![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 November 2015 Skąd: Olkusz ![]() |
Witam . Wlasnie zakupiem gazete AŚ i tak czytam... na temat silników t-fsi o kodzie ea113 , i piszą - (problem nadmiernego spalania oleju który występuje ea888 tu nie występuje) . Tu moje pytanie ,do którego roku te silniki ea113 na pasku były montowane?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Dobra rada vw\audi to scierwo a w ich silniki 2.0tdi/FSI/tsi nigdy nie uwieze... Hondowska k seria przy tych silnikach to szczyt niezawodności i prostoty... Kup koreanca/francuza/włocha a przynajmniej dostajesz większą niezawodność w niższej cenie...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Dobra rada vw\audi to scierwo a w ich silniki 2.0tdi/FSI/tsi nigdy nie uwieze... Hondowska k seria przy tych silnikach to szczyt niezawodności i prostoty... Kup koreanca/francuza/włocha a przynajmniej dostajesz większą niezawodność w niższej cenie... zrobiłem tym silnikiem 150 tyś km z czego przez około 100tys km miałem soft i niemiałem żadnych problemów |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 ![]() |
Dobra rada vw\audi to scierwo a w ich silniki 2.0tdi/FSI/tsi nigdy nie uwieze... Hondowska k seria przy tych silnikach to szczyt niezawodności i prostoty... Kup koreanca/francuza/włocha a przynajmniej dostajesz większą niezawodność w niższej cenie... miałeś, że się wypowiadasz?? ja silnikami tsi zrobiłem w dwóch autach zrobiłem 100tys km. Samochody tego pochodzenia co napisałeś są nijakie, a w środku platikowe i tandetne. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 November 2015 Skąd: Olkusz ![]() |
wiadome kazdy samochód ma swoje wady i zalety , jeden bardziej wytrzymały silnikowo drugi mniej , a wszystko zalezy tylko i wylacznie od tego jak sie eksploatuje silnik. Jak dbasz tak masz , osobiscie mialem gulfa 2.0 bkd 2004r. Opini w necie negatywnych co nie miara... kupilem go jak mial 180tys potwierdzone , sprzedalem jak miał prawie 300tys. I co jak co ale pomijając papierową turbine byłem bardzo zadowolony z samochodu ^^
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 ![]() |
wiadome kazdy samochód ma swoje wady i zalety , jeden bardziej wytrzymały silnikowo drugi mniej , a wszystko zalezy tylko i wylacznie od tego jak sie eksploatuje silnik. Jak dbasz tak masz , osobiscie mialem gulfa 2.0 bkd 2004r. Opini w necie negatywnych co nie miara... kupilem go jak mial 180tys potwierdzone , sprzedalem jak miał prawie 300tys. I co jak co ale pomijając papierową turbine byłem bardzo zadowolony z samochodu ^^ Zgadzam się z Tobą, bo najgorsze są opinie kupujących ulepy po 5 właścicielach i koniecznie sprowadzane z de od turka lub innego zachodniego kraju. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Ale skads jednak opinie sie biora. Jak juz nawet AŚ odradza silnik VW to znaczy, ze naprawde cos jest na rzeczy. Zwlaszcza, ze temat naprawde mainstreamowy, a nie ze sprzedano tego 100 na swiecie i jest 10 negatywnych opinii. Tak samo moge powiedziec, ze mialem R56 Cooper S i absolutnie nic nigdy mi sie w nim nie zepsulo, najbardziej niezawodna fura jaka mialem, mimo softu, katowania czasem itp. To jednak nie znaczy, ze te auta nie sa awaryjne jak cholera. Slowa klucze - statystyka i prawdopodobienstwo.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Tak miałem audi w rodzinie od 7 lat kupione przy 70tys w salonie sprzedane przy 160tys skrzynia multitronic silnik 2.0alt... Skrzynia na zimnym miała problem z wstecznym, silnik brał olej jak zły, fazator w nim napieprzal jak w dieslu po odpaleniu, hiper technologia zimnego vaga i dosłownie plucie benzyna na zimnym.. blacha jakąś porażka rdza na nad kołach... W tym aucie poza komfortem podróży nie było mocnej strony... To wszystko w a4b6... W rodzinie też był w pasek b6 2.0tdi wysralo się wszystko o czym piszą...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
Tak miałem audi w rodzinie od 7 lat kupione przy 70tys w salonie sprzedane przy 160tys skrzynia multitronic silnik 2.0alt... Skrzynia na zimnym miała problem z wstecznym, silnik brał olej jak zły, fazator w nim napieprzal jak w dieslu po odpaleniu, hiper technologia zimnego vaga i dosłownie plucie benzyna na zimnym.. blacha jakąś porażka rdza na nad kołach... W tym aucie poza komfortem podróży nie było mocnej strony... To wszystko w a4b6... W rodzinie też był w pasek b6 2.0tdi wysralo się wszystko o czym piszą... No widzisz, a ja miałem A4 B7 1.9 tdi, kupione z przebiegiem 120kkm, sprzedane przy 190kkm i żadnej awarii. Jak myślałem, że stuka wahacz, okazało się że to tylko łącznik stab. Wcześniej B6Q 1.9 130 i takze zero problemów, mimo że auto miało już przejechane 240 000. O usterkach w 2.0tdi wiadomo nie do dziś, i na czas można pewnym rzeczom zaradzić, ale od mojego przyjaciela B7 Multitronic 2.0TDI (więc zło wcielone) ma już 260 000 i nie chce się popsuć. Może kwestia szczęścia, a może użytkowania, a może egzemplarza. Nie wiem. -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Chlanie oleju wynikało z wadliwych pierścieni.
