![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sun, 29 July 2012 ![]() |
Siema chce kupic Audi A6C6 3.0TDi po lifcie oczywiscie Quattro Automat i Kombi na co zwrócic szczególną uwage ogladajac takie auto ?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Od tego jest inny dzial na forum
![]() Potrafi zbierac sie woda w bagazniku i np.zalac naped dvd. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Siema chce kupic Audi A6C6 3.0TDi po lifcie oczywiscie Quattro Automat i Kombi na co zwrócic szczególną uwage ogladajac takie auto ? Z mojego punktu widzenia (tuning i diagnostyka jednostki 3.0TDI) warto diagnozować wtryskiwacze (duży koszt naprawy) + rozrząd (grzechotanie przy odpalaniu na zimnym po dluzszym przestoju) to dwie najbardziej drogocenne naprawy w tym silniku. Oczywiscie dpfy z racji przebiegu itp ale to nie jest problem duzy ![]() 3.0TDI CDYA (po lifcie) 240KM pięknie się modzą przykładowy mod z dpf off. ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
I należy mieć z tyłu głowy, że te auta rzadko mają przebiegi poniżej 300.000 km. Na niemieckich portalach widać to szczególnie, że auta z przebiegami 400.000+ to nic nadzwyczajnego.
Najważniejsza jest pełna dokumentacja wymian elementów niż jakieś szczególne bolączki tego silnika, bo w tych rocznikach nawet BMW ma problemy z rozrządami i wtryskami jeśli jest kiepsko użytkowane, i ma spore przebiegi - przynajmniej tak opisują to użytkownicy. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 18:53 |