![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Fri, 25 June 2010 ![]() |
Witam,
Po krótce o modyfikacjach jakie poczyniłem w silniku dla turbo: Silnik Vr6 R32 złożony na wale 2.8 AYL (to samo co BDE). Wał sprawdzony. Modyfikacja wykonywana często w USA i chyba tez w PL aby zrobić R30 i obniżyć kompresję. Kompresja ok 8,7. Wał był sprawdzany stan igła. Panewki king rancing i śruby ARP. Czujnik położenia wału jest podobno w tym samym miejscu w 2.8 BDE jak 3.2. Rozrząd złożony na znaki. Brak błędów położenia wałków. Obecnie odpala, mapa została wstępnie przerobiona, jest w stanie wjechać na lawetę ale chodzi jak sieczkarnia. Czasem strzeli bąka w kolektor ssący. Nie wiem czy rozrząd przy tym wale powinien być inaczej ustawiony? Problemem nie jest czasem za niska kompresja? Może bardziej agresywnie muszę przerobić zapłon? Fajnie jakby sie wypowiedział ktoś kto z tym robił kiedyś |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Załóż fabryczny MAF, seryjne wtryski i wgraj serię R32bna czas diagnozowania problemu. Co się dzieje na kanale 090 i wyżej z rozrządem? Jakie korekty na 031 i 032?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Witam, Po krótce o modyfikacjach jakie poczyniłem w silniku dla turbo: Silnik Vr6 R32 złożony na wale 2.8 AYL (to samo co BDE). Wał sprawdzony. Modyfikacja wykonywana często w USA i chyba tez w PL aby zrobić R30 i obniżyć kompresję. Kompresja ok 8,7. Wał był sprawdzany stan igła. Panewki king rancing i śruby ARP. Czujnik położenia wału jest podobno w tym samym miejscu w 2.8 BDE jak 3.2. Rozrząd złożony na znaki. Brak błędów położenia wałków. Obecnie odpala, mapa została wstępnie przerobiona, jest w stanie wjechać na lawetę ale chodzi jak sieczkarnia. Czasem strzeli bąka w kolektor ssący. Nie wiem czy rozrząd przy tym wale powinien być inaczej ustawiony? Problemem nie jest czasem za niska kompresja? Może bardziej agresywnie muszę przerobić zapłon? Fajnie jakby sie wypowiedział ktoś kto z tym robił kiedyś Stopień sprężania 8,7 czy kompresja ? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Fri, 25 June 2010 ![]() |
Mis - Wrócę z delegacji to posprawdzam kanały. Ogólnie silnik chodzi na seryjnym MAF. Na wtryskach oryginalnych i większych przeskalowanych jest to samo. Na seryjnej mapie też nie chodzi. Ogólnie mapy zapłonu zrobiłem pod turbo ale nie offsetowałem dla prób jeszcze. Silnik to BUB.
MisioLBN - właściwie chodziło mi o ciśnienie sprężania. Wykręciłem jedną świeczkę i kręciłem, mierzyłem... tyle wyszło. Co do stopnia sprężania, ktoś kiedyś liczył że ma wyjść 8,8. Turbo GT3582. Ogólnie auto pali bez problemu... ale jest traktor a nie golf ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
8.7 to już koniec silnika lub zupelnie poprzestawiany rozrzad, jezeli 8.7 masz na kazdym to napewno przestawiony rozrzad
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Fri, 25 June 2010 ![]() |
RasPL - Koniec byc nie moze bo ma 185tys i serie 250km trzymal
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Przy cr~8.8 sprezanie powinno byc przynajmniej 10b
Kiedys w corrad mialem sprężanie 8-9 ale cr wychodzil cos ok 7 To sprezanie masz rowne na wszystkich cylindrach ? -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Fri, 25 June 2010 ![]() |
Nie pamietam. Nie sprawdzalem na wszystkich ale wiem ze wykrecalem po jednej swieczce i na prostowniku krecilem wiec rozrusznik mocy mial dosc zeby zrobic cisnienie. Bylo tez 8-8.2 to troche malo chyba.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
RasPL - Koniec byc nie moze bo ma 185tys i serie 250km trzymal ![]() Mamy rozumiec ze robisz turbo i silnik zostawiles w takim stanie jak byl? P.S. Mowilem Ci, ze tu znajdziesz szybciej odpowiedz ![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Fri, 25 June 2010 ![]() |
Rorzad nie ja skladalem a musial byc rozebrany zeby wał podmienic. Moze sie przestawil w trakcie skladania. Sprawdze po powrocie z delegacji na kompie ale tez mi sie widzialo ze cos nie halo jest.
