![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 03 December 2015 ![]() |
Witam kolegów i koleżanki.Upatrzone mam auto vw t5 z silnikiem axc 85 potężnych Niemieckich koni,zdecydowanie jest to dla mnie nie do przyjęcia,chciałbym minimum 130-170 tak więc pytam czy jest sens inwestowac w w/w motor axc czy może sprzedać go i wsadzać cos mocniejszego? Np axb który ma w serii 105? A może to te same silniki i różnia się tylko pompkami? Ciekaw jestem jak sprzęgła czy sa te same itp.Proszę o info i serdecznie dziękuje
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Duża rozbieżność 130 a 170. Nie wiem jak to się ma do tego axc o którym mowa, ale znajomy miał t5 po lifcie z 2.0 tdi na CR 105km i samym programem zrobili mu 160.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
AXB ma dół jak pd130 czyli grube korby i tłoki z lepszym chłodzeniem denka. Nie wiem jak wersja 80 konna.
Najprościej to zdjąć miskę jeśli nie znajdziesz potwierdzenia i zobaczyć korby albo czop korbowodu zmienić. W katalogu IC panewki od wersji AXC są stosowane do 2.0 tdi 16V czyli raczej dół jest mocniejszy. A może pompki są te same? Poszukaj w necie ![]() -------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Mocny program da tu 130/300, będzie już zadowalająco.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 03 December 2015 ![]() |
ale 130 wyda z 85 bez zmiany niczego?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 01 March 2016 ![]() |
odkopie troche temat.
modził ktos bardziej 1,9 AXC w T5 ?? Auto jest po programie, jakos jedzie ale d... nieurywa. Chce załozyc turbo ARL + nowy program. Wyjdzie cos moze kolo 170-180 KM. Dół da rade ?? + nowe panewki do tego oczywiscie. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Miałem coś takiego kilka lat temu, autko nadal jeździ i ma się dobrze. Motor nigdy nie rozbierany i nie było żadnych niepokojących oznak.
Profilaktycznie wpakowałem sprzęgło i skrzynie z 2.0 tdi 140ps czyli MQ500. Turbo i wtryski ARL, 3" DP i bezdymny program na lekko ponad 170PS. O dół bym się nie martwił ale właśnie o seryjną skrzynie która pada na serii. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, zamiast ARLa włożyłbym CAHA, trochę więcej kombinacji z upchaniem, ale uważam, że warto.
![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 18:13 |