Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Schemat swapa na 1.2 w cinquecento lub seicento
Blink
post Sun, 20 Jun 2004 - 23:32
Post #1


Frequent User
Dołączył: Fri, 13 June 2003
Skąd: Gdańsk





heja szukałem na forum i po necie ale nigdzie nie moge znaleźć. potrzebuje plany lub jakies schematy czy instrukcje dotyczące zamontowania w cieniasku bądź sejku silnika 1.2. Czy ktos zna jakies linki skąd mozna takowe ściągnąć, albo jakby ktoś dysponował czymś takim to prosiłbym o pomoc. Z góry thx.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 20 Jun 2004 - 23:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
morgan
post Sun, 20 Jun 2004 - 23:36
Post #2


User
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: PL





A na centomani byles? Tam raczej Ci pomoga [url:3iq3hz65]http://www.centomania.pl[/url:3iq3hz65] (jesli dobrze pamietam wlepke na szybie w seju )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Sun, 20 Jun 2004 - 23:39
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Siakoś mi się Centomania z brewkami, badlukami i stolikami piknikowymi kojarzy, ale mam nadzieje że niesłusznie.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Sun, 20 Jun 2004 - 23:42
Post #4


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT("Blink":2r76o8s5)
heja szukałem na forum i po necie ale nigdzie nie moge znaleźć. potrzebuje plany lub jakies schematy czy instrukcje dotyczące zamontowania w cieniasku bądź sejku silnika 1.2. Czy ktos zna jakies linki skąd mozna takowe ściągnąć, albo jakby ktoś dysponował czymś takim to prosiłbym o pomoc. Z góry thx.


Jak sobie dasz rade z wyjeciem tego cos jest to 1.2 8v wlozysz bez problemu. Tam chyba tylko trzeba kable do wtrysku przerobic ale to jest 5 minut roboty.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
morgan
post Sun, 20 Jun 2004 - 23:43
Post #5


User
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: PL





CYTAT("Azrael":2d4ky78s)
Siakoś mi się Centomania z brewkami, badlukami i stolikami piknikowymi kojarzy, ale mam nadzieje że niesłusznie.


Hmm no nie wiem. Z tego co mi kumpel mowil to tam jest pare CC i SC 1.2 i troche osob siedzi w tym temacie. Ale ja osobiscie nie korzystam z tego serwisu, nie jezdze sejem, nie mam z nimi nic wspolnego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Charles
post Sun, 20 Jun 2004 - 23:50
Post #6


User
Dołączył: Sat, 19 June 2004
Skąd: ziemia obiecana





CYTAT("Azrael":3ml0aecj)
Siakoś mi się Centomania z brewkami, badlukami i stolikami piknikowymi kojarzy, ale mam nadzieje że niesłusznie.


w ogole nie rozumiem co masz na mysli? to ze to cieniasy i sejki to takie lamery?jak na kazdym forum sa ludzie ktorzy zakladaja spoilery i brewki ale sa tez osobki ktory potrafia mile zaskoczyc...
Czytales to forum?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzegscvan
post Mon, 21 Jun 2004 - 08:43
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: poznan





CYTAT("Colin":1yr0pr2u)
CYTAT("Blink":1yr0pr2u)
heja szukałem na forum i po necie ale nigdzie nie moge znaleźć. potrzebuje plany lub jakies schematy czy instrukcje dotyczące zamontowania w cieniasku bądź sejku silnika 1.2. Czy ktos zna jakies linki skąd mozna takowe ściągnąć, albo jakby ktoś dysponował czymś takim to prosiłbym o pomoc. Z góry thx.


Jak sobie dasz rade z wyjeciem tego cos jest to 1.2 8v wlozysz bez problemu. Tam chyba tylko trzeba kable do wtrysku przerobic ale to jest 5 minut roboty.

i jeszcze pompe zmienic i po temacie


--------------------
czołg sprzedany
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Young fan Tuning
post Mon, 21 Jun 2004 - 09:05
Post #8


Super User
Dołączył: Wed, 19 November 2003
Skąd: Warszawka - GRHW





Ja po pewnym dniu wyrobilem sobie zdanie o Centomani, przynajmniej o jednym egzemplarzu stamtad
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommi
post Mon, 21 Jun 2004 - 09:32
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: 100-lica





CYTAT("Azrael":2g5sxbuk)
Siakoś mi się Centomania z brewkami, badlukami i stolikami piknikowymi kojarzy, ale mam nadzieje że niesłusznie.



