![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: DW ![]() |
hej,
szukałem f10 550i ale przemyślałem i jednak nie chce iść w półśrodki. potrzebuje jakiegoś szybkiego daily, auto do zabawy jest, na weekendy jest, mocny uniwersalny samochód codzienny dla drugiej połówki też także teraz coś dla mnie. wymogi to: -500-700 koni (niekoniecznie w serii, natomiat musi się dać zrobić taka moc szybko i łatwo) -szybki najlepiej dwusprzęgłowy automat -napęd na 4 koła albo rwd -minimum 4 miejsca -nie starszy niż 5-6 lat -benzyna, najlepiej minimum v8 jakieś propozycje poza tymi z tematu? które z aut z tematu polecacie najbardziej i dlaczego? aha jeśli ktoś ma coś co mnie intyeresuje to proszę pisać na PW chce się zmieścić w 250-300k brutto -------------------- e30v8 drift spec
a6 allroad dd evo evo :D |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Jeep Grand Cherokee SRT8:
-szybki najlepiej dwusprzęgłowy automat TAK ZF 8HP70 -napęd na 4 koła albo rwd TAK (4WD z mocno zaakcetonaną tylną osią) -minimum 4 miejsca TAK i nawet więcej -nie starszy niż 5-6 lat TAK (roczny kupisz) -benzyna, najlepiej minimum v8 TAK (V8, 468 KM) -500-700 koni (niekoniecznie w serii, natomiat musi się dać zrobić taka moc szybko i łatwo) - TAK da się relatywnie tanio niesamowita frajda z jazdy na co dzień. dźwiękiem przebija wszystkie powyższe. świetna skrzynia i napęd 4x4. Rzuca nim na koleinach trochę ![]() Poziom bezpieczeństwa na drodze - LEVEL HARD |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Oprócz tych co podałeś E63 AMG, Jag XF-R(-S)?
M5 F10 szybkie w serii, ale ta skrzynia... Strasznie upierdliwe przy małych prędkościach. Jesli jeździsz w korkach albo dużo parkujesz (jazda typu wsiadam/wysiadam) to polecam coś z klasycznym automatem. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4
|
![]() |
Jeep Grand Cherokee SRT8: -szybki najlepiej dwusprzęgłowy automat TAK ZF 8HP70 -napęd na 4 koła albo rwd TAK (4WD z mocno zaakcetonaną tylną osią) -minimum 4 miejsca TAK i nawet więcej -nie starszy niż 5-6 lat TAK (roczny kupisz) -benzyna, najlepiej minimum v8 TAK (V8, 468 KM) -500-700 koni (niekoniecznie w serii, natomiat musi się dać zrobić taka moc szybko i łatwo) - TAK da się relatywnie tanio +1 do tego gotowe zestawy podnoszenia mocy do sprowadzania z USA nic nie trzeba rzeźbić nic nie trzeba wymyślać .... wystarczy kupić on-line, poczekać aż dowiozą pod drzwi i zamontować i uzupełnienie: - TAK ma bardzo dobry układ hamulcowy |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Faktycznie, o hamulcach nie wspomnialem. SRT8 hamuje lepiej niz większość typowo sportowych coupe na rynku. Grzechem byloby nie sprawdzić tego auta przed zakupem patrzac na Twoje wymagania.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Panamera turbo polecam.
Ma 4x4 i pdk więc z miejsca katapultuje, na słabszej nawierzchni przez moment zjara 4kapcie.... Nie czujesz się w niej jak w dużym aucie, wyposażenie wiadomo i dźwięk zacny. Koniecznie na gwarancji Porsche approved żeby mieć spokojna głowę Jeep w tej cenie super bo prawie nowy ale spalanie miasto 25+ i nie słuchaj bajek od jutuberow czy ludkow którzy kiedyś gdzieś jechali że mniej -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
Lekki OT
Jak w tym zestawieniu wypada RR Sport 5.0 S/C ? -------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Po pierwsze to bardzo duży samochód, a zza kierownicy wydaje się jeszcze większy. Po drugie jest szybki/sprawny, ale nie ja te powyżej, na plus reakcja na gaz silnika z kompresorem i dźwięk. Po trzecie nie prowadzi się nawet w połowie jak te sedany powyżej (nie jechałem Audi), siedzisz wysoko i nie jest to auto na winkle. Są zestawy do podnoszenia mocy. Poza tym dobre materiały, fajny design i możliwości poza trasą, wiadomo.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Wydaje mi się że Panamera będzie najbardziej bolesna w serwisowaniu
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: DW ![]() |
mamy już w domu rocznego x6m f16 podkręconego na 700hp, jeździ nim dziewczyna więc duży suv zdecydowanie nam mi nie potrzebny.
wydaje mi się, ze m5 z tych wszystkich samochodów da najwięcej frajdy ale będzie też najmniej uniwersalny ze względu na rwd ty,mbardziej, że standardowo planuję akrapovica i program na początek. nie mniej m5 na tą chwilę to mój faworyt -------------------- e30v8 drift spec
a6 allroad dd evo evo :D |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2004 ![]() |
S8?