W 1.8 w skodach poprawili je w połowie 2011 roku. Wadliwe pierścienie mozna było wymienić na grubsze tyle ze to już większa zabawa bo wiązała sie z frezowaniem większych rowków w tłokach. Koszt kilka tysięcy. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
AŚ nie czytałem już z 5 lat ale kiedyś to niemieckie fury zawsze wszystko tam wygrywały.
-------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Widzisz kolego jak wół napisałem 2.0tdi, 1.9tdi to udany silnik podobnie jak 1.8t ale ich następcy to scierwo i nie ma co kupić z nowszymi silnikami bo każdy może mieć poważne fuckupy z natury... Mam w domu a4b6 1.8t Q i jest to udany silnik napęd idealny do LPG i na codzien...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
![]() W sensie pozytywnym na pewno nie bo kazdy test wygrywa VAG. Wiec jesli nawet oni krytykuja VAG to wiedz ze cos sie dzieje ![]() A tak btw skoro to tak ch.... silnik to pewnie dlatego jest tak podatny na tuning ![]() A co ma jedno do drugiego? Silnik moze miec duzo niewykorzystanego potencjalu i latwo sie podkrecac, a jednoczesnie miec pewne wady fabryczne, ktore powoduja jego awaryjnosc. Jak widac silnik PSA/BMW Mini 1.6T moze miec nawet 270PS z fabryki, czyli pewnie z 300 jak sie go tak naprawde dokoksuje...pomimo, ze nijak nie jest wzorem niezawodnosci. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Te najnowsze ea888 na razie sie nie sypia, ale tez trochę za wcześnie na wnioski.
Może nauczyli sie na własnych błędach. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 ![]() |
A co ma jedno do drugiego? Silnik moze miec duzo niewykorzystanego potencjalu i latwo sie podkrecac, a jednoczesnie miec pewne wady fabryczne, ktore powoduja jego awaryjnosc. Jak widac silnik PSA/BMW Mini 1.6T moze miec nawet 270PS z fabryki, czyli pewnie z 300 jak sie go tak naprawde dokoksuje...pomimo, ze nijak nie jest wzorem niezawodnosci. to świadczy o tym, że wiele elementów użytych do tego silnika jest bardzo dobrej jakości. A wady dotyczyły tylko niektórych podzespołów. Nie znam nikogo, kto kupił te auto jak nowe lub z pewną historia i miał problemy z silnikiem. Stąd uważam, że ilość procentowo wadliwych silników jest mała. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Jest to zdecydowanie zbyt daleko idacy wniosek (z ta jakoscia). Ja znam taki przypadek z pierwszej reki, silnik padl w niefajnym momencie, a od nowosci nie byl zylowany.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 ![]() |
Jest to zdecydowanie zbyt daleko idacy wniosek (z ta jakoscia). Ja znam taki przypadek z pierwszej reki, silnik padl w niefajnym momencie, a od nowosci nie byl zylowany. Czy to o czym świadczy? Masa różnych czynników wpływa na to, każdy silnik może paść i śmiem twierdzić, że nie ma takich silników, które by nie padły. W większości przypadków silniki padają przez zaniedbanie użytkowników. Ja miałem dwa auta z tym silnikiem, dostawały cały czas w dupę i nic się nie stało, po dziś dzień jeżdżą. W dodatku, nie widzę aby wielu użytkowników się rozpisywało, że ten silnik jest do dupy, posłyszane opinie to nie wszystko. Więc nie można generalizować, wszystko ma prawo się spierd... |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Znowu slowo klucz - statystyka. Kazdy ma przyklad, ze silnik nic nie zylowany, dbany od nowosci i padl. A z drugiej strony silniki znane, ze sie psuja a tymczasem 300kkm i nic. Tylko, ze takie jednostkowe przypadki o niczym nie swiadcza gdy produkcja idzie w setki tysiecy.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 ![]() |
Znowu slowo klucz - statystyka. Kazdy ma przyklad, ze silnik nic nie zylowany, dbany od nowosci i padl. A z drugiej strony silniki znane, ze sie psuja a tymczasem 300kkm i nic. Tylko, ze takie jednostkowe przypadki o niczym nie swiadcza gdy produkcja idzie w setki tysiecy. Czyli sam odpowiedziałeś na pytanie. Jednostkowe przypadki o niczym nie świadczą ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 00:46 |