Może to w pewnym stopniu jest prawda, ale mamy również nielada doświadczenie w mechanice i mamy kilku speców od właśnie naszych autek, jeździ kilka naprawde mocnych furek z naprawde fajnymi silniczkami...:
1.6T
1.4T
1.3T
1.2 8vT
1.2 16v
1.2 8v N/A zdłubane na ponad 100KM
1.1 8v N/A mocno zdłubane ale jeszcze nie schamowane
1.1 8vT a będzie tego jeszcze więcej

Wracając do tematu Blink-a z CC/SC zapraszamy na Centomanie i na autokacik, a tam dowiesz się wszystkiego na temat swapów w naszych autkach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
freestyler
post Mon, 21 Jun 2004 - 09:52
Post #10


Super User
Dołączył: Fri, 27 February 2004
Skąd: Piotrków Tryb.





CYTAT("Tommi":v0cxklbl)
CYTAT("Azrael":v0cxklbl)
Siakoś mi się Centomania z brewkami, badlukami i stolikami piknikowymi kojarzy, ale mam nadzieje że niesłusznie.



Może to w pewnym stopniu jest prawda, ale mamy również nielada doświadczenie w mechanice i mamy kilku speców od właśnie naszych autek, jeździ kilka naprawde mocnych furek z naprawde fajnymi silniczkami...:
1.6T
1.4T
1.3T
1.2 8vT
1.2 16v
1.2 8v N/A zdłubane na ponad 100KM
1.1 8v N/A mocno zdłubane ale jeszcze nie schamowane
1.1 8vT a będzie tego jeszcze więcej

Wracając do tematu Blink-a z CC/SC zapraszamy na Centomanie i na autokacik, a tam dowiesz się wszystkiego na temat swapów w naszych autkach


--------------------
Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015
2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RONIN
post Thu, 24 Jun 2004 - 23:55
Post #11


Super User
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





Jeżeli podstawa to 1.1 trzeba wykonać następujące czynności:
1) wyjąć silnik 1.1
2) włożyć silnik 1.2
3) troszkę przerobić wydech ale najlepiej włożyć od 1.2 i dostosować do auta.
4) rozgałęźić przewody do wtrysku tak aby z jednej pary powstały cztery
5) wymienić komputer na ten od 1.2
6) zamontować wydajniejszą pompę paliwa może być od 1.2

Wszystkie te czynności wykonuje się bez najmniejszych problemów.
Pompa paliwa pasuje w miejsce starej.
Silnik 1.2 różni się od silnika 1.1 tym, że blok w 1.2 jest wyższy o ok 1.5cm i z tąd lekka przeróbka wydechu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MASS
post Fri, 25 Jun 2004 - 09:50
Post #12


Super User
Dołączył: Thu, 24 April 2003





CYTAT("Azrael":3qd0a3wv)
Siakoś mi się Centomania z brewkami, badlukami i stolikami piknikowymi kojarzy, ale mam nadzieje że niesłusznie.


Siakoś chyba nie znasz nikogo z centomanii...
Ale mam nadzieje ze bedziesz mial okazje poznac jakiegos Seja T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Spiki
post Fri, 25 Jun 2004 - 10:18
Post #13


Frequent User
Dołączył: Mon, 08 March 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("MASS":1df7ia4t)
CYTAT("Azrael":1df7ia4t)
Siakoś mi się Centomania z brewkami, badlukami i stolikami piknikowymi kojarzy, ale mam nadzieje że niesłusznie.


Siakoś chyba nie znasz nikogo z centomanii...
Ale mam nadzieje ze bedziesz mial okazje poznac jakiegos Seja T


najlepiej tego 1.6T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
budyn
post Fri, 25 Jun 2004 - 14:59
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 July 2003
Skąd: jestem?,nie pytaj...





tiaa.....albo 1.8 T i zrobic zniego 300kucy:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomeQ
post Fri, 25 Jun 2004 - 15:08
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: Stalowa Wola/Warszawa





tiaa tylko to 1.6T jak nie jezdzilo tak nie jezdzi poza tym zbyt mocarny w pierwszej fazie to on nie byl. W Czestochowie czytalem ze jezdzi 1.4 16v turbo, czy biturbo nawet .Jak kogos interesuje to podrzuce namiary na wlasciciela.


