![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 11 November 2014 Skąd: Wrocław ![]() |
Witam,
mam pytanie czy w lagunie 2.0T 163km, gdzie seryjnie siedzi turbo TD04-10T, można wsadzić turbinę TD046L-14T lub -15T z meganki RS? Wiem że turbo pasuje P&P, nurtuje mnie tylko czy sterownik ogarnie to (bez strojenia bo siedzi tam Sagem S2000T)? Czy nie będzie np. za ubogo przy butowaniu? Wiem że kilka osób już taki zabieg robiło, nawet na greckim form laguny było to opisane. Wiem też że w lagunie jest słaby wydech, ale to już przerobiłem na 2,25", i DP zamiast kata. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 11 November 2014 Skąd: Wrocław ![]() |
Niestety tego się obawaiłem :-(
Wiem że S2000 to lipa, niestety za późno już, a myślisz że mozliwa byłaby podmianka ECU na poliftowy S3000 170KM??? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 11 November 2014 Skąd: Wrocław ![]() |
myślą że immo to chyba nie problem, wyczyścić eprom (albo przelutować - ale tu nie jestem pewien czy bedzie pasował) i po włożeniu powinien się dopisać
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zależy czy sterownik leje paliwo względem obrotów/przepływki czy obrotów/map sensora. Jeśli to drugie to będzie ubogo, jeśli pierwsze może będzie ok, ale przy tym samym doładowaniu może wpaść w awaryjny z powodu zbyt dużego przepływu.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 11 November 2014 Skąd: Wrocław ![]() |
przepływki nie ma w tym silniku, więc chyba po obrotach/map sensorze.
Szukam rozpiski pinout'ów w obu sterowników, ciężko z tym jest, jak będą takie same to się pokuszę o wrzucenie poliftowego ECU. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 09 January 2009 ![]() |
pozycz sobie od kogos wskaznik afr i zobacz po założeniu jak to bedzie wygladać, może wystarczy podbicie cisnienia paliwa(manualny regulator)
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
przepływki nie ma w tym silniku, więc chyba po obrotach/map sensorze. Szukam rozpiski pinout'ów w obu sterowników, ciężko z tym jest, jak będą takie same to się pokuszę o wrzucenie poliftowego ECU. Więc na pewno będziesz miał ubogo, bo przepływ się zwiększy, a dawkowanie przy danym ciśnieniu nie. pozycz sobie od kogos wskaznik afr i zobacz po założeniu jak to bedzie wygladać, może wystarczy podbicie cisnienia paliwa(manualny regulator) Druciarstwo, będzie miał za bogato przy odpalaniu i spokojnej jeździe, sonda będzie musiała ratować. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 11 November 2014 Skąd: Wrocław ![]() |
hej, a może ktoś z was ma rozpiskę pinów z ECU sagem3000 z 2.0T, bo nigdzie nie mogę znaleść???
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 00:04 |