![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 19 June 2009 ![]() |
Witam,
Takie pytanko ktoś ma/miał styczność z chińską kopią kess v2 master? Jak wygląda praca na nim? Drugie pytanie, plik który pobierzemy z pamięci ECU w jakim programie można edytować? Pytam, bo znajomy ma volvo s60 b5254t2 210ps i się zastanawia czy tym sprzętem coś da radę. Pozdro |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
zależy którą kopię kupisz, to raz - bo z tym jest loteria, i potrafi uwalić ecu. a jak pada pytanie czym edytować soft, to oddajcie lepiej to auto komuś, kto ma pojęcie o tym - bo jak nawet nie wie kolega czym otworzyć zrzut z ecu, to ja wróżę co najwyżej wysadzenie kompa a auto wyląduje w końcu u tunera. no i zmarnowana kasa na sprzęt.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jak wszystko wymaga poprawek żeby grało dobrze. A co do wypowiedzi siewcu święta prawda.
-------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 19 June 2009 ![]() |
zależy którą kopię kupisz, to raz - bo z tym jest loteria, i potrafi uwalić ecu. a jak pada pytanie czym edytować soft, to oddajcie lepiej to auto komuś, kto ma pojęcie o tym - bo jak nawet nie wie kolega czym otworzyć zrzut z ecu, to ja wróżę co najwyżej wysadzenie kompa a auto wyląduje w końcu u tunera. no i zmarnowana kasa na sprzęt. Ja jedynie co to robiłem w ecumasterze, a teraz bawię się t5suite (saab) na combiadapterze. Jak stroić wiem, ale potrzebuje info czym zrzut otworzyć. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
ale jeśli liczysz na to, że będziesz mieć tak ładnie wyrysowane tabelki do strojenia seryjnego ecu, jeśli nie masz gotowego programu w postaci t5suite(no właśnie, dlaczego tym nie otworzysz?) dedykowanego dla konkretnych ecu, to nic nie zrobisz. ewentualnie zostaje opcja kupić winolsa + damos, któryś ecm albo swiftec... z czego pierwsza opcja działa w zależności od wiedzy tunera, a ecm/swiftec niekoniecznie. summa summarum, nie bierz się za to, bo strojenie det a strojenie ori ecu to dwie różne rzeczy - musisz wziąć pod uwagę cały zestaw limiterów i dupochronów będących w tym ecu, plus zrozumieć zasadę działania, żeby mapy które zrobisz nie wywalały błędów - bo taka szansa jest, nawet jeśli auto będzie dobrze wystrojone, to może i tak błędami sypać.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 16:41 |