--------------------
Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 25 Jun 2004 - 15:12
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Charles":27bo80ga)
CYTAT("Azrael":27bo80ga)
Siakoś mi się Centomania z brewkami, badlukami i stolikami piknikowymi kojarzy, ale mam nadzieje że niesłusznie.


w ogole nie rozumiem co masz na mysli? to ze to cieniasy i sejki to takie lamery?jak na kazdym forum sa ludzie ktorzy zakladaja spoilery i brewki ale sa tez osobki ktory potrafia mile zaskoczyc...
Czytales to forum?


Mam na myśli to co spotykam na ulicy. Sam mam Seja Sportinga więc nie można mi zarzucać że mam coś do tych autek - za te pieniądze bardzo sympatyczne, ale nietety ogół spotykanych ludzi z nakljekami Centomanii robi jak najgorsze wrażenie.

Wysłany Pią Cze 25, 2004 15:14 pm:

CYTAT("MASS":27bo80ga)
CYTAT("Azrael":27bo80ga)
Siakoś mi się Centomania z brewkami, badlukami i stolikami piknikowymi kojarzy, ale mam nadzieje że niesłusznie.


Siakoś chyba nie znasz nikogo z centomanii...
Ale mam nadzieje ze bedziesz mial okazje poznac jakiegos Seja T :lol:



Nie znam nikogo ale widauje mnóstwo tego na mieście. Sezon na bad looki i skrzydła prosto z F1 rozpoczęty ;-)

Seja Turbo jakoś się nie boję, nawet jak spotkam szybszego od siebie to nie mam problemów z długością na szczęście :-)


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 25 Jun 2004 - 15:16
Post #17


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("Spiki":2ceehbv3)
CYTAT("MASS":2ceehbv3)
Ale mam nadzieje ze bedziesz mial okazje poznac jakiegos Seja T

najlepiej tego 1.6T


Myślę, że nawet leciutki sejek z 1.6T w przypadku ewentualnego spotkania z Kubą zostanie zajęty tzw. wąchaniem spalin. Peace


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 25 Jun 2004 - 15:18
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





A teraz takie małe podsumowanie:

-nie mam nic do pasjonatów Seicento
-mam Seicento - czarny sportaś w skórach, może widzieliście kiedyś na mieście w Waw?
-ogromne skrzydła, bad looki, spoilery i inne Rigertunining-mega-turbo-body kity uważam za wiochę
-nie zamknę się w sobie jak natknę się nawet na Sejcento V8 bi-turbo fefset kuni polnych
-jak mnie ktoś minie jak furę z gnojem jak będę jechał akurat Sejem w zakręcie a nie pokaże że umie mocno wciskac wielką stopą prawy pedał to duży szacunek -> znam takich co mnie objeżdżają Sejem jak jadę Escortem.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Spiki
post Fri, 25 Jun 2004 - 17:52
Post #19


Frequent User
Dołączył: Mon, 08 March 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("hwojtek":36lmdlm4)
CYTAT("Spiki":36lmdlm4)
CYTAT("MASS":36lmdlm4)
Ale mam nadzieje ze bedziesz mial okazje poznac jakiegos Seja T

najlepiej tego 1.6T


Myślę, że nawet leciutki sejek z 1.6T w przypadku ewentualnego spotkania z Kubą zostanie zajęty tzw. wąchaniem spalin. Peace


Go to the top of the page
 
+Quote Post
MASS
post Fri, 25 Jun 2004 - 22:58
Post #20


Super User
Dołączył: Thu, 24 April 2003





No to ja mam dla Was Seicento do scigania..

Fiat Seicento
Novitec SeiBi
Pojemność skokowa: 1242
Moc maksymalna KM/obr. (kW): 190/6330 (139)
Maksymalny moment obrotowy (Nm/obr): 282/5440
Prędkość maksymalna: 226 km/h
Przyśpieszenie 0–100 km/h: 5,6 sek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 17:23