Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> [s]Astra H kombi Z20LER 200ps full opcja ! Stan idealny ! Igła !, LPG ! POZNAŃ, KRAKÓW !
Krzysiek3d
post Thu, 30 Jun 2016 - 10:44
Post #1


User
Dołączył: Sun, 26 October 2014





Witam,

Historia auta :
-astra h kombi 2005 cosmo,
-2 właścicieli w DE od nowości, auto rok temu sprowadzone z ASO w DE, jestem pierwszym właścicielem w PL,
-auto 100% bezwypadkowe, zgadzam się na wszystkie formy sprawdzenia auta, lakier na całym aucie idealny, jedynie malowana była tylna klapa ( standard, lubi rdzewieć na dole ) oraz zderzak tył ( otarcia parkingowe ). Cała reszta oryginalna, nic nie odkręcane, ruszane itp. Wszystkie szyby oryginalne. Jak ktoś znajdzie jakieś inne ślady ingerencji blacharza zwracam za dojazd !
-auto 100% oryginalne.

Auto w pełnym wyposażeniu, bardzo rzadko spotykanym :
-reflektory xenonowe z doświetlaniem zakrętów (tak, poza samo poziomowaniem reflektory są jeszcze skrętne),
-pakiet zimowy tj. spryskiwacze reflektorów przód + podgrzewane siedzenia,
-IDS+ czyli zmienna siła tłumienia amortyzatorów (tak, za pomocą przycisku auto się znacznie utwardza), zmienna reakcja na pedał przyśpieszenia i układ kierowniczy,
-silnik 2.0 turbo benzyna Z20LER 200ps w serii + LPG (o tym niżej),
-czujnik zmierzchu/deszczu,
-poduszki/kurtyny,
-climatronic,
-kolorowa duża nawigacja/ekran pokładowy z polską mapą,
-skórzana, podgrzewana tapicerka,
-podłokietniki przód/tył,
-światła przeciwmgielne,
-ABS, ESP, TCS ( ESP można wyłączyć 100%),
-komputer pokładowy pełny,
-regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach,
-elektryczne szyby przód,
-elektryczne, składane elektrycznie, podgrzewane lusterka,
-lusterko wsteczne fotochromatyczne,
-skrzynia 6 biegów,
-czujniki parkowania tył,
-wielofunkcyjna kierownica (sterowania radia oraz komputera z kierownicy),
-tempomat,
-fabrycznie przyciemniane szyby,

itp. itd...

Samochód kupiony jako stan idealny wizualnie/we wnętrzu z drobnymi wyciekami i kosmetyką z zewnątrz do ogarnięcia, ostatecznie jednak okazało się że silnik zaraz po zakupie auta wymagał generalnego remontu któremu został poddany. Posiadam zdjęcia z całej operacji, ale w skrócie :
-nowe pierścienie olejowe,
-nowe panewki,
-nowa uszczelka pod głowicą,
-pełna obróbka głowicy, cała głowica jak nowa,
-nowe wszystkie uszczelki (silnik/skrzynia, pokrywa zaworów),
-nowa turbosprężarka, zakupione turbo w idealnym stanie (bez żadnego pęknięcia na kolektorze które są standardowe dla opla) które następnie poddano regeneracji. Do tego specjalny aluminiowy DV do turbo zamiast seryjnego,
-oczywiście nowiutki rozrząd, pompa wody itp. itd.

Przebieg silnika od złożenia : 22tys. km !

Poza tym auto zostało w pełni "ogarnięte" mechanicznie :
-nowiutki akumulator,
-nowiutkie tarcze/klocki tył ATE,
-nowe poduszki/łożyska amortyzatorów,
-nowe łączniki stabilizatora 2x,
-nowe tuleje wahacza przód,
-silnik dmuchawy i rezystor sterującym,
-nowe klocki przód,

itp. itd.

Po doprowadzeniu auta mechanicznie do stanu idealnego przyszedł czas na pielęgnację auta, zostało oddane do profesjonalnego warsztatu detailingowego :
-polerowanie 2 etapowe nadwozia + nałożenie wosku,
-pranie skóry + impregnacja zymol,
-czyszczenie plastików + impregnacja poorls booy netural look.

Auto wygląda jak nowe, w lakierze można się przeglądać, w środku sporadyczne ślady używania.

Ponadto, to o czym chciałbym wspomnieć :
-ZAŁOŻONA 6M-C TEMU INSTALACJA LPG w najlepszym Poznańskim warsztacie Pitec odpowiednio dobrana do auta ( koszt ponad 3tys.) na gwarancji ! Spalanie LPG 9-15. Przebieg na LPG 10-15tys.km,
-założone 6m-c temu fabrycznie nowe sprężyny eibach sportline,
-auto posiada wydech przelotowy 2,5" robiony w DE za 1500E, do szczęścia brakuje DP (katout) + programu na 230-240ps.

Ogólnie o aucie mogę długo opowiadać, auto naprawdę godne polecenia, 100% bezwypadkowe, z nowo złożonym silnikiem i nowym LPG. Auto jeździ jak nowe, wszystkie części wkładane najwyższej jakości bez oszczędzania. Przygotowanie/doprowadzenia auta do takiego stanu jak widać kosztowało mnie 30tys.pln nie licząc felg 18" o których poniżej (kosztorys do wglądu zainteresowanych) na stalowych kołach z ładnymi zimówkami. Myślę jednak że wszyscy użytkownicy znają bolączki astry H i silników 2.0T i wiedzą że to uczciwe auto za uczciwą kasę smile.gif, jak ktoś chce kupić taniej to niech doliczy do najtańszej sztuki z allegro porządne LPG + doposażenie do takiego wyposażenia jak tutaj + remont silnika ( prędzej, czy później to czeka każde 2.0T ) i sam zrozumie że to tanio.

CENA AUTA NA ZIMÓWKACH ZA KTÓRĄ JESTEM W STANIE JE ODDAĆ ; 22,5tys. (7,5tys. pln. dokładam więc nowemu nabywcy)

Stan auta w dniu wystawienia ogłoszenia tutaj :




























CENA ZA AUTO ; 22,5TYS. NA ZIMOWYCH KOŁACH.

Felgi 18" możliwe do zakupu za dopłatą, koła przygotowane/założone miesiąc temu :
-felgi pomalowane proszkowo w kolor "gunmetal" ( niestety, powierzchnia po malowaniu nie jest za ładna, średnio się postarali),
-fabrycznie nowe opony dunlop SP sport maxx 225/40/18 (35tydz.15r.) po przebiegu 2tys. km

Dopłata 3tys. pln. ( same opony i założenie kosztowały mnie 1960pln ).

===============================================================================

Auto można oglądać w POZNANIU DO NIEDZIELI 03 LIPCA, POTEM W KRAKOWIE PRZEZ 2TYG.

Jedyny powód sprzedaży to zakup fabrycznie nowego auta.

Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, podam VIN + info ad. wpisów w ASO, kosztorys budowy auta itp. Nie mam nic do ukrycia wink.gif.

Tel. 798 015 981 Krzysiek lub pw - odpowiem na każde pytanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 30 Jun 2016 - 10:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 18:00