ma ktoś pewną sztukę na sprzedaż i dzisiaj wyśle?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 08:23 |