-------------------- Model X/Evo5/JCW
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
s6/rs6 c7, z tym drugim moze byc cieżko zmieścić sie w budzecie aczkolwiek próbować warto bo samochod fajny i jak wiadomo z modami nie ma wiekszego problemu.
Co do M5 F10, to kolega ma taka własnie po wydechu i programie-698KM, samochod fajny ale przy tej mocy i RWD sa problemy z trakcja i lekka nerwówka na mokrym(nawet delikatnie) przy ostrzejszej jeździe, o zimie nie wspominając... Osobiscie, przy takiej mocy jezeli ma byc to typowe daily na każda pogodę celowałbym raczej w cos pedzonego na 4 koła. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: DW ![]() |
liczę się z tym, ten sam problem znam z 458, jednak chyba podejmę ryzyko m5.
wczoraj wpadł mi do głowy pomysł cla45amg 4 matic, tutaj zamowilbym nowe auto. warte to coś i godne zainteresowania? -------------------- e30v8 drift spec
a6 allroad dd evo evo :D |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
liczę się z tym, ten sam problem znam z 458, jednak chyba podejmę ryzyko m5. wczoraj wpadł mi do głowy pomysł cla45amg 4 matic, tutaj zamowilbym nowe auto. warte to coś i godne zainteresowania? za małe i za twarde. Jedno z najgorszych aut jakimi jeździłem jeśli idzie o komfort. Na tor ok, ale nie na co dzień. Zupełnie inna liga niż wyżej wymienione. Zmieniasz wytyczne czy dokupujesz kolejne auto? |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Jeśli jest już jedno bardzo mocne AWD, to równie mocne RWD będzie budzioło zdecydowanie większy dreszczyk emocji i szacunek.
Osobiście szedłbym w M6 GrandCoupe jeśli coś z palety BMW ma być. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio podobno robią już ponad 600KM , z tym że nówka +300tyś zł
nissan gtr ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: DW ![]() |
jest mocne rwd na tor, jest mocne awd na codzień, jest mocny rwd spider na weekendy, więc to auto ma być kupione trochę pod pretekstem kolejnego dd ale w gruncie rzeczy ma dawac też sporo funu.
cla wpadło mi do glowy tak znikąd, pomyślalem ze gdyby to pomodzic na jakies 500km to nawet powinno dawac rade. poza tym lubie kupowac auta nowe/demo bo wtedy odpada problem szukania odpowiedniego egzempalarza. podusmowujac w czwartek jstem umowiony na sprawdzenie m5 w serwisie bmw. mam tez wstepnie wytypowana panamere ktora moge obejrzec w piatek. trzymajcie kciuki -------------------- e30v8 drift spec
a6 allroad dd evo evo :D |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
Przejedz się tym CLA45 AMG. To zawsze nowe auto które skonfigurujesz pod siebie, będziesz miał gwarancję etc. Ja mam mieszane uczucia co do tego auta, ale jest wielu zadowolonych użytkowników (poczytaj choćby na tym forum). Jeśli nie, to może właśnie wspomniana już Giulia? Niby trochę ponad budżet, ale może da się coś urwać/dołożyć albo znaleźć jakiś sensowny używany egzemplarz. To samo w sumie z C63/M3. Jakoś bardziej do mnie przemawiają jako fun daily niż ich więksi odpowiednicy.
Natomiast jeśli padnie na 4x4 i nie CLA, to moim zdaniem S6 C7 (na RS raczej nie starczy $). Jeśli Panamera, to tylko z Porsche Approved. |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#19
|
![]() |
niezły rozstrzał aut masz.
jeśli chcesz nowe auto i chcesz do niego zmieścić dzieci to CLA nie jest odpowiednim tropem bo to auto dwuosobowe w praktyce. mieści się tam dziecko 5 letnie przy założeniu, że nie siedzi za tobą. zresztą cla nijak się ma do m5 czy porki turbo może pomijając spritnt do 100 km/h jak masz ten budżet i chcesz MB a tą markę polecam tylko jako nowe auto i tylko z pełną gwarancją to przejedz się c43 amg. jeździłem, to można nazwać autem 4 osobowym. jedzie nieźle w serii, po mini modach zacznie jechać bardzo porządnie. jak dobrze ponegocjujesz to możliwe jest spokojnie zbicie do 300k dobrze doposażonej wersji, jest kilka tych aut na miejscu do wzięcia od ręki. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: DW ![]() |
temat zamknięty, wczoraj podpisałem umowę przedwstępną na m5 f10. auto z polskiego salonu z pełnym wyposażeniem (łącznie z nagłośnieniem B&O, night vision i monitorami z tyłu) 2013 rok, 65k przebiegu, pełna historia serwisowa, kompletnie żadnych przygód blacharskich, w piątek odbieram samochód.
plany na najbliższy czas: -oklejenie w yas marina -20" bbs/hre/coś ciekawego -wydech -dolot -strojenie -jeździć i cieszyć się autem dziekuję za wszystkie rady, w piątek dam jakieś foto -------------------- e30v8 drift spec
a6 allroad dd evo evo :D |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 23:43 |