![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
niekorzy nazwa to druciarstwem ale w gt40 z tira na vr6 2.8 wstaje od 2800 obrotow po tym modzie
![]() gosc szlifierka i spawarka zmodyfkowal zeliwo gt40 z ar 1.14 do customowego ![]() [ img ] http://i47.tinypic.com/9gkgus.jpg [ /img ] [ img ] http://i45.tinypic.com/2i6e9uc.jpg [ /img ] link to watku http://forums.vwvortex.com/showthread.php?...6-turbo-was-fun |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Ciekawe ile to wytrzyma, ale pomysl fajny
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Przecież chamsko zmniejszył w ten sposób a/r turbiny.
Można spróbować na wzór borg warner'a wbudować zawór. ![]() -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
5mm blacha ze zwyklej stali - swiecilo na czerwono turbo niejeden raz i zadych pekniec
![]() przegroda na twin scrollu spoko ale tutaj oba scrolle w uzyciu i waga mniejsza ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Nie wiem do końca czym tu się podniecać. Bezpieczniej kupić odpowiednie ar muszli wydechowej. Nie bez powodu pod turbine na 800 koni są muszle o takich wymiarach ar.
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
Niby działa ale tak mała muszla będzie restrykcją przy większych mocach. Do tego dochodzi ryzyko wystąpienia surge. Wolałbym po prostu mniejsze turbo.
Klapki na TwinScroolu to świetna sprawa... dopóki się nie urwą i nie przywitają się z kołem turbiny ![]() Tu coś podobnego (Variable Flow Turbo-VFT): ![]() http://www.team-integra.net/forum/16-force...-works-vtg.html Takie ma i dobry dół i nie jest restrykcją u góry. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
zadna podnieta , taka ciekawostka dla rzeznikow i tych co lubia modzic ze zlomu , nie maja budzetu na ball bearing gtx y i innedrogie turbiny a wyrwali na allegro duze turbo od tira bez luzow ale za duzym zeliwem za 500 zl , maja warsztat i spawarke pod reka.
![]() peace !!! i szerokosci dla wszystkich co szybko jezdza czy to m3 e90 czy golfem 3 vr6t z dmuchawka od tira ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 November 2012 ![]() |
Skoro obudowa od turbo jest żeliwna to jak mógł pospawac do niej stalową blachę?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 16 November 2009 Skąd: Lublin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 November 2012 ![]() |
Tak,widziałem cały wątek, ale spawać mógł to jedynie elektrodą a taka spoina i tak jest mało wytrzymała. ..
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Zwykłym migomatem ze zwykłym drutem, pięknie się spawa żeliwo, nic nie pęka i nie odpada.
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Niby działa ale tak mała muszla będzie restrykcją przy większych mocach. Do tego dochodzi ryzyko wystąpienia surge. Wolałbym po prostu mniejsze turbo. W jaki sposób to wpływa na surge? -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Chyba na zapychanie się strony gorącej miało być
![]() -------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
W jaki sposób to wpływa na surge? surge to odnosnie zimnej strony - silnik nie przyjmuje calego sprezonego przez kolo kompressora powietrza ... a co do modu zeliwa to mniejsze ar zrobil - z 1.14 do na oko 0.64 / 0.86 ar a to daje wieksze cisnienie w kolektorze wydechowym , szybszy spool - szybsze zdychanie turbo nagorze. jesli wstaje od 2800 obotow na 2.8 vr6 to pewnie zdycha kolo 7000 7500 obr/minute z orginalnym 1.14 a/r pewnei by wstalo kolo 5500 inie zdechlo nigdy. bo orginalnie to turbo jest pedzone 10 - 12 litrowym dieslem w zakresie obrotow 1000 - 3000 ![]() na oko - jesli uzywamy do silnika 3 x mniejszego - obetnijmy zeliwo o 50 % na oko ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Tak,widziałem cały wątek, ale spawać mógł to jedynie elektrodą a taka spoina i tak jest mało wytrzymała. .. pięknie się żeliwo spawa polecam szczególnie elektrodą do nierdzewki i nie ma takiej opcji żeby odpadło. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 05:46 |