Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Podmiana turbo TD04-10T -> TD04-15T, Podmiana turbo - czy można?
grodu
post Tue, 28 Jul 2015 - 18:37
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 11 November 2014
Skąd: Wrocław





Witam,
mam pytanie czy w lagunie 2.0T 163km, gdzie seryjnie siedzi turbo TD04-10T, można wsadzić turbinę TD046L-14T lub -15T z meganki RS?
Wiem że turbo pasuje P&P, nurtuje mnie tylko czy sterownik ogarnie to (bez strojenia bo siedzi tam Sagem S2000T)? Czy nie będzie np. za ubogo przy butowaniu?
Wiem że kilka osób już taki zabieg robiło, nawet na greckim form laguny było to opisane.

Wiem też że w lagunie jest słaby wydech, ale to już przerobiłem na 2,25", i DP zamiast kata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 28 Jul 2015 - 18:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
grodu
post Tue, 04 Aug 2015 - 16:12
Post #2


Rookie
Dołączył: Tue, 11 November 2014
Skąd: Wrocław





Niestety tego się obawaiłem :-(
Wiem że S2000 to lipa, niestety za późno już, a myślisz że mozliwa byłaby podmianka ECU na poliftowy S3000 170KM???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grodu
post Wed, 05 Aug 2015 - 05:35
Post #3


Rookie
Dołączył: Tue, 11 November 2014
Skąd: Wrocław





myślą że immo to chyba nie problem, wyczyścić eprom (albo przelutować - ale tu nie jestem pewien czy bedzie pasował) i po włożeniu powinien się dopisać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 06 Aug 2015 - 08:19
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Zależy czy sterownik leje paliwo względem obrotów/przepływki czy obrotów/map sensora. Jeśli to drugie to będzie ubogo, jeśli pierwsze może będzie ok, ale przy tym samym doładowaniu może wpaść w awaryjny z powodu zbyt dużego przepływu.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grodu
post Thu, 06 Aug 2015 - 11:39
Post #5


Rookie
Dołączył: Tue, 11 November 2014
Skąd: Wrocław





przepływki nie ma w tym silniku, więc chyba po obrotach/map sensorze.
Szukam rozpiski pinout'ów w obu sterowników, ciężko z tym jest, jak będą takie same to się pokuszę o wrzucenie poliftowego ECU.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damian1234
post Thu, 06 Aug 2015 - 13:10
Post #6


Frequent User
Dołączył: Fri, 09 January 2009





pozycz sobie od kogos wskaznik afr i zobacz po założeniu jak to bedzie wygladać, może wystarczy podbicie cisnienia paliwa(manualny regulator)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sat, 08 Aug 2015 - 00:24
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(grodu @ Thu, 06 Aug 2015 - 11:39) *
przepływki nie ma w tym silniku, więc chyba po obrotach/map sensorze.
Szukam rozpiski pinout'ów w obu sterowników, ciężko z tym jest, jak będą takie same to się pokuszę o wrzucenie poliftowego ECU.

Więc na pewno będziesz miał ubogo, bo przepływ się zwiększy, a dawkowanie przy danym ciśnieniu nie.
CYTAT(Damian1234 @ Thu, 06 Aug 2015 - 13:10) *
pozycz sobie od kogos wskaznik afr i zobacz po założeniu jak to bedzie wygladać, może wystarczy podbicie cisnienia paliwa(manualny regulator)

Druciarstwo, będzie miał za bogato przy odpalaniu i spokojnej jeździe, sonda będzie musiała ratować.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grodu
post Sat, 08 Aug 2015 - 11:30
Post #8


Rookie
Dołączył: Tue, 11 November 2014
Skąd: Wrocław





hej, a może ktoś z was ma rozpiskę pinów z ECU sagem3000 z 2.0T, bo nigdzie nie mogę znaleść???
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 00:04