Łancuch był ok to nie zmieniałem. Wszystko reszta przy okazji robione jak bylo rozebrane. Kkkacper - przyznaje miales racje, wiecej jest tu ludzi w temacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
stwierdzam po tym iz rozrzad to kluczowa sprawa dla cisnienia sprezania
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
stwierdzam po tym iz rozrzad to kluczowa sprawa dla cisnienia sprezania Tak jest. Kręcąc wałkiem ssącym o +- 4 stopnie zmieniała mi się kompresja z 13 na 15 ( to akurat w R4 CR 10,5:1) -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
idac tym tropem wiadomo dlaczego walek X jest lepszy od Y w danym zakresie obrotow i po co sa zmienne fazy
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Sun, 03 April 2011 Skąd: Rykały ![]() |
Dobrze rozumiem ze wlozyles wal od 2.8, a glowica ani blok nie byl planowany ? W takim przypadku cr masz raczej 8-8,2:1. Moze to banalne, ale pewny jestes ze wszystkie swiece/ cewki sa ok? U mnie cewka po 2 mies lezenia bezczynnie wysiadla. A vr6 na 5cyl faktycznie kiepsko pracuje
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Fri, 25 June 2010 ![]() |
Okej coś sprawdziłem. Wg. vcds'a wałki są ok. Mieszczą się w normach. Pobawiłem się jeszcze trochę mapą i chodzi całkiem ok. Niepokoi mnie tylko dźwięk pracy silnika. Chyba mi go trochę przelewa bo lubi przy odpuszczeniu puknąć w wydech. Pobawię się lambdą trochę. Poproszę kolegę żeby spojrzał na silnik i posłuchał czy wszystko ok z nim - słaby ze mnie mechanik
![]() mateusz1605 - Wymieniłem wał bo zależało mi żeby nie zdejmować góry. Ktoś to kiedyś liczył i wyszło mu 8,78 hmm. Jeżeli cewka miała by problem to czy nie powinno logować wypadania zapłonu? |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sun, 03 April 2011 Skąd: Rykały ![]() |
No niestety nie wyjdzie 8.8:1 tylko przekladajac wal. Nie wiem co mialo wplyw na to, byc moze bledy zaposane w sterowniku silnika, mialem poodpinane sondy, sai, evap, ale przy padnietej cewce nie bylo bledu, ani nie logowalo wypadania zaplonu. Ale to prosta sprawa, silnik troche popracuje to wyciagnij swiece, na tej mokrej nie ma iskry, dalej podmianka miejscami cewek i wiesz czy swiece, czy cewke masz do wymiany.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Fri, 25 June 2010 ![]() |
mateusz1605 - może i 8,24 wychodzi jak sobie liczę hmm...ale jak założymy że seria ma 10.5... a z tymi danymi jest różnie bo inni podają że ma 11.2... myślisz zostawić czy kombinować żeby podnieść? Autko praktycznie złożone więc jeśli to nie jest źle to bym zostawił na razie tak. Przy takim turbo powinno to latać chyba. Nie ma jakiejś cieńszej uszczelki pod głowice w razie W? Bo tak to jedynie pozostaje planowanie w przyszłości.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Sun, 03 April 2011 Skąd: Rykały ![]() |
Na okolice 500KM pewnie 9:1 byloby ok, ale z takim jak masz tez bedzie jezdzil, najwyzej troche wiecej spali przy delikatnej jezdzie, chociaz to pewnie malo istotne. Seryjna metalowa uszczelka jest cienka, tu nic nie ugrasz, zostaje planowanie.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa ![]() |
kurde, zmieniasz wal pod turbo, robisz kombinacje z stopniem sprezania a nie chcialo Ci sie zdjac czapy, zmienic uszczelki, chociazby uszczelniaczy i zrobic ogolny przeglad glowicy? does not make sense.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
kurde, zmieniasz wal pod turbo, robisz kombinacje z stopniem sprezania a nie chcialo Ci sie zdjac czapy, zmienic uszczelki, chociazby uszczelniaczy i zrobic ogolny przeglad glowicy? does not make sense. Przepraszam za OT: O co chodzi z mieszaniem dwój języków w jednej wypowiedzi? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 23:14 |