Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Lexus IS200 2JZ-GTE MK1, Daily car z 500KM i R154
zgooras
post Fri, 15 Apr 2016 - 21:50
Post #1


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 May 2005
Skąd: Kraków





Koleżanki i Koledzy,

sprzedam:
Lexus IS200, MK1, swap na 1.5JZ-GTE, zakuty z minimalnym przebiegiem
Rok: 2001
Przebieg:
- budy: 200.000km
- motorowni po zakuciu: 3-5 kkm

Cena: 58.000
Auto zdrowe, proste, warte absolutnie wszelkiej kasy.

Spec:
Silnik: zakuty 2JZ-GTE:
Głowica Yamaha z 1JZ-GTE: pełny porting, planowanie, nowe uszczelniacze
Kute tłoki CP Pistons 86,5 mm 8:5:1
Uszczelka pod głowicą Cometic 1.5mm /idealna do streetu ~1.6bar/
Nowy rozrząd OEM
Nowa pompa oleju OEM
Nowa pompa wody OEM
Nowe szpilki głowicy ARP Racing
Panewki główne i korbowodowe Clevite Mahle
Śruby do korbowodów ARP Racing
Wyważony układ korbowo-tłokowy
Blok honowany i planowany
Wymienione wszystkie uszczelki, uszczelniacze OEM Toyota
Kolektor ssący top mount z kocem termo
Turbo Borg Warner S200SX z A/R 0.83 + koc termiczny + dodatkowa muszla ciepła A/R 1.09, montaż V-Band 3.25” + T3 twin scroll
Wtryski Denso 550cc
Wszystkie paski nowe
Nowe świece irydowe NGK
Cały silnik przed złożeniem został kompleksowo umyty
Przewody olejowe w stalowym oplocie robione na zamówienie
Zewnętrzny wastegate 38mm kopia Greddy wpuszczony do wydechu
Duży filtr powietrza K&N
Układ wydechowy w całości z kwasówki 2.5” na dwóch przelotowych tłumikach /jest zupełnie cicho/
FMIC 63mm wpasowany w zderzak /niewidoczny z zewnątrz/
Nowa chłodnica wody - Mishimoto, chłodzone dwoma ori Spal'ami
Pompa paliwa Deatsch Werks DW200 255LPH
Silnik zniesie 600KM i więcej. Dzisiejszy setup zapewnia 450-500KM i około 600Nm, przy około 1.6BAR

Elektronika:
Komputer sterujący standalone EMU, cała wiązka wykonana od zera na zamówienie /nowe przewody/ + moduł bluetooth
Lunch control /genialnie działająacy/
Możliwość dopisania ALS /anti-lag system/
Możliwość dopisania systemu antypoślizgowego podczas ruszania
Możliwość utworzenia dodatkowej mapy
Logowanie 100% danych po USB
Radio 6.9” HuiFei - Android z GPS, 3G, DVD, 2x USB, 2x micro SD, pilot, rejestracja trasy /opcja/, bluetooth, zestaw głośnomówiący, czyta mp3, AAC, MPEG, AVI, etc… Pięknie działa z Yanosikiem czy mapami google /online/
Kamera cofania z diodami IR
Ukryte odcięcie zapłonu

Przeniesienie napędu:
Kompletne nowe sprzęgło XTD stage 4 wraz z lekkim kołem zamachowym i łożyskiem - 6-łapkowy spiek
Skrzynia R154, zdrowa, niezgrzytająca z relokatorem wybieraka wyciętym na zamówienie, nowy olej dedykowany do R154, nowe uszczelnienie wałka głównego - skrzynia sucha i 100% sprawna/; dzwon OEM nowy
Dyfer ze szperą LSD oraz półosie z Lexusa IS300 /wytrzymują dużo/
Wał napędowy wyważony dynamicznie /www.waly.pl/ z nowymi łożyskami, pomalowany i zabezpieczony

Zawieszenie:
Gwintowane Zawieszenie ISC street z pełną regulacją /sprężyny dla modelu IS300 z cięższym silnikiem/
Drążki reakcyjne na poliuretanach

Wyposażenie:
Kierownica zamszowa RRC z odsadzeniem 90mm + naba 50mm
Centralny zamek
El. Szyby
Klimatronic działający 100%
Szyberdach
Elektryczne fotele
Podgrzewane fotele
el regulowane i składane podgrzewane lusterka
Światła przeciwmieglne, poduszki /bez kierowcy/, kurtyny boczne, kufer otwierany z pilota
Skórzana tapicerka z alcantrą bez dziur i przetarć
Wszystkie plastiki kompletne, nie połamane
Automatyczne wyłączanie świateł
Aluminiowe felgi Rial 18x8”, opony Federal RSR 215/40 przód, Extreme VR1 tył 245/40
Drugi komplet kół na zimę 17” - oryginalne z tego auta - z oponami Nokian /przód, po jednym sezonie/ tył Dunlop

Samochód w moich rękach od około 3 lat.
2 lata temu założony gwint ISC, sprężyny dostosowane do cięższego silnika.
Auto serwisowane w ProjectXS, później w Drożdż Service w Krakowie. Wszystkie naprawy i modyfikacje udokumentowane fotograficznie+dokumenty. Swap oraz cała robota zakończona około rok temu. Od złożenia auto przejechało około 3-5 tys km - tylko ze względu na to, że to czwarte auto w domu, w zimie nim mało jeżdżę, a w lecie używam częściej motoru.
Do samochodu posiadam komplet dokumentów, dwa kluczyki, oryginalne papiery. Nowa przednia szyba /oryginał Lexus/ - stara dostała kamieniem na autostradzie/. Do auta dodaje zapasowe tarcze hamulcowe przód, a na życzenie kupującego mogę dorzucić więcej części /kupiłem kiedyś “anglika” na dawcę części/. Auto bez najmniejszych problemów przechodzi przeglądy, trzyma się drogi, jest proste, kompletne i nadające się do codziennej jazdy. Cichy tłumik nie płoszy gołębi i nie woła “niebieskich”. A mina objeżdżancyh biznesmenów w autach po 300.000pln kupionych na kredyt jest bezcenna.
Samochód przeznaczony dla doświadczonych kierowców. Proszę to traktować poważnie. Odpowiedzialną jazdę wynagrodzi niesamowitymi wrażeniami, ale trzeba pamiętać, że wóz waży około 1300kg, a ma ponad 450KM i 600Nm - trzeba się go mocno trzymać.

Samochód w ciągłej eksploatacji /daily car/, a więc przebieg rośnie. Zapraszam na jazdę próbną w Krakowie.

W razie pytań proszę dzwonić: 600905599

Link do aukcji allegro: http://allegro.pl/lexus-is200-2jz-gte-500k...6127197790.html
Lepsze zdjęcia /lub te same 10x większe/ wyślę na maila


allegro galerie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 15 Apr 2016 - 21:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 20:37